מה חשוב לדעת לפני יצירת סרטוני תדמית לעסקים קטנים.

סרטוני תדמית לעסקים קטנים

עסקים קטנים, בדרך כלל חדשים בתחומם הנמצאים בתחילת דרכם העסקית, מבקשים לפרוץ לשוק ולקבל נתח שוק מתוך ציפייה שזה יתרחב שגשגי. כדי שזה יקרה, העסק מוכרח למתג ולשווק את עצמו לקהל הרחב. אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות סרטון תדמית.

לאמיתו של דבר, אסטרטגיית שיווק הכוללת בתוכה סרטוני תדמית מתאימות למגוון רחב של עסקים, ללא תלות בגודל ובאפיון העסק, אם כי היתרונות של וידאו שיווקי גדלים עשרת מונים כאשר מדובר בעסק קטן וחדש שטרם פרץ לציבור הרחב, והוא עדיין בתחילת דרכו. במקרה כזה, גיוס לקוחות חדשים בתפוצה רחבה תיהפך למלאכה קלה יותר ויעילה יותר. כמובן, ישנם סוגים שונים של סרטוני תדמית לעסקים קטנים וכל סוג מתאים להגשמת מטרה אחרת, כאשר סרטון תדמית כללי המציג את החברה לקהל לקוחות חדש, הוא הסוג שבדרך כלל מועדף על אנשי מקצוע רבים.

יתרונות שיווק ושימוש סרטוני תדמית לעסקים קטנים

לסרטוני תדמית לעסקים קטנים יש יתרונות רבים, וחלקם אפילו לא קשורים לקידום האתר בגוגל! וידאו שיווקי הוא כלי עוצמתי לקיום תקשורת עם הלקוחות ולהיכרות ראשונית טובה. ובאשר לסיוע בקידום האתר במנועי החיפוש, מדובר בטיל בליסטי. רובם המוחלט של הגולשים (86% מהם, על-פי מחקרים) מעדיפים צפייה בסרטון על פני קריאת מלל. במילים אחרות, היום כולם צופים בסרטונים וההשפעה שיש לסרטונים על הצופים גדולה פי כמה ממאמרים. במילים אחרות, וידאו יהיה יותר משתלם בהשוואה למאמר, מכמה היבטים.

יתרון נוסף שיש לסרטוני תדמית לעסקים קטנים הוא היחס בין החומר השיווקי המוצע לגולש (כלומר, האופן שבו המידע מועבר לגולש, כאשר במקרה שלנו מדובר בסרטון) לבין התועלת שהוא מביא איתו. במקרה של סרטון היחס הוא גבוה הרבה יותר כיוון שבאמצעות וידאו יחסית קצר ניתן לדחוס כמות עצומה של מידע בעל ערך, הרבה יותר בהשוואה לטקסט. והתוצאה? גיוס יותר לקוחות חדשים בפחות זמן. משתלם כבר אמרנו?

דוגמאות לסרטוני תדמית  שאנו יוצרים כולל קריינות

סרטוני תדמית - רק אצל המומחים

או אם אתם לא מעוניינים בסרטון חובבני ומוכנים להשקיע ולקבל תוצאות, אתם מוזמנים לפנות אל SmartPush. אנחנו בSmartPush מציעים שירותי הפקת סרטוני תדמית לעסקים קטנים ובינוניים בצורה מקצועית, מתוך ניסיון וידע מתעדכן בעולם השיווק הדיגיטלי, ובמחירים הוגנים. לפרטים נוספים וייעוץ ללא עלות נא לפנות אלינו דרך האתר או בטלפון.

כמה טיפים ליוצרי וידאו לעסק קטן

בעלי עסקים קטנים המעוניינים בהפקת סרטוני תדמית לעסקים קטנים, לא תמיד יסכימו להשקיע סכומי כסף לסוכנות שיווק על מנת שזו תפיק עבורם סרטון, אלא ינסו לעשות זאת בעצמם. הנה כמה טיפים ליצירת סרטונים באופן עצמאי:

  1. הקפידו על צילום מקצועי – או כמה שפחות חובבני. אל תתקמצנו על חצובה לסמארטפון, הקפידו על תאורה נכונה, מרחק מתאים ויציבות מיטבה. צילום לא מקצועי ירתיע את הלקוחות שלכם, ובצדק.
  2. הכינו תסריט מראש – דיבור אותנטי המגיע מהלב הוא תמיד משכנע, אבל הכלל הזה לא חל על סרטוני תדמית לעסקים קטנים או גדולים. תסריט צריך להיות מקצועי, ערוך היטב וכזה המניע לפעולה.
  3. בסיום הסרטון הקפידו על קריאה לפעולה – אל תתביישו, הנחו את הצופים שלכם, צוו עליהם את הצעד הבא שלהם – לקנות מכם את המוצר או להירשם לאתר שלכם. אפילו בקשו מהם עזרה כמו לשתף לחברים.
הכל עניין של מיקוד

בעולם השיווק המשתנה ללא הרף, הפרסום צריך להיות ממוקד. גוגל המציאה ושיכללה את השיטה, כיוון שהיא מחזיקה במאגר אינסופי של מידע על כולנו – הרגלי הצריכה שלנו, מי הם החברים שלנו, הגיל שלנו, מה אנחנו אוהבים לאכול ואיך אנחנו אוהבים להתלבש.

 בפוטנציאל, מי שיהיה לו גישה למידע הזה, יוכל להציג לנו פרסומות מותאמות אישית לאופי שלנו. מעשית, גוגל משתמשת במידע הזה, וגורפת לכיסה עשרות מיליארדי דולרים מפרסום. ואנחנו יכולים לנצל את זה ולגרוף נתח זעיר מהעוגה הענקית הזו, על ידי שנמקד את עצמנו לקהל הספציפי שאותו אנו מקווים לגייס כלקוחות פוטנציאליים ומשלמים. 

סרטוני תדמית לעסקים קטנים היא דרך מצוינת להתחיל – מדובר בכמה דרכים למקד את השיווק של העסק שלך: ראשית, למדנו שהגולשים שלנו אוהבים לצפות בסרטונים. אם ניצור להם סרטון, הם ימצאו אותנו בפלטפורמות של סרטונים – יוטיוב וגוגל. לעתים הם גם יתקלו בעסק גם כאשר הם לא חיפשו משהו דומה. במילים אחרות, אתם תקבלו שתי ציפורים במכה אחת: פרסום ביוטיוב וגם בגוגל!

סרטוני תדמית לעסקים קטנים - הדבר המומלץ ביותר לקידום העסק שלכם.
כמה כדאי להפיק סרטוני תדמית לעסקים קטנים או שהדבר מתאים רק לעסק גדול ?