אפשרות לסרטון תדמית עם שילוב אפקטים ויזואליים יוצאי דופן:
שניות
עלות כולל\לא כולל קריינות
מחיר
30
ללא
900
30
כן
1200
45
כן
1800
заголовок таблицы B второй
45
ללא
900
45
כן
1200
60
כן
1500
סרטון תדמית אולם אירועים – כך יסגרו אירוע דווקא אצלכם
אולמות אירועים צצים בארצנו הקטנטונת כפטריות אחר הגשם. וכדי להיות אולם אירועים מבוקש, הרי שלא ניתן להסתפק רק בפרסום ישיר או במתכונת הפרסום של ‘פה לאוזן’, אחרת אנחנו עלולים להישאר בלי לקוחות חלילה, אנחנו חייבים נישה מושכת ופעילה שתגרום ללקוחות לסגור אירועים דווקא דרכנו.
ישנו פתרון מקיף וכוללני, אשר גם אינו יקר מידי, שיגרום ללקוחות לזכור אותנו לטווח הארוך, ועוד יותר מזה – לסגור אירועים דווקא באולם שלנו, וזאת על ידי סרטון תדמית אולם אירועים, שיהווה ערוץ פרסומת תדמיתי מושך וחיוני ללקוחות שתרים כרגע אחר אולם אירועים.
אולם אירועים? למה דווקא סרטון תדמית אולם אירועים?
כל אחד מבין, שלפני שאנחנו סוגרים אירוע במקום מסוים, הרי שאנחנו רוצים לראות אותו בעיניים, לחוש אותו, לבדוק אותו לעומק ורק אז להחליט אם הוא מתאים לנו או לא.
הבעיה מתחילה, שאנחנו פשוט מתעצלים. לנסוע בפקקים המשתרכים רק בשביל עשר דקות בהם נסקור את האולם – זה לא חוויה מענגת למדי, כך שלעיתים, למרות ששמענו המלצות על אולמות אירועים מסוימים, נסגור על אלו שקרובים לביתנו, רק משום שהתעצלנו, ובצדק לנסוע רחוק ולראות בעיניים שלנו את האולם.
ולכך בדיוק, סרטון תדמית אולם אירועים נותן פתרון!
לא צריך לנסוע רחוק ולהמתין בפקקים, אין צורך לשריין תאריך מיוחד ולבטל אותו כי פתאום נזכרנו במשימות דחופות – בסרטון קצר וממוקד, שניתן לצפות בו בכל זמן, נוכל לקבל מידע כוללני ומקיף, עם הסרטות ותסריט קולע, איזו סיבה יש שלא לסגור לאחר סרטון תדמית אולם אירועים מושך ואותנטי שכזה?
מה יכלול סרטן תדמית אולם אירועים?
על מנת שאכן הלקוחות יסגרו לאחר הצפייה בסרטון תדמית אולם אירועים, חשוב לבנות אותו בצורה הנכונה.
בשונה מסרטונים רבים אחרים, סרטון לאולם אירועים חייב לכלול בתוכו גם תמונות מעובדות ברמה גבוהה מן אולם האירועים, או – עדיף, סרטונים מקצועיים שיסקרו את אולם האירועים, ויתנו לצופה מעין ‘סיור’ באולם האירועים על ידי סרטון התדמית שיכלול בתוכו קטעי הסרטה של האולם על מבואותיו.
קריינות מתאימה
לא מספיק רק סרטונים, בסמארטפוש תקבלו גם קריינות מקצועית שתהפוך את מלל התסריט לנעים לאוזן ולתדמיתי ומושך, כדי שכמה שיותר לקוחות ירצו לסגור אירועים דווקא באולם האירועים שלכם – לאחר שצפו בסרטון כמובן.
מה עדיף בסרטון התדמית? תמונות או קטעי וידיאו?
ככל שמדובר באולם אירועים, הרי שיש עדיפות לקטעי וידיאו על פני תמונות, כיוון שהלקוחות רוצים חוויה כמה שיותר מוחשית וקרובה למציאות על מנת שיוכלו להתחבר לסגנון האולם ולהתרשם ממנו כיאות.
גודל אולם האירועים
בסרטון התדמית, חשוב מאד לציין את גודל אולם האירועים ולכמה אנשים הוא מיועד, כדי לסנן מראש לקוחות שהאולם אינו מתאים להם מבחינת גודל, ולהימנע מכאבי ראש וטרטורים מיותרים.
טיפ חשוב: בחרו מראש מי קהל היעד העיקרי שלכם אלי מיועד הסרטון, כיוון שקהל יעד ממוקד, יגרום לסרטון להיות מכוון יותר, וממילא להשיג יותר סגירות לאחר צפייה.
גם זהו פרט חשוב שיהיה חשוב לציין ישר בתחילת הסרטון תדמית אולם אירועים, כדי להוריד מהפרק צופים שהמיקום אינו רלוונטי עבורם. בבחירת אולמות אירועים, למיקום יש משמעות רבה, ועל כן חשוב שללקוח הצופה יהיה ברור ביכן אולם האירועים ממוקם.