סרטון תדמית ועד עובדים במחיר החל מ 1200 ש"ח



- כולל תסריט
- כולל קריינות לועד העובדים

עלות הפקה של סרטון תדמית לאפליקציה לפי שניות:

שניות

עלות כולל\לא כולל קריינות

מחיר

30

  ללא

900

30

כן

1200

45

כן

1800

אפשרות לסרטון תדמית עם שילוב דמויות מצוירות:

45

ללא 

900

45

כן

1200

60

כן

1500

סרטון תדמית לועד העובדים יש פוטנציאל מדהים סרטון תדמית ועד הוא דרך מצוינת עבור העובדים להעביר את

המסר שלהם. זה עוזר להתחבר לאנשים בצורה אישית יותר. סרטון ועד העובדים מסייע בקמפיין בהעברת מסרים בצורה יעילה.

לא תמיד קל לשלב אנשים. עם הסרטון הזה, הוועדה יצרה משהו שיעזור להם לעשות זאת.

סרטון תדמית ועד הוא כלי שיכול לעזור  שיכולה להגיע ליותר אנשים על מנת להעביר את המסר הרצוי. זה גם מאפשר לקהל לראות ולחוות את מה שהוא קורא או שומע עליו.

בחלק זה, נדון ביעילות של סרטוני תדמית ועד בכל הנוגע לזכויות עובדים ומדוע חברות צריכות להשקיע בתוכן מסוג זה.

סרטון תדמית ועד עובדים הוא סרט תיעודי קצר שחוקר את חייהם של העובדים ואיך זה להיות אישה בתעשיית הבגדים

הסרטון לא רק יציג נקודות מבט שונות אלא גם יראה את החוזק והחוסן של הנשים הללו. הסרט התיעודי הוא הקדמה לוועדה זו ולמאמציהם לתמוך בחבריהם לעבודה, הכוללת לא רק נשים אלא גם גברים, ילדים ואפילו משפחות שלמות.

הסרטון נועד להעלות את המודעות והתמיכה לאנשים אלה שעובדים באחת התעשיות במשק.

מול הלאומיות וחוסר הביטחון הכלכלי, מיליוני אנשים מתחילים להיענות לקריאה ל”דרך טובה יותר לעבוד”.

מול הלאומיות וחוסר הביטחון הכלכלי, מיליוני אנשים מתחילים להיענות לקריאה ל”דרך טובה יותר לעבוד”. ולמרות שהרבה לא ידוע על איך יכול להיראות עולם טוב יותר, דבר אחד ברור: כלכלה חדשה צומחת מהאפר.

לדוגמה : איגודים רבים מארגנים עובדים מאז לפני שאמריקה קיבלה את עצמאותה ב-1776. כיום, ישנם יותר מ-15 מיליון חברי איגוד במדינה זו – כמעט פי עשרה מאשר לפני תחילת כהונתו של רונלד רייגן ב-1981. אבל האיגודים הפכו פחות יעילים. לאורך זמן, דבר שתרם לעלייה באי השוויון בהכנסות ולבעיות אחרות המאיימות

הסרטון של ועד העובדים מטרות נוספות

הסרטון של ועד העובדים הוא מדריך שיעזור לאנשים להבין כיצד ועד עובדים יכול להיות אפקטיבי. הוא מדבר על התפקידים השונים בוועדה, מה הם עושים, וכיצד להצטרף. הסרטון מיועד לצפייה על ידי חברי הוועדה, ולכן הוא צריך להיות אינפורמטיבי ותמציתי לקהל הספציפי הזה.

 

סרטון ועד העובדים הוא פרויקט של תנועת העובדים המאוחדת לזכויות העבודה. הסרטון נועד לקדם את עבודת הוועדה, הפועלת משנת 2005 עם לאיגודים וקבוצות קהילתיות לפתרון בעיות עבודה.

סרטון זה מיועד לשימוש איגודי עובדים, קבוצות קהילתיות וארגוני זכויות עובדים אחרים המעוניינים לקדם את עבודת ועד העובדים. זה ישמש גם ככלי חינוכי לאנשים המחפשים ללמוד על זכויות עובדים בקהילות שלהם.

הסרטון מונפש ומציג ייצוגים חזותיים של החוויות שלנו משני צידי השולחן – כעובדים וכמארגנים. חלק מהנושאים המכוסים בסרטון כוללים: יחס לא הוגן מצד מעסיקים; תגמול נגד התארגנות, אי שוויון גזעי; גניבת שכר; תנאי עבודה; בעיות בריאות ובטיחות; אפליה מגדרית

סרטון וידאו יכול להיות אמצעי תקשורת רב עוצמה. זהו כלי עוצמתי במיוחד עבור אלה שאולי אין להם זמן או משאבים לקרוא מאמר, אבל הוא קצר מספיק כדי שהם יבינו את כל הנקודות החשובות.

סרטון יכול להיות גם אותנטי יותר מכתבה מבוססת טקסט מכיוון שהוא משתמש ברמזים חזותיים ושמיעתיים, שלעיתים יכולים לעורר יותר רגש מאשר רק מילים בדף.

תוכן וידאו הוא דרך מצוינת לתקשר עם אנשים. כשזה מגיע לוועד העובדים, וידאו הוא דרך מצוינת עבורם להעביר את הסיפור שלהם ולגייס כסף.

.סרטון ועד עובדים של תדמית הועד יכול לשמש את הוועדה כדי לספר את הסיפור שלהם, ליצור מודעות ולגייס כסף. עם וידאו, הם יכולים לעשות את כל זה תוך שהם מספרים את הסיפורים שלהם במילים שלהם.

 

לוועד העובדים חשוב לפנות לעובדים. דרך לעשות זאת היא באמצעות הודעות וידאו.

סוג וידאו זה הוכח כיעיל לא רק להגברת הנוכחות בפגישות אלא גם בהעברת מסרים. ניתן להשתמש בו כאשר יש הודעות דחופות או כאשר החברה רוצה להתייחס לנושאים רגישים.

 

הסרטון תדמית לוועד העובדים הוא הפקה קצרה. זה משמש כדי לתקשר וליידע את הצופים על העבודה של הארגון שלנו, מה אנחנו עושים ואיך אנחנו עושים את זה. הסרטון ישמש בפלטפורמות המדיה החברתית כדי לעזור להעלות את המודעות ולהגיע לקהל רחב יותר.

עוד דוגמה של סרטון תדמית ועד עובדים: ב-2011 פרסמה אדידס סרטון לוועד העובדים. הסרטון היה אוסף של ראיונות מעובדי המפעל, כמו גם צילומים מתוך המפעלים עצמם.