בעולם השיווק, מילת המפתח היא מסר. המטרה שלנו, על רגל אחת, היא להעביר את המסר בצורה הנקייה והברורה ביותר לצופה. המסר יכול להיות רבגוני: תקנו, תירשמו, תכירו אותנו, אנחנו יותר טובים, יותר זולים וכו’. את המסר אנו מעבירים באמצעות כלים שיווקיים, כשהעיקריים הם מאמרי תוכן – כלומר, המילה הכתובה, כפי שאתם קוראים כרגע – ובאמצעות סרטוני תדמית.
על כן, בבואנו לבחור את הכלי השיווקי שישרת אותנו בקמפיין השיווק שאנו עומדים בפתחו, עלינו לחשוב על האופן שבו המסר שלנו יעבור, וכאן לסרטון תדמית יש יתרון משמעותי. סרטון יעביר את המסר בצורה פשוטה, ניתן להוסיף גרפים, תזרימים, תרשימים ומספרים, מה שיקל על הצופה לקלוט את המסר באופן ברור ונעים.
דבר נוסף, סרטון יסייע לך לבנות סמכות מול הצופה ביתר קלות, ויקנה לכם נוכחות והשפעה ברשת, כיוון שאתם ממתגים את עצמכם באמצעות סרטון אנימציה או וידאו, מה שעשוי להשאיר רושם עוצמתי על הצופה.