כאשר אנו מדברים על זמן אשר משפיע על סרטון תדמית לעסק מחיר, הזמן מתחלק לשניים: זמן ההפקה וזמן הסרטון.
כאשר אנו מתייחסים אל שני אלמנטים אלו, צריך להבין שהתמחור העיקרי – הוא לא זמן הסרטון עצמו, אלא זמן ההפקה. בסרטונים (לעומת סרטים) אין כמעט יחס בין זמן הסרטון בעצמו לבין זמן ההפקה.
יכול להיות סרטון בעל אורך של עשר דקות עם זמן הפקה קצר, בלי אפקטים מיוחדים וברמה בינונית, בעוד שיכול להיות סרטון באורך צפייה של כדקה, בעוד רמת ההשקעה שלו היא אדירה, עם אפקטי תלת ממד, מסך ירוק ורעיונאות דיגיטלית. כששעות ההפקה הן רבות ויקרות.
לפי זאת אנחנו מבינים, כי לפני שניגש לסרטון תדמית לעסק מחיר, הסרטון יהיה מה שאנחנו נחליט לעצמנו, לפי אילו ציפיות שנתווה לעסק שלנו, אך כן יש דבר חשוב שאסור לשכוח, שלא תמיד דווקא המחיר הגבוה ביותר וההשקעה העוצמתית – הם אלו שיביאו סרטון תדמית שרץ ברשת. אם יש לכם מומחים, הרי שגם בסכום לא גבוה תוכלו להפיק סרטון “וואו” שישאב לקוחות.