סרטון תדמית במחיר ₪1200 בלבד
כולל:
- כתיבת תסריט שיווקי
- קריינות מקצועית
- עריכת סרטון תדמית באורך של 45 שניות
סרטון תדמית במחיר ₪1200 בלבד
כולל:
- כתיבת תסריט שיווקי
- קריינות מקצועית
- עריכת סרטון תדמית באורך של 45 שניות
סרטון תדמית במחיר ₪1200 בלבד
כולל:
- כתיבת תסריט שיווקי
- קריינות מקצועית
- עריכת סרטון תדמית באורך של 45 שניות
סרטון תדמית במחיר ₪1200 בלבד
כולל:
- כתיבת תסריט שיווקי
- קריינות מקצועית
- עריכת סרטון תדמית באורך של 45 שניות
- כתיבת תסריט שיווקי
- קריינות מקצועית
- עריכת סרטון תדמית באורך של 45 שניות
סרטון תדמית מחיר
סרטון תדמית מחיר 1200 ש”ח הינו מחיר ריאלי ומינימלי שאנו מפיקים ללקוחותינו, תשאירו פרטים וניצור קשר למתן פרטים נוספים
סרטון תדמית לעסק שלך הוא מאסט. כבר כתבנו על כך בעבר ועסקנו רבות בחשיבות שיש לסרטון תדמית, ותוכלו לקרוא על כך בהרחבה בקישור הבא.
עם זאת, לא פעם אנו נתקלים בחוסר בהירות וערפול סביב השאלה כמה יש להשקיע בסרטון תדמית. סרטון תדמית מחיר הוא שאילתת חיפוש נפוצה במנוע החיפוש גוגל. נכון, עם כמה שסרטוני תדמית מועילים וחשובים לעסק שלך, המחיר הוא פרטמר משמעותי שיש לקחת אותו בחשבון, בין השאר משום שתהיה לכך השפעה על התוצאה הסופית.
במילים אחרות, בסרטון תדמית מחיר הוא גורם משמעותי ויש לקחת אותו בחשבון.
סרטון תדמית מחיר לפי שניות |
||
שניות |
קריין |
ש”ח |
45 |
לא |
900 |
45 |
כן |
1200 |
60 |
כן |
1500 |
סרטון תדמית מחיר אנימציה |
||
30 |
לא |
900 |
30 |
כן |
1200 |
45 |
כן |
1800 |
אז כמה באמת צריך להשקיע בסרטון? המחירים בין הסרטונים השונים עלולים להיות מבלבלים. סרטוני תדמית וסרטונים פרסומיים מתחילים ב-1,500 ש”ח ויכולים להגיע עד ל-15,000 ש”ח. הפער בין הסרטונים מגלם בתוכו, כמובן, זמני עבודה משתנים, שימושים באפקטים מיוחדים, בניית מודולינג ודמויות מאפס או שימוש בסטוק קיים וכדו’. אורך הסרטון ומאפייניו הוויזואליים כמובן בעלי חשיבות מכערת באשר לתוצאה הסופית, אולם יש פרמטר אחד נוסף בעל השפעה על התוצאה, והוא התקציב הפרסום הכולל.
כאשר חברה מסוימת, עסק או מוסד ציבורי מתחילים תהליך הפקת סרטון תדמית מחיר הוא אחד השיקולים המרכזיים העומדים לפניו. מחיר הסרטון הוא לעולם אינו המחיר הסופי אותם ישלמו על פרסום: פרסום מגלם בתוכו אסטרטגיות שיווק, מיתוג, קידום ממומן ואורגני ועוד כאשר הסרטון הוא רק חלק אחד מתוך כל המערכת.
אז מה כל כך חשוב במחיר הסרטון?
