סרטון תדמית באנגלית

סרטון תדמית באנגלית

אם יש לכם עסק פופולארי או עמותה מפורסמת, שמתאימים גם לדוברי אנגלית – הגיע הזמן שלכם להנגיש להם את הבשורה שלכם ברמה מוחשית – שתמגנט אותם ותגרום להם לרצות להיות חלק מהלקוחות שלכם.
מה שאתם צריכים כדי להפוך את תהליך ההכרה שלכם לפשוט עבור דוברי האנגלית הוא – סרטון תדמית באנגלית, כזה שיכניס לצופים את המסר בצורה מוחשית ומובנת, ובעיקר – בשפה המוכרת להם, ללא טרנזליישן ותרגומים מייגעים.

דוגמאות לסרטונים תדמיית באנגלית שיצרנו

סרטון תדמית באנגלית – כל מה שצריך לדעת לפני שניגשים להפקה

נתחיל בכך שבעולם גלובלי כשלנו, כל מוצר העובר לשוק הבינלאומי חייב טרנספורמציה לאנגלית, בין אם הלקוח הפוטנציאלי הוא ביפן, אוקראינה או אוסטרליה – השפה הבינלאומית והמדוברת ביותר בעולם היא אנגלית, כך שאם אתם קופצים לשוק הגלובלי – סרטון תדמית באנגלית הוא אחד הכלים שלכם לפרוץ את תקרת הזכוכית ולהיות מוכר בגלובליזציה הכלל עולמית שבעולם המדיה האינטרנטי.

ואם אתם בשוק הגדול, ומתחשק לכם שתקודמו בגוגל גם בזירה הבינלאומית, תוכן טוב באנגלית הוא דרך טובה לזנק קדימה, וכשהוא הופך להיות סרטון תדמית באנגלית, הרי שמנוע הקידום שלכם פעיל הרבה יותר גם בחו”ל, כי לגולשים שלכם יש תוכן אטרקטיבי ובשפה המוכרת להם (וגם לגוגל…) צפו גם דוגמאות ביטוב.

אז מה הקשר בין וידאו תדמיתי באנגלית לעסק שלי כ'מותג'?

סרטון תדמית באנגלית אינו מיועד רק לתושבי מדינות שבהם האנגלית היא השפה המדוברת, כיון שבהפקת סרטון תדמית באנגלית, מושגות כמה מטרות עקיפות שמקפיצות את העסק שלך.
סרטון תדמית באנגלית הכרחי לעסק שלכם גם אם אתם (עדיין…) בתוך המסגרת של שיווק ארצי בלבד.

 ומדוע? הסיבה המשמעותית ביותר היא שסרטון תדמית באנגלית גורם לעסק שלכם להראות אחרת בעני הלקוח הפוטנציאלי, הוא משווה לעסק שלכם תרבות רצינית, היקפיות גלובלית, ומסמן אתכם כמותג מוכר ומפורסם, כזה שכל כך מוצלח הוא עד שמתרגם את עצמו לאנגלית מדוברת…


הסיבה השנייה היא, שגם בארץ עצמה ישנם עולים ששפת האם שלהם היא אנגלית ורבים מהם הם בעלי עסקים מוצלחים. הם מכירים עברית, בוודאי, אבל אין ספק שדרישת שלום חמה ומתוקה משפת מולדתם בארצות הברית או בריטניה, (או כל מדינה אחרת שגם בה כמו מדינות רבות בעולם אנגלית היא שפה שניה) – וודאי תפתח להם את הלב וגם את הכיס…

SMARTPUSH הכי אנגלית בשבילך!

סמארט פוש הוא סטודיו לפרסום ושיווק מהמובילים בארץ. המומחיות הגדולה שלנו היא הכרות מערכתית עם העולם הגדול, והתמקצעות בנישת סרטוני תדמית באנגלית עם הכרות וקליעה לקהל היעד בכל שלבי התהליך. 

עם למעלה משמונה שנות ניסיון ומאות לקוחות מרוצים – אנחנו צועדים קדימה כדי לתת מענה גם לעולם הגלובלי והמתפתח. תוכלו לצפות בגלריה בסרטוני תדמית באנגלית ולהחליט שגם אתם רוצים להיות חלק. לפרטים נוספים וייעוץ ללא עלות תוכלו להשאיר פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

אנגלית היא לא רק שפה

הבדל נוסף ועיקרי בין סרטון תדמית באנגלית לסרטון תדמית בעברית הוא לא רק – השפה הקריינות והכתוביות, אלא התרבות השונה והמנטליות האחרת.
ההבדל בין דובר האנגלית לצברי הישראלי הוא לא רק השפה השונה, הם גם חושבים אחרת, אוהבים דברים אחרים, מכירים מותגים שונים, יש להם סלנג אופייני אישי – וכל תרבות הסביבה והתפיסה שלהם שנה.


כאשר ניגשים ליצירת סרטון תדמית באנגלית יש לשים לב שיוצרי הסרטון מכירים את שוק דוברי האנגלית לעומק, מודעים לניואנסים שלו, יודעים מה הם יאהבו (ומה לא…) ובעיקר מתאימים את התוכן והסרטון ברמה מושלמת לקהל עד דובר האנגלית, החל משלבי התסריט ועד ז’אנר העריכה.

מה חשוב לך לדעת לפני שאתה ניגש ליצירת סרט תדמית באנגלית ?

העולם של סרטוני תדמית הוא עולם רחב ומגוון, ואם אתה נמצא כאן, בזירה האינטרנטית, וודאי יצא לך לפגוש פעמים רבות סרטון תדמית בעברית. רק לפני הכול צריך להבין דבר חשוב. סרטון תדמית באנגלית שונה מאד מרעהו בשפה העברית, כיון שהוא מורכב מאלמנטים שונים שאינם מקבילים ליצירה העברית וללקוחות הישראליים.


אין אפשרות ליצור סרטון תדמית בעברית, לתרגם אותו לאנגלית – ולצפות שיתאים לקהל היעד וישיג את אותן התוצאות. כמו שמאמר בעל תוכן מורכב חייב לעבור שכתוב מחדש כאשר הוא מתורגם לאנגלית, כך גם סרטון תדמית, אתם חייבים מישהו שמבין בסרטים ואנגלית כאחד, על מנת שהוא ייצור לכם סרטון תדמית עם אפקטיביות מרבית והתאמה קולעת לקהל היעד.

סרטון תדמית באנגלית לעסקבמחיר נגיש
סרטון תדמית באנגלית כולל קריין בעל שפה אנגלית מקורית וללא מבטה.