לאחר שהבנו את האיזון המושלם בין התקציבים והתחלנו לחפש סטודיו להפקת סרטון תדמית, כדאי יהיה אם נדע להיזהר מהבטחות חסרות שחר. חברות רבות מציעות מסלולים של סרטון תדמית “ויראלי” – כלומר, מבטיחים לכם שהסרטון שלכם יקבל חשיפה עצומה ויהיה ויראלי ובמחירים נמוכים יחסית.
כבר למדנו שבסרטון תדמית מחיר הוא היבט בעל חשיבות, ולעתים קרובות מדובר בחברות לא מקצועיות במקרה הטוב או נוכלים במקרה הפחות טוב. לאמיתו של דבר, כדי לייצר סרטון ויראלי דרושה עבודה אינטנסיבית וקשה ביותר ולא תמיד גם מתגמלת.
קשה עד בלתי אפשרי לחזות איזה סרטון יהפוך ויראלי ואיזה לא – אין נוסחה אחת להצלחה ולא קיים מתכון לסרטון ויראלי. לעתים קרובות סרטונים הופכים ויראליים גם מבלי שתוכננו לכך, ולעתים סרטון טוב בעל פוטנציאל להיות ויראלי לא יהיה כזה בגלל הקהל שאליו הוא נחשף, ואילו היה פונה לקהל אחר הוא היה הופך ויראלי.
במילים אחרות, לעולם לא ניתן לדעת ב100% מה יהפוך ויראלי ואי אפשר לפזר הבטחות חלולות המעוררות חשד. היזהרו!