כאשר לקוחות מחשפים אחר בעלי מקצוע, אחד הדברים החשובים להם בבירור אודות איש המקצוע, הוא כמובן רמת המקצועיות.
לא משנה אם מדובר באינסטלטור, עורך דין, או גנן. כאשר מדובר באנשי מקצוע, הדגש נתון על רמת המקצועיות, כי אף אחד אינו אוהב לבזבז את זמנו וכספו על בעל מקצוע שאינו מועיל, כך שבירור מקיף אודות רמת המקצועיות, הוא תנאי בסיס לפניות לקוחות.
כיצד ניתן ליצור בתודעת הציבור את העובדה כי אתה, כן אתה, הוא האדם המקצועי והמתאים, שעליו ניתן לסמוך בעת שנזקקים לאיש המקצוע? הרי כל אחד טוען על עצמו שהוא הכי טוב, וכל אנשי המקצוע מלאים בביקורות חיוביות והמלצות מלקוחות, אז למה שלקוחות יבחרו דווקא בך בעת שהם תרים אחר איש מקצוע ראוי?
הכלי המנצח – סרטון תדמית טיפים
אחד הדברים המשמעותיים שמשפיעים על לקוח בעת שהם בוחרים בעל מקצוע – הוא התפיסה שלהם. הפסיכולוגיה השיווקית גורסת וגם מוכיחה את עצמה, כי כאשר אנשים יראו אותך מעניק טיפים מניסיונך, טיפים בעלי ערך ומשמעות נכונה, הרי שהם יתפסו אותך כאורטוריה בתחומך, כמקצועי דיו בשביל להזמין אותך עבור השירות הנדרש.
כיצד ניתן להעביר את הטיפים ולגרום לקהל לתפוס אתכם כאורטוריה? טיפים בכתב אינם מספקים, כיון שלאף אחד אין זמן וכוח לעבור על מלל מייגע וארוך, אבל סרטון תדמית טיפים, הוא הפתרון המדויק שיאפשר ללקוחות לצפות בך, בזמן ממוקד וישיר, לקבל כלים מן הסרטון תדמית טיפים, ולהתחיל לסמוך עליך, שאכן, אתה האיש המתאים והמקצועי, עובדה שאתה מעניק סרטון תדמית טיפים מועיל ומקצועי שאכן סייע להם בעת הצורך.
סרטון תדמית טיפים – ככה יכירו אותך
סרטון תדמית טיפים, הוא כלי פסיכולוגי מדהים, כדי להיכנס לתודעת הקהל ולגרום לו לקרוא ולבחור דווקא בך בעת הצורך.
כאשר הלקוחות צופים בך בסרטון תדמית טיפים, הרי שאתה נכנס להם תודעה, בנוסף לזה שאתה נתפס להם כאורטוריה, הם פשוט יזכרו אותך, הם צפו בכך חזותית, שמעו אותך קולית, וכהם יחשפו איש מקצוע כמוך ויזדקקו לו, הסרטון תדמית טיפים שלך שהם צפו בו בעבר – יגרום להם להיזכר דווקא בך!
בנוסף, הסרטון תדמית טיפים מקל על ההיכרות הראשונית, כיון שהלקוחות מרגישים שהם ‘כבר מכירים אותך’ וממילא יכולים לסמוך עליך ועל עבודתך.
הנעה לפעולה
על מנת ליצור סרטון אפקטיבי ומזרים לקוחות, נשלב בתסריט משפטים חזקים המניעים את הלקוחות לפעולה מידית, כבר לאחר הצפייה בסרטון, או לשמירת הפרטים שלך לעת הצורך.
ניתן ליצור סדרת טיפים?
בוודאי. ניתן ליצור סדרת סרטוני טיפים בתחומים שונים או מקבילים, ובכך ליצור הגדלת חשיפה, הגברת אופן השיווק והזרמת לידים חדשים וחמים לעסק.
כמה טיפים מומלץ לשלב בסרטון תדמית טיפים?
בסרטון תדמית טיפים מומלץ לשלב עד חמישה טיפים על מנת לא לייגע את הצופים ולהשאיר אותם ממוקדים.
על מנת שהסרטון יהיה מקצועי ויעיל, הרי שחובה לשלב בו קריינות מקצועית ומושכת שתהיה נעימה לאוזן ולצופים. ולכן, בעלות כלולה גם עלות הקריינות המקצועית, כדי שהסרטון שלכם יהיה ברמה מקצועית ואפקטיבית.
אורך הסרטון המומלץ הוא כדקה. וזאת, על מנת לשמור את ריכוז הצופים ולא להתפזר במסר יותר מידי, ולכן, ככל שיש מסרים ארוכים יותר וטיפים מורכבים, מומלץ לחלק אותם לכמות סרטונים גבוהה יותר בסדרת סרטונים ובכך לשמור על אפקטיביות מושכת ונעימה.