תוכן וידאו הוא דרך מצוינת לתקשר עם אנשים. כשזה מגיע לוועד העובדים, וידאו הוא דרך מצוינת עבורם להעביר את הסיפור שלהם ולגייס כסף.
.סרטון ועד עובדים של תדמית הועד יכול לשמש את הוועדה כדי לספר את הסיפור שלהם, ליצור מודעות ולגייס כסף. עם וידאו, הם יכולים לעשות את כל זה תוך שהם מספרים את הסיפורים שלהם במילים שלהם.
לוועד העובדים חשוב לפנות לעובדים. דרך לעשות זאת היא באמצעות הודעות וידאו.
סוג וידאו זה הוכח כיעיל לא רק להגברת הנוכחות בפגישות אלא גם בהעברת מסרים. ניתן להשתמש בו כאשר יש הודעות דחופות או כאשר החברה רוצה להתייחס לנושאים רגישים.
הסרטון תדמית לוועד העובדים הוא הפקה קצרה. זה משמש כדי לתקשר וליידע את הצופים על העבודה של הארגון שלנו, מה אנחנו עושים ואיך אנחנו עושים את זה. הסרטון ישמש בפלטפורמות המדיה החברתית כדי לעזור להעלות את המודעות ולהגיע לקהל רחב יותר.
עוד דוגמה של סרטון תדמית ועד עובדים: ב-2011 פרסמה אדידס סרטון לוועד העובדים. הסרטון היה אוסף של ראיונות מעובדי המפעל, כמו גם צילומים מתוך המפעלים עצמם.