סרטי תדמית לחברות החל מ ₪1200 בלבד

כולל:

- כתיבת תסריט המתאים לחברה

- קריין מותאם לחברות

- הפקת סרטון תדמית לחברות - 45 שניות

סרטי תדמית לחברות

חברות יצרניות, חברות שירות, מפעלי תעשייה וחברות הייטק מציגות את עצמן ואת המוצרים או השירותים שהן מציעות לקהל הרחב באמצעות מערכי שיווק מתוחכמים ומשומנים היטב. סרט תדמית הוא דרך מצוינת לשרת את המטרה הזו – סרט תדמית טוב ומקצועי יציג את החברה, מוצריה ושירותיה, עליונותה על פני החברות האחרות ותודעת השירות. כדי להפיק סרטוני תדמית טובים יש צורך לעמוד בכמה קריטריונים נוקשים או לחילופין לפנות לסטודיו שמתמחה בזה. 

במאמר הבא הגענו לעשות לכם קצת סדר בבלגן.כל מחקר שנעשה אי פעם על שיווק דיגיטלי מראה בבירור כי סרטי תדמית מחזירים את ההשקעה כמעט בוודאות. סרט תדמית – כזה שעושים אותו נכון – יעלה באופן דרמטי את הנוכחות שלכם ברשתות החברתיות ובמנועי החיפוש ובעקבות כך ירחיב את מעגל הלקוחות ויגדיל את ההכנסות בצורה ניכרת. סרטי תדמית הם חלק בלתי נפרד מאסטרטגיית שיווק כוללת – כלומר חלק מהותי מקמפיין שיווקי מיינסטרימי. סרטי תדמית מתאימים למגוון רחב של עסקים ובמאמר הנוכחי נעסוק בתהליך הפקת סרטי תדמית לחברות בינוניות וגדולות – איך התהליך מתבצע, מה התהליך מצריך ובעצם את כל הלמה, איך כמה ומתי.

סרטי תדמית לחברות טווח מחירים 

אורך סרט תדמית

כולל קריין לסרטון

ש”ח

45

לא

900

45

כן

1200

60

כן

1500

סרט תדמית אנימציה מונפש פרמיום

30

לא

900

30

כן

1200

45

כן

1800



מה שלבי עבודה בהפקת סרטוני תדמית לחברות?

אפיון

איפיון סרט תדמית לחברה, כתיבת טקסט לסרטון ואחרן אישור סופי אפשר לעבור לשלב הבא.

קריינות ועריכה

הקלטת קריינות באולפן מקצועי על ידי קריין מתמחה בקריינויות לסרטי תדמית לחברות. הוספת חומרים נוספים מסטוקים , השלמת ימי צילום במידה ויש צורך

מסירת סרטון

מסירת סרטון ובצוע סבב תיקונים במידה ויש צורך והסרטון שלכם מוכן לקמפיינים, להתמאת אתר של החברה או לכל מטרה שהופק הסרט.

תהליך הפקת סרטי תדמית לחברות בSmartPush

חברת SmartPush מפיקה סרטי תדמית לחברות באמצעות שימוש בכלים וגדרים קבועים אשר נרכשו במהלך שנות עבודה רבות. חברות רבות, גדולות ובינוניות כאחד, שכרו את שירותנו לטובת הפקת סרט תדמית ועם השנים שיכללנו ושידרגנו את השיטות והכלים שלנו. למדנו, למשל, שסרט תדמית מקצועי צריך לייצג את החברה ולהסתנכרן עם הצבעים והלוגו של החברה או במילים אחרות – להפוך אותו לחלק מהותי במערך השיווקי של החברה. כדי להפוך את הסרט לחלק אינטגרלי מהחברה, כמו ייצוג ויזואלי שלה, יש לעשות זאת באופן מקצועי.

 נצטרך לעבוד מול האחראים לכך מטעם החברה: מנהלי פרסום, מנהל שיווק ומנהל לוגיסטי. העבודה חייבת להיות שוטפת תוך הבנה הדדית ותיאום ציפיות, התהליך חייב לעבור אישורים ושלבים רבים ובקשר עם אחראי אחד – והכל מתחיל בתכנון נכון לטווח הארוך.

סוגי סרטונים נוספים שיכולים להתאים לחברה.

סרטוני פרסום קצרים
סרטונים שיווקיים
סרטוני אנימציה
וידאו שיווקי לבלוג \ יוטוב
סרטונים בשפות זרות
חברתי, פוליטיקה, מוסדות חברות

סרטי תדמית לחברות אצל SmartPush

אנחנו בסוכנות SmartPush מפיקים סרטי תדמית לחברות כבר מעל 8 שנים ואנו עושים זאת במקצועיות רבה ואמינות ללא פשרות.

במהלך השנים האחרונות היינו עסוקים מאוד בהפקת סרטוני אנימציה לחברות בינוניות וגדולות. במהלך הזמן הזה רכשנו ניסיון רב, שיכללנו ושידרגנו את שיטת העבודה שלנו ופיתחנו אסטרטגיות שיווק מתקדמות ומותאמות במיוחד לשוק המקומי. מלבד זאת אנו מציעים שירותי חבילות מיתוג שיזרימו לקוחות חדשים לעסק שלך בעלות יחסית נמוכה.

 
לפרטים נוספים וייעוץ אנא השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

אז איך תהליך של סרטי תדמית לחברות מתבצע בפועל?

