הפקת סרטון תדמית ב₪1200 בלבד
כולל:
- כתיבת תסריט מקצועי
- קריין
-הפקת סרטון תדמית באורך של 45 שניות
הפקת סרטון תדמית - למה, איך ומתי?
; תדמית הוא כלי שיווקי המשמש אנשי מדיה, אנשי שיווק ואנשי יח”צ רבים. חברות גדולות, עסקים ומוסדות עושים שימוש נרחב בכלי השיווקי הזה עבור כמה מטרות, כמו הגדלת החשיפה של החברה במדיה הדיגיטלית, שיפור תדמית החברה בפני הלקוחות והכרה ראשונית של הצופים עם החברה. פרסום הסרטון, מצד שני, יכול להגיע בכמה שיטות פרסום שונות: פרסום אורגני ופרסום ממומן. חשוב לדעת את ההבדלים השונים ולהכיר את הכלים העומדים לרשותך.
הפקת סרטון תדמית עלויות מחירים |
||
אורך סרטון |
קריין מקצועית |
מחיר |
45 |
אין |
900 |
45 |
כן |
1200 |
60 |
כן |
1500 |
הפקת סרטון תדמית מבוסס 2D |
||
30 |
אין |
900 |
30 |
כן |
1200 |
45 |
כן |
1800 |
אחד הכלים השיווקיים העוצמתיים והיעילים ביותר להגברת החשיפה והגדלת קהל הלקוחות הוא סרטון תדמית. סרטון תדמית מקצועי ויעיל עושה שימוש, לעתים, במניפולציות פסיכולוגיות כדי להתחבב על הצופים ולשפר את דעת הקהל בכל הנוגע לחברה, לעסק או למוסד שלך. עם זאת, פרסומים שונים מגיעים בצורות שונות ובפלטפורמות מדיה שונות.
פורמט כמו יוטיוב שונה במהותו מפורמטים אחרים כמו פייסבוק ואינסטגרם ולפני שאנו ניגשים להתחלת תהליך של הפקת סרטון תדמית יש לדעת כיצד האלגוריתמים השונים פועלים, אילו סרטונים מקבלים תיעדוף גבוה יותר ופרסום רחב יותר וכן יש להכיר פרטים רבים נוספים שיש לקחת בחשבון.
סרטונים, ככלל, עדיפים בהרבה ממאמרי תוכן מכמה סיבות. אחת הסיבות היא היתרון הכמותי: הרבה יותר גולשים משתמשים בסמארטפון מאשר במחשב ביתי, ועל כן התוצאות במנועי החיפוש הם לרוב יהיו תכנים המותאמים לצפייה בנייד – סרטוני וידאו. יתרון נוסף שיש לסרטון תדמית על פני מאמר שיווקי הוא העדפת המשתמשים:
לאחר ניתוחים מעמיקים ומחקרים רבים הוכח כי לסרטונים יש השפעה דרמטית על הצופים, הרבה יותר בהשוואה למאמרי תוכן. אפקטים ויזואליים עושים הרבה יותר השפעה מאשר קריאת נתונים וכן המסר עובר באופן קל ויעיל יותר בהשוואה לקריאת מאמר.
הפקת סרטון תדמית עושים ב-SmartPush
סטודיו SmartPush עוסק כבר למעלה מ-8 שנים בהפקת סרטון תדמית, סרטון פרסומת והדרכות ועוד. תהליך הפקת סרטון תדמית בסטודיו SmartPush נחשב למקצועי ויעיל, כזה שהשתכלל רבות במהלך השנים ומאופיין בידע רב על האלגוריתמים השונים של הפלטפורמות השונות.
מנועי חיפוש כמו גוגל, אתרי שיתוף סרטונים כמו יוטיוב ורשתות חברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם. במהלך השנים למדנו – ועדיין לומדים – כיצד להפיק ולפרסם סרטוני תדמית מותאמים במיוחד לכל פלטפורמה דיגיטלית בצורה כזו שתמקסם את הצפיות ותגיע לקהל היעד המתאים ביותר.
מעוניינים בסרטון תדמית? לא בטוחים מה מתאים לכם? אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר באתר או בטלפון ולקבל שיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות.
איך לפרסם סרטון תדמית ביוטיוב?
כאשר אנו באים להתחיל הפקת סרטון תדמית, נדרש מאיתנו לדעת ולהכיר כמה פרטים הקשורים פחות לתוכן הסרטון ויותר לאופן הפרסום. הדבר נכון בפרט כאשר אנו באים לפרסם את הסרטון ביוטיוב: פרסום ממומן של סרטוני תדמית הוא תהליך דינאמי ומשתנה המאופיין בפרטים רבים ומשתנים שיש לקחת בחשבון עוד בטרם הפקת הסרטון בפועל. ערכנו עבורכם מספר פרטים שיש לדעת, לשימושכם.
אורך הסרטון:
בסרטונים ממומנים, רוב רובם של הצופים מאבדים את סבלנותם כבר בפחות מדקת צפייה כאשר הרוב עומד על בין 20 ל-30 שניות סך הכל. אנשי שיווק מודעים לפרט הזה ומפיקים את סרטוני התדמית שלהם בהתאם. בנוסף, ידוע כי סרטון תדמית ליוטיוב באורך של פחות מ29 שניות נעשה בחינם, בשיטה הממומנת, ויותר מזה מצריך תשלום. כפועל יוצא, הכדאיות של הפקת סרטון תדמית באורך המתאים היא קריטית וחשובה.
התאמה גרפית:
חלק מהותי מהפקת סרטון תדמית ליוטיוב הוא להתאים אותו באופן מושלם לפורמט. סרטון תדמית טוב יהיה בנוי בצורה כזו לא יסתיר תוכן רלוונטי ויתאים מבחינה גרפית לתצוגה.
סרטון שיסתיר תוכן יקבל דיווחים ובסופו של דבר יוסר. קרו מקרים שסרטונים הסתירו תכנים חשובים מלמעלה או מלמטה ולעתים אף הסתירו את כפתור ה”צור קשר” ואת מספר הטלפון. חשוב מאוד לדעת את זה מראש ולערוך את הסרטון בהתאם.
סוגי פרסום שונים:
כאמור, ישנם כמה שיטות פרסום ממומן ביוטיוב וכל שיטה מתאימה לצרכים אחרים. יש, למשל, סרטונים קצרים של שניות בודדות המופיעים בתחילת הסרטון ללא היכולת לדלג עליהם, מלבדם יש סרטוני פרסומת בשיטת InStream – מופיעים במהלך הסרטון ויכולים להיות ארוכים יותר.
סגנון פרסום נוסף הוא PPC – Pay Per Click. בשיטה זו, הצופה צריך להקליק על פרסומת באופן אקטיבי, ועל כל קליק אנחנו נשלם ליוטיוב סכום מסוים. חשוב להכיר את שיטות הפרסום השונות בטרם התחלנו תהליך הפקת סרטון תדמית.