עלות הפקה של סרטון תדמית כושר לפי שניות: | ||
שניות | עלות כולל\לא כולל קריינות | מחיר |
30 | ללא | 900 |
30 | כן | 1200 |
45 | כן | 1800 |
אפשרות לסרטון תדמית עם שילוב דמות מצוירת: | ||
45 | ללא | 900 |
45 | כן | 1200 |
60 | כן | 1500 |
עולם הכושר, הוא עולם תחרותי ודינאמי עם אינסוף משתנים, ועל מנת לבלוט בו – חייבים להיות ייחודיים, מבריקים, וחדים.
המודעות לכושר עולה מיום ליום, וציבור צרכני הכושר הוא גדול להפליא. איך יחד עם כך – גם ההיצע עולה, ומכוני כושר צצים מידי יום כפטריות אחר הגשם, מצוידים, מתוקצבים, קורצים ומשוכנעים, ובינינו, איך תגרמו שיבחרו דווקא בכם?
לו רק הייתם יכולים להמחיש ללקוחות הפוטנציאלים שלכם את מכון הכושר המאובזר שלכם, את התהליכים המדהימים שאתם מעבירים את הלקוחות שלכם, את השיטה הייחודית ש'עובדת' שיש רק לכם – וודאי שהם היו רוצים להירשם דווקא אצלכם, אך איך ניתן להמחיש זאת בצורה בהירה וברורה חוץ מלגרום ללקוחות הפוטנציאלים לבור למכון הכושר שלכם? (דבר שהם וודאי לא ישושו לעשות…)
סרטון תדמית כושר, מהווה את הפתרון המדויק והאמיתי, שימחיש לקהל היעד שלכם את היופי שבכושר ויגרום להם בסופו של דבר לבחור דווקא בכם.
אבל סרטון תדמית כושר, הוא לא רק ממחיש, אלא הרבה מעבר לכך. סרטון תדמית כושר ייתן לכם ייחודיות, יגרום לכם להיות ליגה, ולצופים לתפוס אתכם כאוטוריטה. סרטון תדמית כושר, גם יטמיע אתכם בתודעה של כל צופה, גם אם כרגע הוא לא מעונין בכושר, הרי ביום בו הוא יהיה מעונין, תצופו לו מיד בתודעה, בזכות הסרטון תדמית כושר שלכם, בו הוא צפה בהנאה.
ביכולתו של סרטון התדמית שלכם, לגרום לכל מי שצופה בו – לזכור אתכם. ומשם הכול כבר קל יותר. בעזרת הסרטון המוצלח אתם רוכשים את אמון הצופים, נותנים לו הצצה לעולם הכושר שלכם, שגורמת להם להרגיש שותפים ומחוברים וכמובן, ממחישים להם בפועל את מכון הכושר שלכם והשיטה בה אתם עובדים.
סרטון תדמית כושר יהיה מורכב בדרך כלל מהאלמנטים הבאים:
בסמארטפוש מפנקים אתכם!
בעסקת החבילה של סרטון התדמית, תקבלו יחד גם קריינות מקצועית, אשר תשדרג את הסרטון ותיתן לו טאצ' ייחודי ומלא ברק.
ניתן לשלב בסרטון אלמנטים משעשעים, כמו דמות מצוירת, או דמות תלת מימד, על מנת ליצור חיבור משעשע ומבריק עם הצופים בסרטון.
האורך המומלץ בסרטון תדמית הוא כשישים שניות, וזאת – על מנת להעביר ולהמחיש חומרים מחד, אך לשמור על ריכוז וקשב הצופים מאידך.
עוד מאמרים שיכולים לעניין אותכם.
בעולם הכושר, תזמון – זה שם המשחק. העונות הבוערות היותר לכושר, הם כמובן אחרי החגים ואחרי פסח. אלו הזמנים בהם יהיה כדאי לכם להוציא לאור את הסרטון שלכם, כיון שאז הביקוש לכושר ולספורט רק גובר ועולה.
סרטון מאפשר לכם לשמור על מיקוד הלקוחות הפוטנציאלים, בלי ליידע אותם עם כתבות ארוכות, או פרסומות כתובות שהם ידלגו עליהם הלאה. בנוסף, רק לסרטון יש את היכולת לגעת גם בלב, לדבר אל הרגש ולא רק אל המוח. וכמובן אל תשכחו, שסרטון משלב בין שני החושים של שמיעה וראיה וממילא הוא אפקטיבי יותר.
צרו איתנו קשר, וקבלו שיחת ייעוץ חינם!
יש שאלות ? נשמח לעזור