כאשר מעוניינים בעובדים מרוצים, הרי שהדרך לגרום להם להיות מרוצים, מתחילה עוד הרבה לפני שהם חברי צוות, ואם נדייק – האווירה שנרמה לגרום לעובדים, מתחילה כבר עם גיוסם.
הדור של היום, כבר מזמן אינו מעונב ורשמי. המודל המקובל היום במקומות העבודה, הוא יצירת אווירה משפחתית וביתית במקום העבודה, ערבי כיף וחברה, פינוקים ומתנות חג וכל מה שאומנם אינטרסנטי אבל נובע מתוך הכרה מוחלטת במשוואה, כי עובד מרוצה = עובד אם תפוקת עבודה גבוהה, כך שהשקעה בעובד שווה את עצמה ומחזירה את עצמה בגדול.
כאשר מדברים על יצירת אווירה חיובית ועוצמתית כדימוי לחברה עוד שלב טרם הגיוס, הרי שיש לבנות אסטרטגיה ברורה, שתשדר לעובדים פוטנציאלים כי להיות חברים ועובדים בחברה, זוהי זכות שכדאי לשאוף אליה.
כחלק מהאסטרטגיה, הרי שכאשר מגיעים לשלב גיוס העובדים בפועל, יש ליצור את הגיוס בצורה המזדהה עם מסר האווירה החיובית של החברה, ואת אווירה זו ניתן להעביר בצורה מקסימלית על ידי סרטון גיוס עובדים עוצמתי וחוויתי.