כאמור, צילום סרטון חובבני לא ישיג את התוצאות הרצויות, שכן יש להתחשב במספר פרמטרים ההופכים סרטון שלא משיג כלום לסרטון שיקדם אתכם ויציב אתכם בקדמת הבמה. מעבר לתוכן הסרטון, יש לקדם אותו בדרך נכונה. המונח “קידום סרטון” מכיל בתוכו בגדול, את כל המסביב: תיאור מפורט ומדויק של הסרטון, כותרת מפורטת או בעלת ערך לצופה, העלאה באיכות גבוהה ומיקוד מדויק לקהלי היעד הספציפיים שלכם. מעבר לכך, שימוש נכון במילות מפתח בכותרת ובתיאור והטמעת לינקים רלוונטים במקומות הנכונים. מלבד זאת, ישנן עוד כמה נקודות חשובות ראויות להתייחסות כארש מגיעים להפקת סרטון, ואילו הן: התאמה לקידום האורגני בגוגל: גוגל היא הבעלים של יוטיוב, ועל כן האלגוריתמים האחראים על תיעדוף התוצאות הם זהים.
מה שאומר שדפים שיוצגו ראשונים ביוטיוב יוצגו ראשונים בגוגל ולהפך. בנוסף, גוגל אוהבת להציג סרטונים מיוטיוב בתוצאות הראשונות בחיפוש. הקפידו להתאים את אופן הקידום של הסרטון שלכם לאותו קידום אורגני טיפוסי, כולל מילות מפתח.הקימו מאגר לקוחות: חלק מהותי מקידום סרטוני תדמית לעסקים קטנים ובינוניים הוא צקשורת כמעט יומיומית עם הלקוחות שלכם. ניתן לעשות זאת על ידי ניוזלטור, כלומר הרשמה באמצעות האימייל לאתר שלכם, ומדי פעם הלקוחות שלכם יקבלו תוכן מכם. וכן, הסרטון שאתם רוצים לקדם ממש רוצה להיות שם.תהיו פשוטים: המסר שאתם רוצים להעביר לצופים שלכם חייב להיות קצר, קולע ופשוט.
כזה שהגולשים יזכרו אותו לאורך זמן מבלי להסתבך יותר מדי. מסר קליל ילווה את הלקוחות שלכם בהמשך הדרך ויהווה כלי משמעותי באסטרטגיית הקידום של הסרטי תדמית.התרחבו לפלטפורמות אחרות: מעבר לקידום ביוטיוב, שנחשבת לפלטפורמה העיקרית לקידום עסקים, אתם יכולים לשחק בכמה זירות במקביל. אינסטרגרם ופייסבוק, למשל, הן דרכים טובות להתחיל. לפני כן חשוב ללמוד איך הדברים פועלים בפלטפורמות האלו, שכן הן שונות באופן מהותי מיוטיוב.