סרטון תדמית, נועד להיות ממוקד, חד ו’שפיצי’. ועל כן, וודאי שהוא צריך להיות תדמית קצר, כיון שסרטון תדמית ארוך – הוא בדיוק האנטיתזה של המושג ‘סרטון תדמית’.
אנשים אוהבים לצפות בסרטונים, זה ידוע. אבל גם צפיה בסרטונים, מוגבלת בכוח המשיכה של הקשב והריכוז. סרטו תדמית ארוך, גורם לצופים להתפזר, לאבד את הקשב, לשכוח מה היה לפני מה ומהי המטרה הסופית, ובסופו של דבר, הסרטון לא משיג את מטרתו.
לעומת זאת, סרטון תדמית קצר – מאפשר את המצע הבטוח לצפייה מלאת הנאה, עם קשב ממוקד וריכוז שעדיין לא נאבד, עם מומנטום ששומר על עצמו, והנעה לפעולה שמקבלת ביטוי מידי, בלי מריחה ארוכה ומייגעת.
לא פלא, כי עם הזמן, סרטון תדמית קצר, הפך למתכון הבטוח לשלל מטרות חשובות, כמו: שיווק, תדמית, מכירה, גיוס ועוד. בעלי המקצוע השונים, גילו כי סרטון תדמית קצר, הוא הנוסחה המושלמת ליצירת קהל, להזרמת לידים ולקוחות חדשים ומעריצים ולהנעה לפעולה מידית בכל תחום שהוא.