עלות הפקה משוערת של סרטון תדמית סטארט אפ לפי שניות:
שניות
עלות כולל\לא כולל קריינות
מחיר
30
ללא
900
30
כן
1200
45
כן
1800
אפשרות לסרטון תדמית עם אנימציה או דמויות מצוירות ממחישות:
45
ללא
900
45
כן
1200
60
כן
1500
מאחורי הקלעים של סרטון תדמית סטארט אפ
להיות אחראים על אימפריה של סטארט אפ, זה הרבה יותר מאתגר משמעותי ועמוק. בשונה מכלל העסקים, הרי שלנושא השיווק והתדמית של סטארטאפ יש משמעות רצינית פי כמה מאשר עסק מבוסס עם רעיון מוכר, ומדוע?
לאנשים קשה להתרגל לרעיונות חדשים, הם אוהבים את הישן והמוכר, את אזור הנוחות שלהם, וקשה להם לצאת מן הקיבעון המחשבתי ולדמיין איך המציאות יכולה להיראות יפה יותר בעזרת הסטארטאפ האקטואלי, כאן מגיע מקומו של סרטון תדמית סטארטאפ, והוא זה שיעשה את שטיפת המוח הרצינית לצופים, ובעצם ימחיש להם עד כמה החיים שלהם חסרים בתחום הספציפי בלעדי הסטארט אפ.
אם בכל עסק, הרי שהתדמית יכולה לצאת לאור בעזרת ברושור, פרסום דיגיטלי או מודעה מנוסחת הייטב, הרי שבתחום הסטארט אפ, אבן היסוד של השיווק הרעיוני מתבסס על סרטון תדמית סטארט אפ, שתפקידו להמחיש את הרעיון המקורי בצורה קולחת, נעימה, קלה להבנה ולקליטה, ובאופן עקיף גם להתחברות אינטלקטואלית ורגשית.
האפקט של סרטון תדמית סטארט אפ להמחשת חדשנות
לא תמיד ניתן להציג מוצר גולמי וחדשני, וכאשר רוצים לגרום למשקיעים פוטנציאלים להיות שותפים ליזמות, הרי שחייבים להביא להם את הדבר שהכי קרוב למוצר פיזי וקיים שמראה תוצאות בשטח, ואת זאת ניתן לעשות על ידי הדמייה מדויקת שתבוא לידי ביטוי בסרטון תדמית סטארט אפ עשוי הייטב.
סרטון תדמית סטארט אפ מאפשר את הבלתי אפשרי. גם חוויות שעדיין לא קרמו עור וגידים או מוצרים שהם רק בפוטנציה – יוכלו לקבל מימוש מעשי וכמעט חי על ידי סרטון התדמית, כך שהצופה ימצא את עצמו נשאב למציאות העתידית לאחר יישום הסטארט אפ, והטעימה הזו, מהתועלת של הסטארט אפ העומדת על הפרק – היא אחד הדברים הכי קריטיים שגורמים למשקיעים לבחור בסטארט אפ, או אפילו ללקוחות לרכוש אותו לאחר שהוא יצא לאור.
מהי האופציה העיצובית הכי מתאימה לסרטון תדמית סטארט אפ?
בשונה מסרטונים אחרים אשר שם יתאפשרו הסרטות אישיות או על ידי שחקנים, הרי כיוון שסרטון תדמית אמור להציג מעין ‘מציאות מדומה’ הרי שהוא יורכב בדרך כלל מאנימציות מסוגים שונים, אשר יפשטו את המציאות וימחישו אותה בצורה מרשימה ופרקטית.
יצירת הסרטון, היא הזדמנות מעולה ליצירת דמות אנימציה שתתאים מבחינה עיצובית לערכי החברה, ותהיה דמות ההיכר שמזדהה עם החברה בפרסומות ובערוצי הפרסום השונים, דמות האנימציה יכולה לגלם במהותה את המסר אותו החברה רוצה להעביר בסרטון התדמית שלה בפרט, וכערכי החברה בכלל, ולכן, בזמן יצירת הדמות יהיה קשר נרחב של שיתוף פעולה בין יוצר האנימציה ללקוח.
בחירת קהל יעד רלוונטי
לפני שניגשים לכתיבת התסריט והעיצוב – חשוב מאד למקד את קהל היעד הצופה כדי להגיע לתוצר קולע.
הזמן הדרוש להפקת סרטון תדמית
הזמן תלוי בעיקר בלקוח, אם הוא מעביר חומרים, משתף פעולה ונותן פידבק מהיר – הרי שהסרטון יכול לצאת לאור בצורה מהירה ויעילה.
הזמן האפקטיבי לסרטון תדמית
הזמן האפקטיבי לסרטון תדמית בנושאי סטארט אפ יהיה בדרך כלל כדקה, על מנת שיהיה זמן מספיק כדי להעביר מסרים מורכבים..