תהליך של סרטי תדמית לחברות עובד כך: ראשית אנחנו נפגשים עם מנהלי החברה, מנהלי הפרסום והדיגיטל והמנהל הלוגיסטי. מתאמים ציפיות, לומדים את החברה, את קהל הלקוחות שלה, את השירות והערך שהיא מציעה, השוק והמתחרים. 

לאחר מכן נבנה תסריט מתאים וקליל המותאם במיוחד לצרכי החברה, תוך שיתוף פעולה מלא עם אנשי הקשר מהחברה. לאחר בניית התסריט מתחילים להפיק בפועל את הסרטון: בונים אנימציה מתאימה ודמויות. מוסיפים קריינות שתסתנכרן באופן מושלם עם הדמויות, מבצעים תיקונים למיניהם, וזהו, הסרטון מוכן. השמועות מספרות שאצל סוכנות SmartPush מציעים גם ניהול קמפיינים כחלק מאסטרטגיית השיווק המוצעת ללקוחות.

אז בשביל מה אני צריך סרט תדמית?

לסרטי תדמית לחברות בינוניות וגדולות קיימת השפעה חיובית על מידת הפרסום של החברה ועל רמת האמינות שלהן בעיני הלקוחות.

 לקוח שיצפה בסרט תדמית טוב מיד יגבש דעה חיובית על החברה ויתקרב יותר לבצע רכישה או רישום. בפרט אם מדובר בסרטון אנימציה – ידוע כי לסרטונים המונפשים יש השפעה חיובית יותר על הצופים בהשוואה לסרטוני וידאו מסורתיים. 

הגדלת הלקוחות היא כמעט פועל יוצא אוטומטי של סרטון תדמית שנעשה היטב, אמנם קל מאוד לטעות בו ובמקרים רבים גם להגיע למטרה ההפוכה, אולם כאשר עושים זאת נכון – השמים הם הגבול.

 בשורה התחתונה, אם אתם מחפשים להגדיל את המכירות שלכם, להרחיב את הנוכחות שלכם ברשתות החברתיות ובמנועי החיפוש, לבנות מותג חזק ואמין מול הלקוחות שלכם ולקבל כלים מעולים להתמודדות בתחרות האינטנסיבית המתרחשת בזירה האינטרנטית – סרטי תדמית לחברות זה מה שאתם זקוקים לו.

סרטי תדמית לחברות הפקה וקידום עתידי במחיר הגיוני.
סרטי תדמית לחברות עם דוגמאות לכל תחום עד להפקת סרטון מושלם לחברה.
למה סרטי תדמית לחברות  הפכו למוצר כמעט הכרחי לכל חברה?

אנו עוסקים ביצירת סרטי תדמית לחברות הייטק ולחברות מתחומים אחרים. ברוב החברות  מבינים את הכוח  של סרטי תדמית והמשמעות בחשיבות הרבה ביותר עבור כל עסק וכמובן כשמדובר בחברה בגודל בינונית או אפילו קטנה. 

באמצעות סרטי תדמית חברות מעבירות ללקוחות פוטנציאלים לשותפים את תחומי פעילות של חברה מספרים על המוצרים שלהם זה מקדמים בצורה מאוד יעלה את האינטרסים שלה בתחום. 

איזה סוג של סרטון תדמית מתאים לחברות הייטק?

לפעמים  מתאים סרטוני תדמית לחברות הייטק שממחישים את הפעילות שלהם בצורה ויזואלית ללא צורך בימי צילום כי הדבר עוזר להמחיש מוצרים ושירותים שאי אפשר לצלם אותם. לדוגמא אם תחום הפעילות של חברת הייטק היא יצירת תוכנה שעוזרת לפעילות מסוימת של חברות בתחום מוגדר אז מאוד יתכן שדווקא סרט תדמית לחברות באמצעות אנימציה יצליח להעביר לצופים את יתרונות החברה את מטרותיה ולשכנע את הלקוחות ושותפים פוטנציאליים לעבוד יחד עם חברה בשיתוף פעולה או לרכוש מוצרים או שירותים שהיא מציעה.

למרות זאת בחלק מהמקרים במיוחד שמדובר בחברות גדולות יצרנים למיניהם צריכים ללכת על סרט תדמית לחברה מצולם או על בסיס חומרים שכבר קיימים והצטברו במהלך שנים של פעילות החברה הסרטון כזה כמו שאר הסוגים יכול להיות מלווה בקריינות ובצורה ברורה ושיטתית להסביר לצופה על עיקר הפעילות של החברה לתת הרגשה של אימון ולגרום לרכוש או להתעניין יותר במוצרים שהיא מייצרת ואם מדובר בחברת הייטק סרט תדמית יעזור להבין לעומק יותר למה כדאי לרכוש או להצטרף לשירות של אותה חברה.

מה התהליך של הפקת סרט תדמית לחברה או חברת הייטק

את תהליך ההפקה הוא תהליך שמתחיל ברכבת מסר מילולי וקצב הטקסט שבעתיד יהיה אמור להיות מקוריאן על ידי קריין או קריינית מקצועיים. כתיבת תסריט כמובן שמפרש ומסדר בצורה מאוד ברורה וממחיש מה הולכים להראות בסרטון ובשלב האחרון ביצוע של צילומים במידה ויש צורך הוא עריכת סרטון נקודה או לחילופין יצירת אנימציה שרק תרגיש ותחזק את דברי הקריין שהסרטון מלווה. עריכת סרטון בדרך כלל לוקחת בין יומיים לשבועיים ובשלב האחרון אחרי קבלת סרטון.