הפקת סרטון מימון המונים עלות 1200שקל כולל הכל



- תסריט כלול
- קריינות בשפות שונות כולל

הפקת סרטון מימון המונים היא חלק מהותי מאסטרטגיית השיווק של כל עסקים רבים בשנים האחרונות. זו הזדמנות להציג את ההשפעה של החברה שלך בעולם האמיתי. הסרטון חייב להיות קצר, יצירתי, והכי חשוב, אותנטי.

סרטון מימון המונים באיכות גבוהה יכול להיות ההבדל בין הצלחה לכישלון בקמפיין. אם זה מרגיש מבוים מדי או לא מספיק מרתק, אתה יכול לאבד את הקהל שלך לפני שתהיה לו הזדמנות ללמוד על המוצר או השירות שאתה מציע.

עלות הפקה של סרטון תדמית לאפליקציה לפי שניות:

שניות

עלות כולל\לא כולל קריינות

מחיר

30

  ללא

900

30

כן

1200

45

כן

1800

אפשרות לסרטון תדמית עם שילוב דמויות מצוירות:

45

ללא 

900

45

כן

1200

60

כן

1500

סרטון מימון המונים הוא דרך מצוינת למשוך תומכים פוטנציאליים

ולפתות אותם לתרום. הפקת סרטון מימון המונים אינה פשוטה כמו לצלם את מה שאתה רוצה לומר. כדי להעסיק את הקהל, זה דורש תכנון וביצוע קפדניים.

בהכנה להפקת סרטון מימון המונים, חובה לבחור מסגרת מתאימה. זה צריך להיות מקום עם תאורה איכותית, מקום מתאים להגדרת המצלמה, והרבה מקום לאנימציה או גרפיקה שיתווספו בפוסט-פרודקשן. להשפעה נוספת, אתה יכול ליצור סט מותאם אישית או להשתמש באביזרים הקשורים לנושא הפרויקט שלך.

אם יש לך שאלות נוספות לגבי הפקת סרטון מימון המונים, אנא הגיבו למטה!

עבור קמפיינים של מימון המונים, הפקת הסרטון מימון המונים היא אחד החלקים החשובים ביותר

זה מה שאתה משתמש כדי ליצור עניין ולשכנע אנשים לתרום. הסרטון צריך להיות קצר, מרתק וקל להבנה.

הסרטון צריך להוכיח שהרעיון שלך שווה מימון. אתה יכול להשיג זאת על ידי הסבר להם על ההטבות שהם יקבלו או על ידי הסבר כמה כסף יעבור למחקר ופיתוח הרעיון שלך. אם אינך מסוגל לעשות אף אחד מהדברים האלה בסרטון, אז לא ברור על מה הם משלמים או למה הם צריכים לדאוג לפרויקט שלך מספיק כדי לתרום ולהשתתף

סרטון מימון המונים הוא חלק חשוב מהקמפיין; זה הדבר הראשון שתומכים פוטנציאליים יראו. סרטון טוב יכול לעזור לך לעשות יותר מאשר רק לגייס כספים – הוא יכול להגדיל את יעילות התרומה שלך ב-300%!

הפקת סרטון מימון המונים כוללת שלבים שונים כמו סטוריבורד, צילום, עריכה ופוסט פרודקשן. המטרה העיקרית של מאמר זה היא לספק כמה טיפים כיצד להפיק סרטון איכותי עם תקציב מוגבל.

אנחנו הולכים לקחת אותך דרך השלבים הבאיםעל מנת הפקת סרטון למימון המונים תהיה מוצלחת ויעילה:

  1. סטוריבורד
  2. צילום
  3. עריכה
  4. פוסט פרודקשן

הפקת סרטון מימון המונים הוא תהליך של תכנון, צילום, עריכה, שיתוף והפצה של סרטון מימון המונים לצורך גיוס כספים

כשזה מגיע להפקת סרטון מימון המונים עבור הקמפיין שלך, יש הרבה גורמים שצריך לקחת בחשבון. דבר אחד שחשוב לזכור הוא שהסרטון שלך צריך להיות בעל ערך הפקה גבוה יחד עם עלילה מרתק. עם הדברים האלה בחשבון, אולי תרצה לשכור מישהו שיש לו את המומחיות והאישורים להפיק את סרטון מימון ההמונים שלך. אבל אם אינך בוחן לעומק את ההוצאה הזו עבור מסע הפרסום שלך, ישנן דרכים אחרות שבהן תוכל ליצור סרטון מימון המונים מוצלח בעצמך.

בעידן הדיגיטלי, הפקת סרטון מימון המונים הופלה בצורה דרסטית על ידי שימוש בכלים ליצירת וידאו.

על מנת לבצע קמפיין מימון המונים מוצלח, עליכם לכלול סרטון כחלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה שלכם. ניתן להשתמש בסרטון כדי למכור את המוצר או השירות שלך וליצור באז סביבו. זה גם עוזר לך בבניית קשר עם התורמים הפוטנציאליים שלך. הפקת סרטון מימון המונים זה לא משהו שצריך להשאיר למקצוענים בלבד, כי בעזרת כמה כלים פשוטים כל אחד יכול להפיק אחד לבד. אתה רק צריך לדעת איך להשתמש בהם ולהיות בעל כמה כישורים בסיסיים בצילום ועריכת סרטונים.

מאמר זה ייתן לך סקירה כללית על כמה מהכלים הללו כדי שתוכל לבחור אחד המתאים לצרכים שלך מתוך החבורה.