הפקת סרטון השגים לכל מטרה במחיר החל מה 1200 ש”ח



- כולל תסריט
- במחירים מעולים
- מבחר קריינים לבחירה
עלות הפקה של סרטון תדמית לאפליקציה לפי שניות:

שניות

עלות כולל\לא כולל קריינות

מחיר

30

  ללא

900

30

כן

1200

45

כן

1800

אפשרות לסרטון תדמית עם שילוב דמויות מצוירות:

45

ללא 

900

45

כן

1200

60

כן

1500

הפקת סרטון ההישגים מומלץ

הפקת סרטון ההישגים היא אחד התמריצים הטובים ביותר לעובדים להראות את הערכתם לעבודתם. הסיבה לכך היא שזה מגביר את המורל של העובד וגם גורם לו להרגיש יותר מחובר לחברה.

הפקת סרטון הישג דורשת הרבה תכנון וזמן על מנת להעלות רעיונות שכדאי לצלם במצלמה. זה עשוי להיות קשה לחברות רבות להפיק סרטון מסוג זה מכיוון שהוא זקוק להרבה זמן, כסף ומומחיות. עם זאת, ישנן חברות עצמאיות המתמחות בתחום זה – הפקת סרטונים מונעי איכות וגם חסכוניים.

הפקת סרטון ההישגים היא שלב מכריע בתהליך הגיוס.

אחת המטרות הרבות היא לוודא שהאדם שצופה בסרטון מאמין שהוא צופה בטריילר של סרט.

זה מקווה שיגרום להם לרצות לעבוד בשבילך ולא בשביל המתחרים שלך

להלן רשימה של התפקידים שאולי תתבקשו למלא כחלק מתהליך הייצור:

  • מנהל פרודקשן של הפקת סרטון השגים לחברה או גוף מוסדי אחר
  • איש תאורה

אנחנו רוצים שהסרטון הישגים יהיה חגיגה של ההישגים שלנו, אז הוא צריך לבטא כמה אנחנו גאים במה שהשגנו עד כה.

הפקת סרטון ההישגים היא גורם חשוב מאוד בהשגת היעדים

סרטון זה צריך להיווצר עם מגע רגשי כדי שלקוחות יוכלו להרגיש טוב עם קניית המוצר שלנו. צריך גם להציג את הישגי החברה כדי להראות ללקוחות למה הם יכולים לצפות אם הם ירכשו מאיתנו

הפקת סרטון ההישג היא סיפור בפני עצמו. הכל התחיל בשורה אחת בתסריט: “מה אנחנו רוצים להגיד לעולם?”

אני הולך לעקוב אחרי זה עם כמה מחשבות ושאלות שעלו לי כשקראתי את הסעיף הזה:

  • איזה סוג של חברה עושה את זה? (אם זה לא במבוא, זה לא ממש רלוונטי)
  • האם יש משהו מדהים בחברה הזו?
  • למה הם בחרו להפיק סרטון הישגים לעובדים שלהם?
  • מה הייתה מטרתם בכך?

הפקת סרטון ההישגים היא משימה קשה והיא דורשת כישורים רבים. אבל עם הכלי הזה, הכל יהיה קל יותר

חברתינו מספקת את כל הכלים הדרושים להפקה ועריכת וידאו באיכות גבוהה. זה גם מאפשר לך לחסוך זמן על תיקון צבע ואפקטים קוליים. אתם יכולים גם ליצור מבוא מונפש לסרטון הישגים כדי להבליט את הסרטונים שלך, וזו משימה לא פשוטה למי שאין לו כישורי אנימציה.

 

הפקת סרטוני הישגים וידאו היא תהליך גדול ומסובך בגלל מרכיבים רבים ושונים שצריך לקחת בחשבון. לדוגמה, אנחנו צריכים לשקול איזה סוג של סרטון אנחנו רוצים לעשות, איפה הוא יוצג, ואת הציוד המתאים. כאשר אנו מפיקים סרטון הישג חשוב שניקח בחשבון את כל הגורמים הללו ועוד.

אנחנו צריכים לא רק לחשוב על המוצר או השירות שלנו אלא לחשוב איך הסרטון שלנו יכול ללכוד את הרגשות הקשורים להשגת מטרה זו.

 

הפקת סרטון ההישגים תהיה אחראית בעיקר על המפיק והבמאי. המפיק יהיה אחראי על התכנון וההכוונה היצירתית, בעוד שהבמאי ינהל היבטים יצירתיים וטכניים. אם לא ניתן יהיה למלא את שני התפקידים הללו בבת אחת, סביר להניח שיהיה מנהל ייצור שיטפל בעבודה כאשר התפקידים הללו נעדרים.

המפיק אחראי על כל השלבים מהקדם-פרודקשן ועד לפוסט-פרודקשן של סרטון תדמית הישגים . שלב הקדם-הפקה כולל פיתוח קונספטים יצירתיים, הבטחת אישור מימון והבטחת מימון במידת הצורך, רכישת כישרון לקריינות, קטעי וידאו עם שחקנים או כל חומר חזותי אחר הנדרש בפוסט-הפקה.

הכיוון היצירתי הוא החלטה על סגנון או מצב רוח המתאים למסר של המותג ולקהל הרצוי של המותג. ההיבטים היצירתיים כוללים לוח תכנון, ויזואלי

הפקת סרטון ההישגים עוד מידע נוסף

תהליך הפקת הווידאו שונה מאוד מרוב סוגי פרויקטי הווידאו האחרים. במקום לצלם קטעים ולערוך אותם יחד, ההתמקדות כאן היא בבניית לוח התכנון עם תמונות ומילים. הסרטונים נעשים כדי להדגיש אבני דרך בחייו של אדם או בחיי חברה.

תהליך זה יכול להיעשות ללא כל סוג של צילום על בסיס חומרים קיימים או עריכה מיוחדת. גישת התכנון עדיפה על כל השאר, אז זה אומר שאין צורך במצלמות, חצובות, אורות, מיקרופונים או אפילו שחקנים לפרויקט מסוג זה. כל הגורמים הללו הופכים את סוג בהפקת סרטון הישגים הזה להרבה יותר קל ובמחיר סביר מרוב הסוגים האחרים בחוץ.