סרטון שיווקי לגיוס למטרות שונות במחיר החל מ1200 ₪ בלבד!

עלות הפקה של סרטון שיווק לגיוס לפי שניות:

שניות

עלות כולל\לא כולל קריינות

מחיר

30

  ללא

900

30

כן

1200

45

כן

1800

אפשרות לסרטון תדמית עם שילוב אנימציה:

45

ללא 

900

45

כן

1200

60

כן

1500

איך מפיקים סרטון שיווק לגיוס?

כאשר ניגשים להפקת סרטון שיווק לגיוס, חשוב לדעת מהי בסופו של דבר המטרה העיקרית של הסרטון שיווק לגיוס. כיוון שעל פי המטרה הסופית ייבנה כל המודל והאסטרטגיה התכנונית של הסרטון בהתאם לנתונים שעולים מתוך המטרה.

בשלב הראשוני, עוד הרבה לפני התכנון המקיף, חשוב לדעת, להחליט ולהגדיר: מיהו קהל היעד של הסרטון שיווק לגיוס?

כיצד מגדירים קהל יעד? על ידי שאלות ‘פרסונה’ מי האיש? בן כמה? במה הוא עובד? ועוד.

ומה קורה שמתגלה, כי יש לנו לקמפיין הגיוס כמה קהלי יעד, אשר שונים מהותית?

במקרה כזה, ההמלצה תהיה להתמקד בכמה סרטונים, על מנת שכל סרטון ישיג את פעולתו ויעשה את עבודתו על קהל יעד ספציפי.

לאחר הגדרת קהל היעד, ניתן להתחיל לחקור לעומק ולגלות: מה ‘מדבר’ לקהל היעד הנבחר? מהי השקפת עולמו? באילו מילים ניתן לדבר אליו הנוגעות לחיי היומיום שלו ולמושגים אליהם הוא קשור? ככל שנעמיק יותר, כך נדע לגלות מהי הנוסחה שתגרום לו בסופו של דבר להתגייס למען המטרה העליונה.

העוצמה של סרטון שיווק לגיוס

לסרטון שיווק לגיוס, ישנה עוצמה ייחודית אשר יכולה לגרום להנעה מידית לפעולה לצופה.

על ידי הסרטון אנחנו בעצם נעביר את הצופה מעין ‘תהליך פסיכולוגי’ אשר יוביל אותו בסופו של דבר להחלטה אליה אנחנו מובילים, של התגייסות.

כיצד עושים זאת? איך ניתן לצפות את מחשבות ורגשות האנשים? לשם כך בדיוק, נשתמש באסטרטגיה הלקוחה מעולם המשחקים.

תורת המשחקים היא כלל אינה משחק ילדים ובעצם, היא בא לגלם תכנון פסיכולוגי מתמטי של תהליכים. על ידי שימוש בתאוריות של תורת המשחקים, ניתן לשער מה תהיה תגובת הצופה ומה צריך להיות מוטמע בסרטון על מנת להניע אותו לפעולה המבוקשת.

סרטון שיווק לגיוס הכולל הנעה מידית לפעולה

בסרטון שיווק לגיוס, יותר מכל סרטן אחר, חשוב לשלב הנעה לפעולה מידית. ומדוע?

אחד הדברים שהכי קשה לנו בעולם – זה לתת מעצמנו. זה הטבע האנושי. כאשר אנחנו מצליחים בעזרת סרטון שיווק לגיוס איכותי ואסטרטגי לגרום לצופה שמולנו לרצות לתרום, הכי שחייבים לנצל את המומנטום. כי דרכו של רגש שהוא מתפוגג בסופו של דבר, והטבע האנושי מתגבר. ועל כן, על מנת למנוע תירוצים, דחיות, או ירידה במד ההתפעלות, חשוב לוודא כי ההנעה לפעולה תאפשר ביצוע מידי כבר לאחר סיום הסרטון.

איך עושים זאת? כבר מתחת הסרטון משלבים קישור או מספר טלפון שעל ידם יוכל הצופה לתרגם את הרגש שלו לכדי פעולה מעשית ומועילה.

תזמון הפרסום

אחד הכלים המשמעותיים ליעילות הסרטון היא התזמון שלו. ועל כן יש להקפיד על תזמון נכון המשתלב עם האסטרטגיה הכללית.

התאמה לצופה ולקהל היעד

במקרה של הפקת סדרה המותאמת לפי קהלי יעד, חשוב כי תהיה זהות והקבלה מעשית בין התכנים ומודלים של הסרטונים, על מנת ליצור אחידות פרסומית ושפה זהה וזכירה.

פרסום הסרטון

פרסום הסרטון שיווק לגיוס יערך בדרך כלל במקביל לפרסום נוסף של תכנים כתובים, מוקלטים ועוד. אך כמובן שלסרטון עצמו יש את הנוכחות העיקרית והמשמעותית.

תשובות שאלות בנושא סרטון שיווקי לגיוס :

כחלק מעסקת החבילה המשתלמת, תקבלו מאתנו קריינות מקצועית ומהוקצעת, וללא תוספת עלות!

הדבר אפשרי בהחלט. אך יש להקפיד על תמונות ברזולוציה גבוהה ואיכותית על מנת לשמור על רמת הסרטון.

הסרטון לא יעלה על השישים שניות, על מנת שלא לייגע את הצופה ולאפשר לו להישאר מרוכז וממוקד עד הסוף הטוב. סרטון ארוך מידי מאבד את האפקט. סרטון קצר מידי – לא משיג את המטרה.