סרטוני תדמית באנגלית במחיר ₪1200 בלבד
כולל:
- כתיבת תסריט באנגלית
- קריינות בשפה אנגלית
- אורך סרטוני תדמית באנגלית ממוצע כ 45 שניות
למי מתאים סרטוני תדמית באנגלית, מתחילים
בעלי עסקים רבים מעוניינים לפרוץ בשווקים בינלאומיים. אחת הדרכים לעשות זאת היא להפיק סרטוני תדמית באנגלית, כאלו שמופקים באופן מקצועי ותוך הבנה של השוק המקומי. לסרטי תדמית כאלו, בהנחה שהם נעשים באופן הנכון, תהיה השפעה משמעותית על הקהל המקומי ומכאן על הצלחת הארגון. אבל איך עושים את זה נכון?
סרטוני תדמית באנגלית מחיר | ||
סרטוני תדמית באנגלית מחיר לפי שניה | קריינות בשפה אנגלית | ש”ח |
45 | ללא | 900 |
45 | כן | 1200 |
60 | כן | 1500 |
סרטוני תדמית באנגלית עלות אפשרויות של אנימציה אפטר אפקטס | ||
30 | ללא | 900 |
30 | כן | 1200 |
45 | כן | 1800 |
סרטונים בשפה זרה מיועדים, מטבע הדברים, לחברות וארגונים שחלק ניכר מהפעילות העסקית שלהם נמצאת בשוק הגלובלי. על פי רוב מדובר בחברות הייטק או יזמים שונים שעיקר עסקיהם הם שירותים דיגיטליים או נכסים דיגיטליים כמו תוכנות ואפליקציות, אך גם עסקים קמעוניים וחברות המייצרות מוצרים פיזיים המחפשים להתרחב לשווקים אחרים, יכולים להנות מסרטוני תדמית באנגלית. ישראל, למשל, מעבר להיותה אומת הייטק המטפחת יזמות וסטארטאפ, היא גם מדינה מיליטריסטית בעלת תעשיות בטחוניות ענפות. על כן, חברות בטחוניות רבות הפועלות מישראל משווקות את עצמן בשווקים גלובאליים, וכמעט תמיד קמפיין השיווק שלהן יכיל סרטוני תדמית באנגלית.
אז איך עושים סרטון תדמית בשפה אנגלית ?
על מנת להפיק סרט תדמית לשוק הגלובלי או לשוק זר, הדבר הראשון שיש לעשות הוא חקר שוק מקצועי. יהיה לא מקצועי ולא יעיל פשוט לתרגם לאנגלית סרטוני תדמית מישראל ולקוות שזה יצליח גם בחו”ל. הסיבה הפשוטה היא הפער התרבותי המתבטא בהבדלים במסורות, באמונות ובערכים של מדינות שונות. על מנת לגשר על הפער הזה באופן כזה שירגיש לצופה כאילו הסרטון נכתב על ידי תסריטאי מקומי ולא זר, יש לכתוב את התסריט של הסרט מלכתחילה בשפת היעד, תוך שימת דגש על ההבדלים התרבותיים הרבים וניסיון לענות עליהם.מעבר לכתיבת תסריט בשפת המקור, לחקר שוק יש נדבכים נוספים: צפייה, למידה והבנה של הרגלי הצריכה של קהל היעד שלכם היא פעולה מומלצת ונחוצה. וכאן הקאצ’: כאשר למדתם את מאפייני הצפייה של הקהל המקומי, ההמלצה שלנו היא לא להתאים להם סרט תדמית באותה הרמה, אלא להפתיע אותם בסרטונים ברמה גבוהה יותר, בדרך הייחודית לנו וב”חוצפה” הישראלית המוכרת.
חברת SmartPush
אנחנו בSmartPush מפיקים סרטוני תדמית באנגלית למגוון רחב של עסקים ומוסדות ולכל מטרה. אנו מפיקים סרטונים שיווקיים כבר למעלה מ8 שנים. בין לקוחותנו תוכלו למצוא מוסדות, ארגונים חברתיים, עסקים ובעלי מקצועות חופשיים. בין היתר אנו מתמחים בהפקת סרטוני תדמית באנגלית לעסקים המעוניינים בפריצה לשוק הגלובלי. אז אם אתם בעלים של חברה או ארגון ורוצים לנסות את מזלכם מעבר לים, סרטון שיווקי באנגלית הוא הפיתרון בשבילכם. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר במגוון דרכים ולקבל שיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות.
אז למי זה מתאים?
כאמור, שירות הפקת סרטון פרסומת או אנימציה באנגלית מתאים למגוון רחב של עסקים וארגונים. חברות הייטק ויזמים פונים מלכתחילה לשוק הגבולבלי, מהסיבה הפשוטה ששם נמצאים קהל היעד שלהם. תהליך הפקת הסרטון לחברות הייטק וסטארטאפ גם הרבה יותר פשוט: כיוון שמדובר בחברות המציעות שירותים ומוצרים לשוק ההייטק, הסטנדרט יהיה סרטון באנגלית. לא נצטרך לבצע התאמה לשוק ולא להבין את הצרכים.עסקים המציעים מוצרים אחרים כמו ריהוט, מכשור וקמעונאות זה סיפור אחר לגמרי. במקרים כאלו, לא ניתן לפרוץ אל השוק עם מוצר המותאם לצרכן הישראלי ולקוות שהוא יצליח בחו”ל ללא התאמה מושלמת לשוק הזר. את ההתאמה הזו הסברנו ופירטנו, וזו הדרך שאנו הולכים על פיה.
אוקיי, ובזה זה נגמר?
אז החלטתם שאתם פורצים לשוק הגלובאלי וסרטוני תדמית באנגלית היא הדרך שלכם להגיע לשם. חקר שוק מקצועי יכול להיות התחלה טובה, אך ממש לא הכל. מעבר למה שכבר נכתב, ישנם עוד מספר פעולות חשובות שיש לבצע כאשר באים להפיק סרטוני תדמית באנגלית. הקריינות, למשל, חייהבת להיעשות באופן הטבעי ביותר. קריין ישראלי, עם כל המאמצים שישקיע, לעולם לא יישמע טבעי לאוזניים אמריקאיות, והדבר עלול לגרום לצרימה אצל הצופים האמריקאים ועל מנת להימנע מזה נצטרך להעסיק קריינים אמריקאים. וגם כאן, העבודה לא תמה. האדפטציה לשוק האמריקאי או הגלובלי היא מלאכה מורכבת ומסובכת הדורשת הבנה מעמיקה של השוק, הצרכים, האפיון והייחוד. כדי באמת להפיק סרטוני תדמית באנגלית, ולהפיק אותם היטב, אתם חייבים לפנות לסוכנות שיווק שכבר יש לה את הניסיון בשווקים בינלאומיים.