סרטון גיוס כספים במחיר משתלם במיוחד! החל מ1200 ₪ ב ל ב ד!!!

סרטון גיוס כספים כולל בתוכו:

- עריכה מקצועית
- תסריט שיווקי
- קריינות מותאמת טקסט
עלות הפקה של סרטון גיוס כספים לפי שניות:

שניות

עלות כולל\לא כולל קריינות

מחיר

30

  ללא

900

30

כן

1200

45

כן

1800

אפשרות לסרטון תדמית עם מסך ירוק:

45

ללא 

900

45

כן

1200

60

כן

1500

למה סרטון גיוס כספים זה כלי הבסיס לגיוס?

גיוס כספים, היא אחת המשימות הקשות שעומדות בפנינו כעמותות, מיזמים או פרטיים.

כשאנחנו רוצים לגייס כספים מאי מי, שלב האסטרטגיה מתחיל הרבה יותר מהרגע של פתיחת הארנק. כי אף אחד לא בא ופותח את הארנק סתם, גם אף אחד לא משתכנע מכמה מילים, חזקות ככל שיהיו, הסיבה היחידה שגורם לאנשים לפתוח את הארנק ולתרום סכומים גדולים וקטנים כאחד – זה אמון.

 

כשאנחנו רוצים להגיע ל’כספת’ של התורמים, אנחנו צריכים להשתמש במפתח המתאים, ששמו אמון. אמון הוא הדבר היחיד שגורם לאנשים לוותר מעצמם על עצמם, לתת את מה שהם לא חשבו שיתנו אי פעם ולהקריב מעצמם עבור מטרה שהם מאמינים בה, לו רק באמת הם מאמינים בה.

איך ניתן ליצור אמון אצל אנשים? מהו הכלי שמאפשר לגשר על פערים, השקפות עולם, חלומות ולאחד אותם לכדי תזה שמקובלת ואף גורמת לפתיחת הלב והארנק?

האסטרטגיה הזו מתאפשרת, רק בעזרת סרטון גיוס כספים.

לעורר את החושים על ידי סרטון גיוס כספים

מחקרים רבים מוכיחים את ההקשר בין החושים שלנו לבין הרגשות, המחשבות והתחושות שלנו. אם לוקחים את המחקרים הללו הלאה, הרי שניתן להשפיע באמצעותן על תוצאות מרחיקות לכת.

הידעתם, שחנויות אוכל רבות, לא מסתפקות בחוש הטעם, אלא משתמשות בנוסף גם בחוש הריח על ידי פיזור ניחוח תבשילים בנוסחה המיועדת לריח בלבד?

מה הסיבה לכך?

ככל שנגייס חושים רבים יותר לטובת מטרה מסוימת, הרי שיש סיכוי רב יותר שנצלח להשיגה. ואם נשי’ זאת לעולם הגיוס, אם אנחנו רוצים לגייס כספים, אנחנו חייבים לגייס לשם כך יותר מחוש אחד. וזאת ניתן לעשות כמובן על ידי סרטון גיוס כספים, המשתמש בעת ובעונה אחת בחוש הראיה ובחוש השמיעה במקביל.

איך בונים סרטון גיוס כספים בצורה נכונה?

“אתה יכול בבקשה לתרום?” 

אף אחד לא יתרום במענה לשאלה הזו. חשוב להבין כי סרטון גיוס כספים הוא לא משאבה ייעודית לכספים, אלא אסטרטגיה בנויה הייטב המועברת בסרטון גיוס כספים, שבסופה, הצופה – לא רק יסכים לתרום מהונו ואנו – אלא ירצה בכך!!!

הטכניקה של סרטון גיוס כספים, מתבססת על הצגת הרקע למקרה בגללו הוקם קמפיין הגיוס, בצורה מושכת, רגשית וכזו שמכניסה את הצופה עמוק לתוכה. לאחר שהוא מוכנס רגשית לתוך הרקע והסיטואציה, הגיע הזמן גם לפנות לרמה הקוגניטיבית שלו, על ידי הסבר שכלתני ומקיף המתקבל על הדעת בלוגיקה מושלמת. רק לאחר התהליך הזה, ניתן גם להגיע לשלב הפעולה, שהוא המטרה הסופית של סרטון גיוס כספים.

לתרום כסף מתוך רצון

המטרה העיקרית של סרטון גיוס כספים, היא לגרום לצופים לתרום מתוך רצון חיוני ולא רק מתוך צורך קיומי.

קהל יעד

לפני שמתחילים לתכנן בכלל את הסרטון, חשוב להגדיר מיהו בכלל קהל היעד הייעודי שלו, על מנת שכל צורת התכנון וההגשה תהיה מתאימה וקולעת לקהל היעד.

מהו הזמן המומלץ לאורך הסרטון?

חשוב שהסרטון לא יעלה על דקה על מנת לשמור על ריכוז ומיקוד הצופים בתוכן, בלי לגרום להם להתפזר על ידי אורך יתר.

תשובות שאלות בנושא סרטון גיוס כספים :

הסרטון יפורסם בכל פלטפורמה ייעודית אשר מתאים לקהל היעד האמור לצפות בסרטון. זו הסיבה שחשוב כל כך לערוך מחקר קהל יעד עוד הרבה לפני שלב התכנון.

בסרטון ניתן לשלב הכול: תמונות, הסרטות, דמויות מצוירות, דמויות אנימציה, אפקטים קוליים וויזואליים, מסך ירוק, וכל מה שיהפוך את הסרטון למוצלח וחינני.

על מנת שהסרטון גיוס כספים אכן ישיג את מטרתו המקורית, ישולבו משפטי הנעה לפעולה בסרטון אשר יאפשרו לצופים מיד עם סיום הסרטון לתרום את כספן לטובת מטרת הסרטון.