אז אתם בעלים של חברה, מוסד או עסק, אתם כבר ממותגים יחית ובעלי קהל לקוחות יציב ותזרים מזומנים קבוע. כעת אתם פנויים ליצירת סרטון תדמית עבור העסק שלכם, במטרה לשנות או להטמיע את התדמית שלכם בעיני הלקוחות הקיימים והציבור הרחב. כעת עומדות לפניכם שתי אפשרויות: הראשונה היא להפיק את הסרטון בכוחות עצמכם:
לשכור צלם, עורך וידאו, אנשי שיווק, קופירייטרים, קריין וכו’, לדאוג לסנכרון ותיאום מלא בין כל הגורמים ולהתחיל את העבודה. אתם יכולים גם, כמובן, לעשות את זה לגמרי לבד – פשוט לחשוב על רעיון לתסריט, לכתוב טקסט שיווקי, לצלם באמצעות הטלפון, לערוך בתוכנה חינמית, להוסיף כמה אפקטים ולפרסם. התוצאה תהיה תלויה במידה רבה ברמת המקצועיות שמאפיינת את הסרטון.
מצד שני, אתם יכולים לפנות לסטודיו שמתעסק ביצירת סרטון תדמית או סרטונים אחרים -שיווקיים, פרסומיים וכו’ – על מנת שאלו יעשו עבורכם את העבודה, מההתחלה ועד הסוף.