מחיר מטורף לסרטון תדמית תכשיטים, החל מ1200 ₪ בלבד!

סרטון תדמית תכשיטים כולל בתוכו:

- תסריט מקצועי
- תמונות משולבות
- עריכה מושכת ואטרקטיבית
עלות הפקה של סרטון תדמית תכשיטים לפי שניות:

שניות

עלות כולל\לא כולל קריינות

מחיר

30

  ללא

900

30

כן

1200

45

כן

1800

אפשרות לסרטון תדמית עם שילוב תלת מימד:

45

ללא 

900

45

כן

1200

60

כן

1500

למה שלקוחות ירכשו? בגלל סרטון תדמית תכשיטים

כאשר לקוחה ניגשת לקניית תכשיט, הרי שמעבר לתכשיט שהיא קונה, היא רוכשת יחד איתו גם יופי, סטטוס ואמירה של אווירה, ודווקא לכן, חשוב ליצור לה את המאפיינים הללו, עוד טרם הרכישה בפועל, על מנת שהיא תרגיש שהיא הגיעה לכתובת הנכונה לתכשיט יוקרתי.

כדי ליצור אווירה מיוחדת ומלאת השראה, הרי שינו כלי ייחודי שביכולתו ליצור את הקסם הלזה, כשהכלי הוא סרטון תדמית תכשיטים, מעוצב, מגרה ומושך. סרטון תדמית תכשיטים, מאפשר ללקוחה לחוות את התכשיטים ברמה על חושית, כאשר גם חוש השמיעה וגם חוש הראייה באים לידי ביטוי בצורה מקסימלית וחדה, הלקוחה עוברת בסרטון תדמית תכשיטים מעין מסע קסום, שממחיש לה את התכשיטים אותם היא הולכת לקנות וגורם לה למשיכה עזה לרצות להיות שייכת למותג התכשיטים בו היא צופה, כמובן שלשם כך, סרטון תדמית עבור תכשיטים, צריך להיות ערוך ברמה מקצועית ובתמליל מושך, כדי ליצור את התדמית מלאת נגיעות היוקרה.

לגעת בקסם – סרטון תדמית תכשיטים

כאשר התכשיטים נמכרים דרך פלטפורמה מקוונת של אתר, ולא דרך חנות פיזית, הרי שלסרטון תדמית תכשיטים ישנה ממש משמעות גורלית.

אף אחד לא אוהב לקנות תכשיטים לפני שהוא מישש אותם, בחן אותם לאור השמש או הפלורסנט, בדק כיצד עם עומדים על היד, וסגר את כל הכיוונים של תצוגת התכשיט.

כאשר מציגים באתר סרטון תדמית תכשיטים, הרי שישנה אפשרות להמחיש בצורה ברורה את כל נתוני התכשיט בצורה מושכת – התכשיט בסרטון יראה מול האור, על היד, גם המרקם יועבר בצורה חלומית, כ שהתחושה שתינתן לצופה, היא שהוא ממש ממשש את התכשיט.

היכן יוצג הסרטון תדמית תכשיטים?

סרטון התדמית עבור התכשיטים, יוכל להיות מוצג בכמה מקומות רלוונטיים. במקרה שמדובר באתר, בהרי שהוא יהיה מוצג בדף הבית או בדף המוצר, תלוי להיכן ומכוון. במקרה שמדובר בחנות פיזית, הרי שהקרנת הסרטון על מסך פלאזמה בעת המכירה, יגרום לחימום האווירה, וליצירת השראה מושכת שתכפיל את אחוזי הסגירה בקניית התכשיטים.

כאשר לחנות ישנו אתר וגם חנות פיזית במקביל, הרי שיהיה אפשרי להציג את אותו הסרטון בשני הפלטפורמות במקביל, כיוון שהסרטון מהווה ממש ‘דובר העסק’ ממש כמו לוגו או סלוגן, כך שאין זה כפילות וחזרתיות כי אם זהות.