מחיר ייחודי לסרטון גיוס עובדים. החל מ1200 ₪ בלבד!

סרטון גיוס עובדים כולל בתוכו:

- עריכת מקצועית
- תסריט שיווקי
- קריינות משולבת
עלות הפקה של סרטון גיוס עובדים לפי שניות:

שניות

עלות כולל\לא כולל קריינות

מחיר

30

  ללא

900

30

כן

1200

45

כן

1800

אפשרות לסרטון תדמית עם שילוב דמויות מצוירות:

45

ללא 

900

45

כן

1200

60

כן

1500

סרטון גיוס עובדים, הדרך האולטימטיבית להשגת עובדים מרוצים

כאשר מעוניינים בעובדים מרוצים, הרי שהדרך לגרום להם להיות מרוצים, מתחילה עוד הרבה לפני שהם חברי צוות, ואם נדייק – האווירה שנרמה לגרום לעובדים, מתחילה כבר עם גיוסם.

הדור של היום, כבר מזמן אינו מעונב ורשמי. המודל המקובל היום במקומות העבודה, הוא יצירת אווירה משפחתית וביתית במקום העבודה, ערבי כיף וחברה, פינוקים ומתנות חג וכל מה שאומנם אינטרסנטי אבל נובע מתוך הכרה מוחלטת במשוואה, כי עובד מרוצה = עובד אם תפוקת עבודה גבוהה, כך שהשקעה בעובד שווה את עצמה ומחזירה את עצמה בגדול.

כאשר מדברים על יצירת אווירה חיובית ועוצמתית כדימוי לחברה עוד שלב טרם הגיוס, הרי שיש לבנות אסטרטגיה ברורה, שתשדר לעובדים פוטנציאלים כי להיות חברים ועובדים בחברה, זוהי זכות שכדאי לשאוף אליה.

כחלק מהאסטרטגיה, הרי שכאשר מגיעים לשלב גיוס העובדים בפועל, יש ליצור את הגיוס בצורה המזדהה עם מסר האווירה החיובית של החברה, ואת אווירה זו ניתן להעביר בצורה מקסימלית על ידי סרטון גיוס עובדים עוצמתי וחוויתי.

היכן מפרסמים סרטון גיוס עובדים?

בשונה מסרטונים אחרים, בהם מהות הסרטון היא בפוקוס עיקרי על הסרטון בעצמו, והפלטפורמה בה הסרטון מפורסמת היא  פחות רלוונטית, הרי שבסרטון גיוס עובדים ישנה משמעות רבה גם לפלטפורמה בה הסרטון גיוס עובדים יפורסם. וחייב להיות הלימה בין מקום הפרסום לבין המסר של הסרטון גיוס עובדים.

כאשר הסרטון גיוס עובדים יפורסם באתר החברה, הרי יחד עם הסרטון יוכלו להשתלב גם תמונות מהווי העובדים, ימי גיבוש וכיף שנעשו, תמונות של אנשי הצוות וארוחות משותפות, וכל מה שיגרום לצופה להרגיש באווירה משפחתית ומקבלת.

כאשר הסרטון גיוס עובדים יפורסם בפלטפורמה שונה מהאתר, הרי שלא תספיק רק האווירה, אלא יהיה צורך לשלב גם מעט רקע על החברה, על ערכיה ועל כל מה שמזדהה עם השדרים אותה היא רוצה להעביר לעובדים פוטנציאלים שלא מכירים אותה כלל.

המטרה של סרטון גיוס עובדים

בסרטון גיוס עובדים, ההנעה לפעולה היא מאד ממוקדת ואינה דורשת תשלום כספי מן הצופה. אך מצד שני היא דורשת ממנו תשלום היקר הרבה יותר מכל סכום שהוא – את אמונו.

על מנת לרכוש את אמון העובד הפוטנציאלי, ישנה עדיפות רבה לשימוש דווקא בסרטון, ולא במלל בלבד או בצורה קולית בלבד, ומדוע?

ככל שיותר חושים שלנו מגויסים, הרי שאנחנו יותר נותנים את עצמנו, ויותר מעניקים אמון.

בסרטון, לא רק חוש אחד שלנו מגויס לטובתו, אלא שניים, דבר שגורם להכפלת המעורבות של הצופה, וממילא להגדלת האמון והרצון להשתייך, שזו המטרה הסופית של סרטון גיוס עובדים.

אורך הסרטון

אורך הסרטון המומלץ יהיה באזור 60 השניות על מנת לשמור על ריכוז וקשב הצופים.

הנעה לפעולה

בסרטון גיוס עובדים, ישולבו משפטי הנעה לפעולה, אשר יאפשרו לצופה מיד עם סיום הצפייה ליצור קשר עם במגייסים לגבי המשרה המוצעת.

כאשר ישנם כמה משרות מוצעות

לעיתים יספיק סרטון גיוס עובדים אחד עבור כמה משרות מקבילות. אך לעיתים, כאשר מדובר על גיוס משרות שונות בעליל, ההמלצה היא לא להתפזר אלא להפיק סדרה של סרטונים בהתאם לכל המשרות.

תשובות שאלות בנושא סרטון גיוס עובדים :

יחד עם עסקת החבילה של הסרטון גיוס עובדים, תקבלו גם תסריט מקצועי ושיווקי הקולע למטרות האסטרטגיה וללא תוספת תשלום!

הסרטון יופק בהתאם לאלמנטים שישולבו בו, ועל כן, כבר בשלב הראשון יהיה שלב התכנון שיחליט כיצד הסרטון יהיה מורכב בפועל.

כן כן! גם קריינות כלולה במחיר האטרקטיבי!