העולם העכשווי מלא בפרסומות אינסופיות, בהם כל אחד מעיד על עצמו בקולי קולות, שהוא ‘הכי טוב’, ‘הכי משתלם’, ו’הכי כדאי לבחור בו’, ומתוך כל המבחר השיווקי, הרי שהעסק שלך חייב לבלוט, כדי שבאמת לקוחות יבחרו רק בך ולא במתחרים שלך, ולא רק בתאוריה.
כדי לבלוט מעל המתחרים ולגרום ללקוחות לבחור בך, הרי שאתה צריך בולטות ייחודית, פלטפורמה שיווקית שתכניס אותך היישר לתודעת הלקוחות, ובעת הצורך הם יזכרו כי אתה אורטוריה בתחומך. איך ניתן לעשות זאת?
כלה עידן הפרסומות השיווקיות והמילים הכתובות. העולם נכנס לסחרחרה חדשה, ששם, על מנת לבלוט ולהיות מבוקש, סרטון תדמית של דקה, הוא כלי מרכזי שיעזור לך להיות בפרונט הפרסומי, ולהיות חלק מאנשי המקצוע המבוקשים.
סרטון תדמית של דקה, פורמולת הקסם
כאשר מדברים על סרטוני תדמית, הרי השאלה הראשונה שנשאלת ובצדק, היא: מהו אורך הסרטון הרצוי?
הרי בהפקת סרטון תדמית יש לנו מטרה ממוקדת, לגרום לתדמית מושכת של החברה ולהניע לקוחות לפעולה. אם הסרטון תדמית יהיה קצר מידי, הרי שהלקוחות לא יספיקו בכלל לאחוז במסר, וכבר הוא יחמוק מהם עם סיום הסרטון. אם הסרטון יהיה ארוך מידי, הרי שהוא ייגע את הצופים, ויותר מכך, יפזר אותם, כך שבסיומו של הסרטון הם כלל לא יזכרו מה הם צפו בתחילתו ומה היה המסר הראשוני.
הזמן המומלץ ביותר, הוא סרטון תדמית של דקה. בדקה יש מספיק זמן אף להעביר מסר מורכב ומסועף מצד אחד, אך לשמור על מיקוד וריכוז הצופים מצד שני.
למה סרטון תדמית של דקה מתאים?
סרטון תדמית של דקה יכול להתאים עבור מוצרים והצגתם, שירותים ואף המחשה והסבר.
בסרטון תדמית של דקה ניתן לשלב מגוון אלמנטים שישדרגו את הסרטון תדמית של דקה, ויהפכו אותו למלא ברק וקסם. ניתן לשלב בסרטון אפקטים קוליים בהתאם לטקסט ולאווירה, אפקטים וויזואליים הממחישים באופן חד את המסר ומעברים מגוונים אשר ישאירו את הצופה בפרונט ויאפשרו לו למצוא ענין בכל שניה החולפת בסרטון תדמית של דקה.
ביכולתו של סרטון תדמית של דקה, להעביר מסר מורכב ועמוק, בצורה נעימה, נגישה וקלה להבנה. ובדיוק לכן הפך הסרטון תדמית של דקה פופולארי כל כך.
חלומות בהגשמה
בסרטון התדמית תוכלו לממש את כל מה שחלמת עליו אי פעם. עולם הוידאו הוא עולם שביכולתו להגשים כל חלום לכדי מציאות וויזואלית מוחשית.
היכן יפורסם הסרטון תדמית של דקה?
הסרטון תדמית יוכל יהיה להיות מפורסם בכל מקום בו תבחרו.
ההמלצה היא, עוד בבסיס, אם יש לכם אתר – הציגו בו כל סרטון תדמית שתפיקו, וכך תגרפו אליכם לקוחות נוספים.
האם ניתן לעשות סדרת סרטונים בני דקה?
ניתן להפיק סדרת סרטונים כאשר מדובר בכמה מסרים מקבילים אך שונים. הסדרה תשמור על אחידות וזהות ותאפשר קונספט אחיד ובולט.
ככל שמדובר בסרטון תדמית, הרי שמטרת הסרטון היא ליצור לחברה תדמית שיווקית ומושכת, כאשר במקים מסוימים לשלב גם הנעה לפעולה, אשר תניע את הלקוח הצופה לחייג או ליצור קשר מיידית לאחר הצפייה בסרטון. על פי האסטרטגיה המובנת ייכתב התסריט המותאם בדיוק לעסק שלכם.