סרטון תדמית קייטרינג, במחיר על מיוחד! החל מ1200 ₪ בלבד!

סרטון תדמית קייטרינג כולל בתוכו:

- שילוב תמונות
- קריינות מקצועית
- אפקטים וויזואליים וקוליים
עלות הפקה של סרטון תדמית קייטרינג לפי שניות:

שניות

עלות כולל\לא כולל קריינות

מחיר

45

  ללא

900

45

כן

1200

45

כן

1800

אפשרות לסרטון תדמית עם דמות מצוירת:

30

ללא 

900

30

כן

1200

60

כן

1500

להגיש את האוכל בסרטון תדמית קייטרינג

לקוחות המעוניינים בקייטרינג, רוצים לבדוק את האוכל בכל פרמטר אפשרי, כיון שהאוכל נתפס כאפקט חשוב למדי בחייו של הישראלי הממוצע, ועל כן, לא פלא כי בבואו של הלקוח הפוטנציאלי להזמין קייטרינג, הרי שהוא יערוך תחקיר רצינית ובדיקת עומק, שלא יביישו את בכירי השב”כ.

כאשר ניגשים לבחירת הקייטרינג, הרי שבנוסף לטעימה חיה מן האוכל, הלקוחות מעוניינים לקבל טעימה מסוג אחר, בה הם יוכלו לבחון את אופן ההגשה והצלחות של האוכל, המרכיבים, מטבח הקייטרינג המלצרים, וכל מה שקשור באופן עקיף או ישיר לקייטרינג אותו הם רוצים להזמין עבור האירוע שלהם.

את כל המידע הקשור בקייטרינג ניתן להעביר בצורה מסורבלת, על ידי רשימות בלתי נגמרות שמייגעות את קוראיהן, אך ניתן להעביר בצורה מושכת ושיווקית, על ידי סרטון תדמית קייטרינג.

לעורר תיאבון על ידי סרטון תדמית קייטרינג

ביכולתו של סרטון תדמית קייטרינג איכותי לעורר תיאבון אצל הצופים, ולגרום להם להזמין את שירותי הקייטרינג כבר לאחר סיום הצפייה.

באוכל, בשונה מסרטונים ומוצרים אחרים, הרי שלאופן ההצגה שלו יש משמעות רבה על השפעת הלקוח, כיון שאוכל טוב, מעורר אצלנו אוטומטית את בלוטות הרוק ומניע אותנו ישירות לפעולה מידית. ודווקא לכן, חייבים לנצל את המומנטום של הצפייה ולגרום לצופים לסגור מידית לאחר הצפייה בסרטון תדמית קייטרינג.

ניתן ליצור בסרטון תדמית קייטרינג אפקטים מותאמים, אשר יגרמו להנעה מוכפלת ולפסיכולוגיה מהותית על הצופה, יגרמו לו למשיכה אשר תזרז אותו לסגירת עסקה רצינית.

היכן מפרסמים סרטון תדמית קייטרינג

ישנן כמה פלטפורמות ייעודיות בהן מומלץ לפרסם את סרטון התדמית.

אם לכם כבעלי קייטרינג יש אתר, הרי שהפלטפורמה הראשונה והמומלצת ביותר לפרסם את הסרטון – היא כמובן באתר, על מנת לגרום ללקוחות שכבר הגיעו אליכם לאתר אכן לסגור אתכם בתאבון.

היכן עוד ניתן לפרסם את סרטון התדמית של הקייטרינג?

לאחר העלאתו של הסרטון ביוטיוב, הרי שניתן לפרסם את הסרטון בכל מקום ייעודי שיוכל לפרסם אתכם.

ישנם אינדקסים רבים אשר מכילים בתוכן רשימות קייטרינג ללקוחות המחפשים אותם. תוכלו לפרסם את עצמכם ברשימת האינדקסים בתוספת בולטות ייחודית של סרטון התדמית, ובכך ליצור קשר ישיר עם הלקוחות, לאפשר להם לטעום כבר בעת החיפוש, ובסופו של דבר גם לסגור אתכם כי הצלחתם לעורר להם את התיאבון.

לטעום ולא לשבוע

ככל שרמת התמונות שישולבו בסרטן התדמית תהיה גבוהה יותר, הרי ישנה סבירות גבוהה יותר שהלקוח יסגור. ועל כן חשוב לשלב תמונות בעלות רזולוציה גבוהה ועיצוב מרשים.

מה ישלב בתוכו הסרטון?

הסרטון ישלב בתוכו תמונות מושכות של האוכל, ואפקטים של צלחות נאים, כמו גם הצצה ל’מאחורי הקלעים’ של המטבח, המלצרים, מרכיבי החומרים, אביזרי ההגשה ועוד.

מהו אורך הסרטון המומלץ?

האורך המומלץ לסרטון תדמית קייטרינג, הוא כדקה , בסרטון באורך זה נשמור על מיקוד וריכוז הצופים בלי לייגע אותם.

תשובות שאלות בנושא סרטון תדמית קייטרינג :

הסרטון יוללה בתסריט מבית היוצר המקצועי של סמארטפוש, אשר יכלול בתוכו אנרגיה שיווקית ותוכן המתאים למסר ולאווירה אותם אתם רוצים להעביר לצופים.

מומלץ לשלב מגוון רחב של תמונות מסוגים ומגוונים שונים ומסוגי מאכלים מגוונים, על מנת לתת טעימה לצופה מכל חלקי הקייטרינג ומרכיביו.

אכן. בסרטון עצמו ישולבו משפטי הנעה לפעולה סמויים, אשר ידרבנו את הלקוחות הצופים, שבשעה שהם יגמרו לצפות בסרטון התדמית – כבר ייצרו קשר ויהפכו לליד חם. לעיתים ההנעה לפעולה תהיה שונה ותגרום לצופים לשמור את מספר הטלפון שלכם בעת הצורך. ההנעה לפעולה תהיה בהתאם לאסטרטגיה השיווקית ולפלטפורמה בה יהיה סרטון התדמית משווק.