סרטון גיוס תרומות במחיר בלעדי של החל מ1200 ₪ בלבד!!!

סרטון גיוס תרומות כולל בתוכו:

- עריכה מקצועית
- קריינות
- כתיבת תסריט
עלות הפקה של סרטון גיוס תרומות לפי שניות:

שניות

עלות כולל\לא כולל קריינות

מחיר

30

  ללא

900

30

כן

1200

45

כן

1800

אפשרות לסרטון תדמית עם שילוב הסרטות רחפן:

45

ללא 

900

45

כן

1200

60

כן

1500

כדי להגיע ללב של התורמים חייבים סרטון גיוס תרומות

אנשים אוהבים לתת, אבל יותר מזה הם אוהבים לתת למה שהם אוהבים ומרגישים מחוברים.

כאשר אנו מפיקים מיזם תרומות למטרה מסוימת, צודקת ונעלה, הרי שבשביל שנוכל לגייס כמה שיותר תרומות מכמה שיותר אנשים, אנחנו צריכים להשתמש בכלי בלעדי שיאפשר לנו להגיע היישר אל הלב של התורמים הפוטנציאלים, על מנת שהם ירגישו כי המסר מדבר ישירות אליהם, וממילא יפתחו את הלב ויחד אתו גם את הכיס והארנק.

איך עושים את זה? איך מדברים היישר אל הרגש עם מסר מחודד והנעה מידית לפעולה?

קשה מאד לגרום לאנשים להוציא כסף שהם עמלו עליו ועבדו עליו בעשר אצבעותיהם. חייבים לספק להם סיבה משמעותית ורצינית על מנת שהם אכן יתרמו את כספם. ואם נשתמש במשחק מילים, הרי שהסיבה היחידה שבגללה אנשים יתרמו – זו אם תהיה להם סיבה מספיק טובה…בעזרת סרטון גיוס תרומות, ביכולתנו להציג בצורה ממוקדת ונוקבת את ה’סיבה’ שבגלל הצופה – כלומר התורם הפוטנציאלי יפתח את ארנקו. ובאיזו דרך ניתן להמחיש סיבות והסברים אם לא בסרטון גיוס תרומות???

בניה נכונה של סרטון גיוס תרומות

כאשר מדברים על סרטון גיוס תרומות, בשונה מסרטונים אחרים, הרי שהסרטון גיוס תרומות חייב להיות בנוי בצורה חכמה במיוחד, ובדרך חכמה ואלגנטית ללא כשלים.

כאשר מפיקים סרטון גיוס תרומות חשוב לחקור דבר ראשון – מיהו קהל היעד הפוטנציאלי שאליו הסרטון גיוס תרומות הולך לדבר? יש למקד את קהל היעד היטב. הדבר הכרחי לשם השגת התרומות. ובמקרים מסוימים אף מומלץ להפיק כמה סרטונים לקהלי יעד שונים, מאשר סרטון אחד שפונה ל’כולם’ אבל לא באמת משיג ‘כלום’.

לאחר שעברנו את השלב ההכרחי של ניתוח קהל היעד, הרי שנבחר במסר מהעולם הקרוב אליו, מסר שידבר דווקא אליו, ובכך נגדיל את הסיכויים כי אכן גם הוא יתרום עבור המיזם שלנו.

היכם יפורסם הסרטן גיוס תרומות?

הסרטון גיוס תרומות צריך להיות מוצג בחוכמה. לעיתים הוא יופיע ככלי בערבי התרמה ודינרים. לעיתים הוא יופיע באתר המיזם ולעיתים במקומות נוספים.

ישנה דרך נוספת להצגת הסרטון, והיא ליד עמוד הסליקה של התרומה, בכך ניתן להגיע לכדי הנעה מידית לפעולה, כאשר מיד בסיון הצפייה ניתן לתרום בעמוד הסליקה.

לחילופין, ניתן לשים מיד לאחר הסרטון את הקישור לדף הסליקה ובכך לנצל את המומנטום של הצפייה ולהניע לפעולה מיידית ואופרטיבית מיד לאחר סיום הצפייה.

מהו אורך הסרטון הרצוי

המומלץ להפיק סרטון גיוס תרומות שאינו עובר את הדקה, על מנת שלא לייגע את הצופים ולנצל את הרגע המכריע.

הלימה בין המסר לבין צורת ההצגה

חשוב מאד כי בסרטון תהיה הלימה מוחלטת בין המסר אותו הוא רוצה להעביר לבין צורת הצגת המסר. לשם כך יש ליצור אחידות וקונספט אשר יעבור כחוט השני בכל מרכיבי הסרטון.

סדרת סרטונים עבור קהלי יעד שונים

על מנת להפיק את מלוא התועלת מן הסרטון גיוס תרומות, ניתן להפיק סדרת סרטונים כאשר כל אחד פונה בצורה אחרת בהתאם לקהל היעד שלו.

תשובות שאלות בנושא סרטון גיוס תרומות :

כחלק מעסקת החבילה המשתלמת, תקבלו מאיתנו תסריט שיווקי קולע בהתאמה מוחלטת למטרת הסרטון ואופן הצגתו.

ניחשתם נכון! בחבילה המשתלמת כלולה גם קריינות מקצועית במגוון שפות לבחירתכם, כאשר ניתן להפיק את אותו הסרטון גם אם קריינות בשפה נוספת לקהל יעד שונה.

זמן ההכנה של הסרטון אינו ארוך ומייגע ותלוי גם הרבה בכם ובשיתוף הפעולה הפורה שלכם עם הצוות המקצועי של סמארטפוש שעומד לרשותכם בזמינות ומקצועיות בכל עת.