סרטון תדמית קצר במחיר משתלם במיוחד של החל מ1200 ₪

סרטון תדמית קצר כולל בתוכו:

- עריכה מקצועית
- קריינות
- תסריט
עלות הפקה של סרטון תדמית קצר לפי שניות:

שניות

עלות כולל\לא כולל קריינות

מחיר

30

  ללא

900

30

כן

1200

45

כן

1800

אפשרות לסרטון תדמית עם שילוב אפקטים תלת מימד:

45

ללא 

900

45

כן

1200

60

כן

1500

סרטון תדמית קצר – השפיץ של עולם הפרסומת

פעם, הפרסומת דגלה במילים ארוכות וכתבות מייגעות. אבל תכלס – היא לא הוכיחה את עצמה, כי הסבלנות של האנשים קצרה. אין להם כוח לתת ארוכות מזמנם כדי לקרוא תוכן שיווקי שסופו של דבר אמור להרוויח למי שפרסם אותו ולא להם.

בעידן האינטרנט והאינסטנט, התעורר הצורך למשהו קצר, חד וממוקד, שייתן תחליף אלטרנטיבי ראוי ומענה מספיק דיו, לתשובת המשקל של ‘פרסומת שעובדת’.

מחקרים יצאו אל הפועל, סטטיסטיקות נבחנו לעומק, והתוצאה שנשלפה אחרי מחקר מעמיק ובחינה מציאותית בפועל, הוציאה לאוויר העולם, את התוצר המבריק החדש, שנקרא בשם: “סרטון תדמית קצר”.

למה דווקא סרטון תדמית קצר?

סרטון תדמית, נועד להיות ממוקד, חד ו’שפיצי’. ועל כן, וודאי שהוא צריך להיות תדמית קצר, כיון שסרטון תדמית ארוך – הוא בדיוק האנטיתזה של המושג ‘סרטון תדמית’.

אנשים אוהבים לצפות בסרטונים, זה ידוע. אבל גם צפיה בסרטונים, מוגבלת בכוח המשיכה של הקשב והריכוז. סרטו תדמית ארוך, גורם לצופים להתפזר, לאבד את הקשב, לשכוח מה היה לפני מה ומהי המטרה הסופית, ובסופו של דבר, הסרטון לא משיג את מטרתו.

לעומת זאת, סרטון תדמית קצר – מאפשר את המצע הבטוח לצפייה מלאת הנאה, עם קשב ממוקד וריכוז שעדיין לא נאבד, עם מומנטום ששומר על עצמו, והנעה לפעולה שמקבלת ביטוי מידי, בלי מריחה ארוכה ומייגעת.

לא פלא, כי עם הזמן, סרטון תדמית קצר, הפך למתכון הבטוח לשלל מטרות חשובות, כמו: שיווק, תדמית, מכירה, גיוס ועוד. בעלי המקצוע השונים, גילו כי סרטון תדמית קצר, הוא הנוסחה המושלמת ליצירת קהל, להזרמת לידים ולקוחות חדשים ומעריצים ולהנעה לפעולה מידית בכל תחום שהוא.

מהו תהליך ההפקה של סרטון תדמית קצר?

תהליך ההפקה של סרטון תדמית קצר, מתחיל דבר ראשון, כמו הרבה דברים טובים – בשלב התכנון.

שלב התכנון כולל – הצבת מטרות ויעדים, גיבוש אסטרטגיה, בחירה באלמנטים שיככבו בסרטון ועוד.

לאחר שלב התכנון התיאורטי – הגיע הזמן לתכנון המעשי יותר – כלומר, זמן כתיבת התסריט. התסריט יהפוך את התכנון התיאורטי לכדי מילים מעשיות, שבהם בסופו של דבר יצפו בסרטון.

לאחר שלב אישור התסריט, מגיע שלב בחירת הדמויות והאלמנטים והקריינות, ולאחר כל זאת, מגיע השלב הסוגר, של עריכה מקצועית ושילוב כל הנתונים לכדי סרטון תדמית קצר וקולע.

שילובי קריינות

בהתאם לתוכן ואופי הסרטון, תשולב גם קריינות מתאימה, על ידי קריין מקצועי הדובר ברהיטות את שפת הסרטון.

מה ישולב בסרטון התדמית?

בסרטון התדמית ישולב כל מה שיהיה בהקשר הכי נכון למטרת הסרטון. החל מתמונות, קטעי וידיאו, וכלה באפקטים תלת מימד או דמויות מצוירות.

מהם אורכי הסרטונים המקובלים?

 ישנם כמה אורכים מקובלים לסרטונים:

  1. 30 שניות לסרטון – מתאים בדרך כלל, עבור סרטונים תדמיתיים או בלתי מורכבים ועם מסר אחד וממוקד.
  2. 60 שניות לסרטון – מתאים עבור סרטונים המעבירים רעיון עם יותר ממסר אחד, או מסר אחד – אבל מורכב מעט. 
  3. דקה וחצי לסרטון – מעט מאד סרטונים מתאימים לכך. אך עדיין, סרטונים המציגים לא מעט נתונים, או מוצרים, יהיו לפעמים באורך זה.
תשובות שאלות בנושא סרטון תדמית קצר :

זוהי השאלה הראשונה שעליכם לשאול את עצמכם. התשובה תכוון אתכם לכדי תכנון נכון של הסרטון וכמובן להשגת מטרת הסרטון.

שאלה זו – חשובה גם היא. על מנת ליצור בסרטון שפה וחיבור עבור קהל היעד אליו אתם רוצים למקד. על שאלה זאת עליכם לענות עוד בשלב התכנון, כיון שלתשובה עליה, ישנה השפעה רבה על הסרטון.

בכל המקומות הרלוונטיים לקהל היעד ולמטרה שלכם. וכמובן – באתר שלכם אם הוא ישנו.