כפי שכתבנו, כאשר אנחנו מגיעים להפיק סרטון תדמית מחיר הוא פרמטר משפיע כאשר הוא כלול בתוך התקציב הכולל. לדוגמא, חברה קטנה או בינונית שמוכנה להשקיע כ-3,000 ש”ח על פרסום – להוציא את כל הסכום על סרטון תדמית תהיה טעות. תקציב הפרסום חייב להיות גבוה יותר – ליתר דיוק, בערך פי חמישה – מתקציב הפקת הסרטון. בעלי עסקים רבים טועים לחשוב שהפקת סרטון תדמית חזק, מעניין ומושך הוא כל מה שהם זקוקים לו והם מוכנים להשקיע 15,000 ו-20,000 ש”ח בסרטון טוב – ולמעשה ישקיעו את כל תקציב הפרסום שלהם – אך עד מהרה הם יגלו שעשו טעות.
כאשר הפקתם סרטון תדמית ולא פרסמתם אותו, הדבר שקול כמו לכתוב למגירה. אף אחד לא יצפה בסרטון ומדובר בבזבוז משאבים אדיר. המסקנה שלכם מהפסקה הזו: בהפקת סרטון תדמית מחיר הוא פרמטר חשוב!
השאירו פרטים לסרטון תדמית במחיר מצויין
סרטון תדמית מחיר בSmartPush
אנחנו בסטודיו SmartPush מפיקים, מצלמים, עורכים ובונים סרטוני תדמית מקצועיים ויעילים לכל גווני החברות והעסקים במחירים משתנים. המחירים שלנו נעים בין 1,200 ש”ח, דרך 3,000-4,000 ש”ח ועד 10,000 ש”ח ומעלה – כאמור, התאמה מושלמת לכל סוגי החברות ולכל תקציב פרסום. לפרטים נוספים וייעוץ ראשוני ללא עלות נא לפנות דרך הטלפון או האתר ונחזור אליכם בהקדם.
ממה יש להיזהר?
לאחר שהבנו את האיזון המושלם בין התקציבים והתחלנו לחפש סטודיו להפקת סרטון תדמית, כדאי יהיה אם נדע להיזהר מהבטחות חסרות שחר. חברות רבות מציעות מסלולים של סרטון תדמית “ויראלי” – כלומר, מבטיחים לכם שהסרטון שלכם יקבל חשיפה עצומה ויהיה ויראלי ובמחירים נמוכים יחסית.
כבר למדנו שבסרטון תדמית מחיר הוא היבט בעל חשיבות, ולעתים קרובות מדובר בחברות לא מקצועיות במקרה הטוב או נוכלים במקרה הפחות טוב. לאמיתו של דבר, כדי לייצר סרטון ויראלי דרושה עבודה אינטנסיבית וקשה ביותר ולא תמיד גם מתגמלת.
קשה עד בלתי אפשרי לחזות איזה סרטון יהפוך ויראלי ואיזה לא – אין נוסחה אחת להצלחה ולא קיים מתכון לסרטון ויראלי. לעתים קרובות סרטונים הופכים ויראליים גם מבלי שתוכננו לכך, ולעתים סרטון טוב בעל פוטנציאל להיות ויראלי לא יהיה כזה בגלל הקהל שאליו הוא נחשף, ואילו היה פונה לקהל אחר הוא היה הופך ויראלי.
במילים אחרות, לעולם לא ניתן לדעת ב100% מה יהפוך ויראלי ואי אפשר לפזר הבטחות חלולות המעוררות חשד. היזהרו!
אז איך עושים את זה נכון?
כאמור, היחס הנכון בין תקציב הפרסום לבין התקציב המיועד להפקת סרטון תדמית עומד על 1:5 לטובת התקציב.
אם למשל, אתם רוצים להפיק סרטון בעלות של כ-5,000 ש”ח, אתם תיאלצו להכין תקציב פרסום של 25,000 ש”ח לפחות. סרטון תדמית – טוב, מקצועי ומרהיב ככל שיהיה – אינו מספיק לבבדו לצורך השגת המטרה ומוכרח להגיע כחלק מקמפיין מיתוג ופרסום כולל.
השקעה של כל תקציב הפרסום בסרטון תביא לתוצאה לא רצויה, הפסדים של זמן וכסף ואכזבה גדולה. אז כאשר אתם ניגשים להפקת סרטון תדמית מחיר הוא אחד הגורמים שיש להקדיש אליהם תשומת לב.
השאירו פרטים לסרטון תדמית במחיר מצויין
כתבות נוספות שיכולים לעניין אותכם.