כולנו יודעים שיש דברים שאי אפשר להתפשר עליהם. אבל כשיש דברים שמשלמים עליהם בזול לאו דווקא שווה התפשרות – הרי שלמה נשלם ביוקר אם נוכל לקנות בזול?
בשביל להבין האם ניתן לקבל סרטון תדמית בזול – אבל יעיל וקולע, חשוב להבין לפני הכול – מהי המטרה בכלל של סרטון תדמית?
סרטון תדמית אמור דבר ראשון להיות כרטיס ביקור סרטוני של העסק, אבל חוץ מזה יש לו עוד הרבה תקפידים, כמו – להמחיש חומרים מורכבים, לתת לצופים טעימת עומק, ולומר במילים ברורות מסרים מעורפלים. סרטון תדמית הוא בעצם קיצור דרך רב חושי לאינסוף, מסרים מסורבלים ולא קליטים.
סרטון תדמית בזול, כולל בתוכו את כל האלמנטים הדרושים כדי שהוא יהיה אכן יעיל וקליט, אם המסר אינו מורכב מידי או ארוך, ואין מדובר בסטרטאפ חדשני או פריצת דרך יוצאת דופן, הרי שניתן להפיק סרטון תדמית בעלות לא יקרה, שיתחרה הייטב על הוויז’ואל והאודיו של הצופים, וייתן להם פוש שיווקי משמעותי.
לא תמיד דווקא אלמנטים מורכבים שעולים הון רב – יהיו מה שהציבור הצופה רוצה. סרטון תדמית בזול, אם הוא כולל בתוכו את המרכיבים העיקריים שסרטון תדמית צריך לכלול – כמו תסריט טוב וקריינות מעולה, הרי שהוא בהחלט יכול להשיג את מטרתו השיווקית.