לא פעם, עסקים קטנים שואלים את עצמם – איך הם יכולים להפוך למפורסמים יותר? האם באפשרותם להגדיל חשיפה, להיות מוכרים יותר, רצים יותר ברשת, כאלה שמספיק שיאמרו את שם העסק ואנשים יכירו, בלי שיצטרכו לחפש או להתלבט?
האם יש דרך לעשות את זה?
כדי ליצור הכירות בתודעה של הלקוחות, הרי שישנם שתי אפשרויות:
האפשרות הראשונה, היא להשקיע ים של כסף בפרסום, ולפרסם את העסק בכל מקום אפשרי ובכל סכום מבוקש, בדיגיטל, בפרינט, באתרים, באתרי חדשות, במודעות גוגל, הפרסומות, ברשימות תפוצה, בוואצפ ואיפה לא…
האפשרות הזו היא יקרה, ועולה הון לא קטן, אשר לא כל עסק יכול לעמוד בו, במיוחד לא עסק שהוא עדיין בתחילת דרכו.
אך ישנה אפשרות שניה, אשר חסכונית בהרבה ויעילה לא פחות! האפשרות השנייה באה לידי ביטוי, במוצר אחד אטרקטיבי, אותו מפרסמים בכל דרך אפשרית, כאשר המיקוד הוא על דרך אורגנית שאינה מבזבזת משאבים. וכיון שההצעה אטרקטיבית למדי, הרי שנוצרת חשיפה של קהל יעד עם ביקוש רחב להצעה האטרקטיבית.
ההצעה האטרקטיבית נקראת בשפה המקצועית ‘מוצר חדירה’, ובדרך כלל, היא תהיה בצורת מבצע נדיר וחד פעמי. על מנת לדאוג להפצה רחבה של מוצר החדירה, יש לעשות זאת בעזרת סרטון תדמית מבצע שיועבר בצורה קלה ונגישה מלקוח פוטנציאלי אחד לרעהו וכן הלאה.