אז החלטתם שאתם פורצים לשוק הגלובאלי וסרטוני תדמית באנגלית היא הדרך שלכם להגיע לשם. חקר שוק מקצועי יכול להיות התחלה טובה, אך ממש לא הכל. מעבר למה שכבר נכתב, ישנם עוד מספר פעולות חשובות שיש לבצע כאשר באים להפיק סרטוני תדמית באנגלית. הקריינות, למשל, חייהבת להיעשות באופן הטבעי ביותר. קריין ישראלי, עם כל המאמצים שישקיע, לעולם לא יישמע טבעי לאוזניים אמריקאיות, והדבר עלול לגרום לצרימה אצל הצופים האמריקאים ועל מנת להימנע מזה נצטרך להעסיק קריינים אמריקאים. וגם כאן, העבודה לא תמה. האדפטציה לשוק האמריקאי או הגלובלי היא מלאכה מורכבת ומסובכת הדורשת הבנה מעמיקה של השוק, הצרכים, האפיון והייחוד. כדי באמת להפיק סרטוני תדמית באנגלית, ולהפיק אותם היטב, אתם חייבים לפנות לסוכנות שיווק שכבר יש לה את הניסיון בשווקים בינלאומיים.