מחיר ייחודי לסרטון גיוס כסף, העלות של החל מ1200 ₪ ב ל ב ד !!!!

סרטון גיוס כסף כולל בתוכו:

- עריכה מקצועית
- קריינות
- תסריט שיווקי
עלות הפקה של סרטון גיוס כסף לפי שניות:

שניות

עלות כולל\לא כולל קריינות

מחיר

30

  ללא

900

30

כן

1200

45

כן

1800

אפשרות לסרטון תדמית עם אלמנטים וויזואליים:

45

ללא 

900

45

כן

1200

60

כן

1500

מה יגרום לאנשים לפתוח את הארנק, אם לא סרטון גיוס כסף?

כשאנחנו פונים לאנשים על מנת לגייס מהם כספים, חשוב לדעת כי הדרך לארנק תמיד עוברת דרך הלב, ואם לא נפנה נכון ללב ונדבר היישר אל פעימת הרגש שבו – הרי שפספסנו את העיקר.

איך ניתן לפנות היישר אל הלב? אל הנקודה הפועמת ביותר, בלי להיחשב כסחטנים או ככאלה המנסים להוציא כסף בכוח? הרי בוודאי שמטרת גיוס הכסף היא חיובית בעליל, אך כל עוד כל אלה שהכסף נמצא לבטח בכיסם לא יבינו זאת, הרי המטרה בעינה עומדת ואיך משיגים אותה?

ע למנת לפנות אל הלב יש להשתמש בכלי המדהים של סרטון גיוס כסף. בעזרת סרטון גיוס כסף, הרי שניתן לדלג על מחסומי המילים והשדרים, לשבור את כל מחיצות ההגנה, ועל ידי חוויה רב חושית לפנות היישר אל הלב, בצורה ממוקדת ויעילה שאכן תניע לפעולה הנכונה של פתיחה הלב כתוצאה מצפיה בסרטון תדמית גיוס כסף, ובסופו של דבר פתיחת הכיס והארנק למטרת גיוס הכסף החשובה.

ניצול המומנטום של סרטון גיוס כסף

כאשר מראים לתורמים פוטנציאלים סרטון האמור לדבר על ואל ליבם, חשוב שלא לפספס את הרגע המכריע בו הרגש מתעורר לכדי פעולה מעשית. 

על כן, הסרטון גיוס כסף חייב להיות ממוקד ולא מפוזר, על מנת לא לאבד את המומנטום והרגע הנכון בו מעיין הרגש נפתח לכדי תרומה כספית. על ידי תסריט נכון יהיה אפשר לזהות את הרגע המכריע ולדאוג, כי מיד לאחריו יוכל הצופה לתרום מכספו למען המטרה הנעלה בצורה קלה ונגישה ובלי מידי הרבה לחיצות שהוכחו כמונעות המרה.

בסרטן עבור גיוס חשובה במיוחד ההנעה לפעולה שתהיה שזורה כחוט השני לאורך כל חווית הסרטון.

סרטון גיוס כסף המותאם לקהל היעד

כאשר מדברים על גיוס כספי, חשוב במיוחד לשים לב לנקודה, של ההלימה המושלמת בין גנון וטון הסרטון לבין קהל היעד העומד לצפות בסרטון.

חשיבות ההתאמה בין הסרטון לקהל היעד היא גורלית ועליה מונח המשקל האם בסופו של דבר הסרטון ישיג את מטרתו. ודווקא לכן, במקרי מסוימים, רצוי להפיק סדרה של סרטוני גיוס עבור מטרה זהה אך קהלי יעד שונים, כאשר בהפקת הסדרה לא מוותרים על אף קהל יעד מצד אחד, אך פונים לכל קהל יעד בצורה המדויקת לו מצד שני.

הנעה לפעולה

בסרטון הגיוס ישולבו משפטי הנעה לפעולה על מנת להשיג מידית את מטרת הסרטון גיוס כסף.

מה מומלץ לשלב בסרטון הגיוס?

מומלץ לשלב בסרטון הגיוס הסרטות חיות או לפחות תמונות מביעות המזדהות עם המסר של מטרת הגיוס, על מנת להיטיב לדבר ולנגן על רגש התורמים.

סרטון גיוס כסף הפתרון המדויק

ביכולתו של סרטון גיוס כסף לעשות מה שאל מילים או תמונות לא יעשו, כיון שהוא חד ממוקד, אך גם דינאמי ורגשי.

תשובות שאלות בנושא סרטון גיוס כסף :

בעסקת החבילה המשתלמת, תקבלו גם כתיבת תסריט שיווקי, פסיכולוגי וקולע, על מנת שהסרטון אכן ישיג את מטרתו ויניע לפעולה של פתיחת הלב והארנק.

לפני הכול יפורסם סרטון הגיוס באתר החברה או העמותה. כאשר במקביל, ניתן לפרסם את הסרטון בכל דרך אפשרית. לרשותכם עומדת גם מחלקת השיווק של סמארטפוש המתמחה בשירותי קידום סרטונים ביוטיוב, קידום אתרים ועוד. ייתכן כי היא תתאים לכם עבור הסרטון שלכם.

משך הסרטון גיוס כסף לא יעלה על דקה, על מנת לשמור על ריכוז הצופה ולא לאבד את הרגע המכריע בתוספת זמן מיותרת ושאינה נצרכת.