עלות הפקה של סרטון תדמית בעברית לפי שניות: | ||
שניות | עלות כולל\לא כולל קריינות | מחיר |
30 | ללא | 900 |
30 | כן | 1200 |
45 | כן | 1800 |
אפשרות לסרטון תדמית עם שילוב דמות מצוירת: | ||
45 | ללא | 900 |
45 | כן | 1200 |
60 | כן | 1500 |
על מנת לשווק מוצר או שירות, הרי שנדרשת אסטרטגיה רבה, הכוללת תחקיר שוק, בחירה של קהל היעד, מחקר עומק של מצב השוק ביחס למוצר או לשירות, ופרוגראמה רבת היקף לכל ההיבטים של המוצק המשווק.
אותה אסטרטגיה, נערכה גם למוצר, ושמו: סרטון תדמית בעברית. המחקר אודות היקף וביקוש הסרטון, הגיש מסקנות מפתיעות ואף מהפכניות על עתיד עולם הפרסום.
על פי מחקרים, הרי שאתרים בהם פורסם סרטון, גררו צפיה המונית וארוכה יותר מאשר אתרים ללא סרטון. ולא רק זאת, אחוז ההמרה באתרים בהם הופיע סרטון תדמית על המוצר או השירות, היה גבוה בהרבה מאתרים ללא סרטון.
נותנים כאלו ואחרים נאספו במהלך המחקר על כוחו של הסרטון התדמיתי, והללו הוכיחו ללא ספק, כי לסרטון תדמית ישנה יכולת מהפכנית בעולם הפרסום והשיווק.
בנוסף לאחוזי ההמרה והמכירה שהשיגו סרטוני התדמית, הרי שגם במטרה הראשונית שלהם הם עמדו בכבוד – מטרת התדמית.
חברה אשר מציגה סרטון תדמית בעברית, נתפסת אצל הציבור כמומחית וכאוטוריטה בתחומה, ולא פלא. הסרטון מעניק אקט מקצועי ואמין שאלף מילים לא יוכלו לו, רק סרטון תדמית מקצועי וערוך היטב.
על ידי הסרטון, יכולה החברה לבחור באופן יזום לחלוטין – איזו תדמית היא רוצה לשדר. הסרטון מהווה בבואה שקופה למהות ושדר החברה, ועל ידי הסרטון ניתן לבחור באופן מושכל ונבון מהם המסרים אותם החברה תרצה להעביר ולשדר.
בנוסף לכל, עצם קיום הסרטון מהווה אסמכתא למקצועיות, ויוצר תדמית אוניברסאלית של יכולות, טכנולוגיה וחדשנות.
חשוב להבין כי לסרטון תדמית ישנה השפעה רבה ועמוקה על התת מודע, וזהו אמצעי בהחלט חיובי עבור בעלי העסקים למיניהם.
צפיה בסרטון צורבת את זיכרון העסק בתודעת הצופה, וביום בו הצופה יזדקק לשירות או המוצר שהחברה מעניקה, אוטומטית היא תצוף לו בתודעה, כיון שזהו כוחו של הסרטון.
ולא רק בשביל הזיכרון, לסרטון תדמית בעברית יש את היכולת האבסולוטית לגרום להנעה לפעולה מידית אצל הצופים, ולהזרים ליד חם ואיכותי דבר עם סיום הצפייה בסרטון.
כחלק מעסקת החבילה המפנקת – תקבלו גם קריינות מקצועית.
אם בחרתם בסרטון תדמית בעברית הרי שהקריינות תהיה כמובן גם היא בשפה העברית, אך בכל שפה בה תבחרו לערוך את הסרטון, תקבלו עבורו קריינות מקצועית מותאמת אישית.
אכן! ניתן ליצור סרטוני תדמית בשפות נוספות, על ידי אנשי הצוות המקצועיים של סמאטרפוש. אצלנו תוכלו למצוא סרטוני תדמית באנגלית, רוסית, צרפתית ובכל שפה שתחפצו ומתאימה ישירות לקהל היעד. לעיתים ניצור את אותו הסרטון בכמה שפות לכמה קהלי יעד שונים.
האורך המומלץ הוא סרטון באורך דקה, על מנת לשמור על קשב וצפיית הצופים ולא לפזר אותם בזמן צפייה ארוך ומייגע.
עוד מאמרים שיכולים לעניין אותכם.
על מנת להחליט האם ליצור סרטון תדמית בעברית או סרטון תדמית בשפה שונה, נסו למקד את קהל היעד שלכם ולבדוק מהי השפה העיקרית אותה הוא דובר, כך תוכלו לבחור נכון את שפת הסרטון.
בכל מקום אפשרי! החל מהאתר שלכם ועד באתרים רלוונטיים מותאמים אישית. כדי לדעת כי סמארטפוש מציע שירות ייחודי של קידום סרטונים ביוטיוב על מנת להשיג יותר לקוחות.
אנחנו מפנקים אתכם עד הסוף ומעניקים לכם גם תסריט מקצועי וערוך היטב בשפה בה בחרתם לערוך את הסרטון, כי מגיע לכם את הסרטון הטוב ביותר!.
יש שאלות ? נשמח לעזור