סרטון תדמית רכב, במחיר גלגל – 1200 ₪ וזהו!

סרטון תדמית רכב כולל בתוכו:

- עריכה מקצועית
- תסריט בלעדי
- אפקטים ויזואליים וקוליים
עלות הפקה משוערת של סרטון רכב לפי שניות:

שניות

עלות כולל\לא כולל קריינות

מחיר

30

  ללא

900

30

כן

1200

45

כן

1800

אפשרות לסרטון עם הסרטת רחפן:

45

ללא 

900

45

כן

1200

60

כן

1500

סרטון תדמית רכב, להתניע ולרכוש

אנשים, יותר ממה שהם אוהבים רכב, הם אוהבים את החוויה שהוא נותן להם. את תחושת השליטה, את הרוח הדוהרת והמכוניות הנוסעות לאחור, את העצמאות שבהתניידות ואת האופק הרחב והבלעדי שרק רכב יכול לפתוח להם. ולכן, כשניגשים למכור רכב, לא מדברים על הרכב, על ההגה או הגלגל, אלא על החוויה שהוא מעניק, על ההבטחה הרגשית שהוא נותן, שאין לה תחליף. 

איך מעבירים את התחושה והאווירה? בנסיעת ניסיון. רק מה, לא תמיד זה אפשרי, לא לסוכנות הרכב ולא ללקוח בעצמו שאינו רוצה להיטלטל בדרכים ובפקקים (באוטובוס…) ולכן הרעיון, למרות שהיה גורם לאינסוף סגירות – נשאר בגדר רעיון תיאורטי בלבד.

נסיעת המבחן – בסרטון תדמית רכב!

בטכנולוגיה פורצת דרך, בחדשנות המותאמת לפלטפורמות הפרסום השונות, גם אתם תוכלו לאפשר ללקוחות שלכם ‘נסיעת מבחן’ ווירטואלית! וזאת, על ידי סרטון תדמית רכב, שיסחף את הצופה ישר לתוך החוויה והאווירה, יגרום לו לטעום מן הקולות, הצלילים והמראות שרק הרכב שלכם יכול לתת לו, ועל ידי סרטון תדמית רכב, גם לסגור הזמנה, לאחר שטעם וחווה.

סרטון תדמית רכב, מאפשר להעביר ולתרגם את החוויה לקולות, תסריט, מראות ואפקטים וויזואליים שיתנו לצופה הרגשה שהוא ממש בתוך הרכב, וכשהמילים הנכונות ירחפו ברקע הסרטון תדמית רכב, הרי שאין ספק כי יהיו לקוחות רבים שכבר לאחר הצפייה בסרטון תדמית רכב – ירצו לסגור עסקה ולרכוש את הרכב שלכם.

למי מתאים סרטון תדמית רכב?

לא רק למשיקי כלי רכב מתאים הסרטון, אלא גם לסוכנויות רכב ומערכות ליסינג והשכרות רכבים.

אחד הדברים שמונעים מבני אדם לשכור רכבים, זה אי הבהירות והפחד מפני הלא צפוי. מי שאף פעם לא שכר רכב, לא יודע איך זה באמת עובד, וכמה זה קל, ולכן הוא מונע מעצמו לעשות זאת פעם אחר פעם.

הפתרון הוא – להמחיש את מערך הפעילות של השכרת הרכבים, באמצעות סרטון תדמית רכב, ברור ומוחשי, שיפשט את אופן ההשכרה, וימחיש לצופה עד כמה שכירת רכב היא דבר פשוט שאפשרי לכל אחד.

עוד נקודה שמונעת אנשים מלשכור רכבים, זה הפחד מפני מצב הרכב, הם חוששים, שהרכב יהיה מקרטע, עם גלגל מפונצ’ר או תקול בצורות נוספות. סרטון תדמית רכב, ייתן להם את הביטחון, בעזרת המילים הנכונות, כי סוכנות הרכב בה הם צופים כרגע – היא מקצועית, עם לקוחות מרוצים וניתן לסמוך עליה.

ומה עם כלי רכב נוספים?

גם כלי רכב נוספים, כמו: אופנועים, טרקטורים, משאיות ועוד צריכים סרטון תדמית שיציג אותם כמו שצריך, ויגרום לאנשים לרכוש דווקא אותם.

מה יראו בסרטון?

בדרך כלל, בסרטונים מסוג זה, הרי שהסרטון ישלב תמונות והסרטות מתוך תפעול הרכב, או אופציות הנסיעה שלו. הסרטות מסוג זה, ייתנו לצופה את התחושה שהוא ‘נוסע’ יחד עם הסרט, ויגרמו לו ללחוץ על קישור הרכישה הרבה יותר מהר מכל פרסומת כתובה אחרת.

האם צריך סרטון לכל דגם רכב?

כאשר ישנם כמה דגמי רכבים בעלי מכנה משותף, ניתן ליצור להם סרטון אחד, או לחילופין, סדרת סרטונים.

תשובות שאלות בנושא סרטון תדמית רכב :

סרטון התדמית יוכל לעלות בכמה פלטפורמות במקביל: באתר, ביוטיוב, באינדקסים ובכל מקום שבו צופה קהל יעד רלוונטי שמתעניין ברכב המפורסם בסרטון התדמית.

סרטון תדמית בתחום הרכב לא יהיה יותר מדקה, בדקה ניתן לרכז את כל החוויה, ההנאה והצגה. סרטון שהוא יותר מדקה, מלאה את הצופים ומפספס את המומנטום.

במחיר הנבחר כלולה גם קריינות מקצועית שמתאימה את עצמה לתוכן הנבחר ולתסריט הקולע, בשילוב אפקטים קוליים מרשימים שיוסיפו טעם וחן מקצועי.