נדלן יכול להישמע לאדם מן השורה – שוק אפור, משעמם וחד גוני. אבל רק מי שנמצא עמוק בפנים, יודע כמה צבע וטעם כולל עסק הנדלן ועד כמה רחוק הוא יכול להגיע גם עבור הלקוח קצה.
ההבדל המשמעותי בין עסק נדלן מצליח לבין כזה שעדיים מדשדש בהתחלה – תלוי בדבר אחד בלבד, לא בכמות הלקוחות וגם לא בסכומי הכסף המחזוריים המתגלגלים מידי חודש, אלא – האמון שהלקוחות נותנים בחברת הנדלן, זוהי מילת המפתח שהופכת כל חברת נדלן למשגשגת ומצליחה.
איך גורמים ללקוחות לתת אמון בחברת הנדלן שלך? הרי יש כל כך הרבה חברות נדלן, וכל אחד טוען שהוא הכי יעיל וטוב, אז למה שיבחרו דווקא בך, ובכלל, למה שבכלל יאמינו לכל ההבטחות המשתלמות שלך?
כשמגיעים לעולם הבנייה, אנשים לא רוצים לראות בניינים פורחים – אלא תוצאות בעיניים, וזה בדיוק מה שסרטון תדמית נדלן מעניק ללקוחות.
סרטון תדמית נדלן, כלי ליצירת אמון וקשר.
כאשר לקוחות לא רק מקבלים דיבורים באוויר וחשבונות בנייה מסובכים, אלא רואים תוצאות בעיניים, מבחינים בהדמיות התלת ממדיות ובפרויקטים שכבר נעשו, הרי שהם מתמלאים תחושת אמון – והרבה יותר מזה – חיבור. הסרטון נותן להם את אותו חומר יבש – אבל בצורה ממחישה ומחברת שגורמת להם לרצות להיות חלק, להאמין כי אכן חברת הנדלן מתאימה להם, עובדה, הם ראו בעיניים את ההמחשה החיה ליכולות החברה, כך שהם יכולים לבחור בה מתוך ביטחון שאכן חברת הנדלן תספק להם את המענה המדויק למה שהם צריכים.
סרטן תדמית נדלן לא מסתפק בחוש אחד, אלא פונה גם בחוש הראיה וגם בחוש בשמיעה, כך שהאדם הצופה כולו על תדר קלט, ולמסרים יש הרבה יותר אפשרות לעבור בצורה קליטה וקולעת.
עבור מי מיועד סרטון תדמית נדלן?
סרטון תדמית נדלן יכול להתאים למגוון של קהלי יעד. החל מיזמים ומשקיעים, ועד ללקוחות קצה שאמורים להחליט אם חברת הנדלן מתאימה להם.
כאשר ניגשים לעריכת וכתיבת הסרטון, הרי חשוב מאד לתכנן מראש מי קהל היעד שעתיד לצפות בו, אינו גומה יזם ומשקיע ללקוח ביתי, כך שהסרטון מעוצב ונכתב במדויק בהתאם ללקוח האקטואלי הצופה בו, כדי שהמסרים יועברו בשפה המותאמת ובמשלב הנכון לצופה, כמו גם לרמת העיצוב ששונה מקהל יעד אחד לשני.
שפה עיצובית בהתאם ללוגו או לפליירים מוכנים
ניתן לשמור על שפתה עיצובית אשר ממשיכה את השטנץ’ של הלוגו או הברושורים המוכנים, כדי ליצור זהות עסקית אחידה.
ייחודיות בלעדית המתבטאת בסרטון
הסרטון מבטא את הייחודיות הבלעדית של העסק על ידי אלמנטים שונים ומגוונים, ומבטיחה בולטות על פני מתחרים, כמו גם יצירת אמון מירבי בקהל הצופה בסרטון.
סדרת סרטון תדמית נדלן
כין שסרטון תדמית נדלן יכול לפנות לכמה קהלי יעד שונים במקביל, מקובל בעולם הנדלן ליצור סדרה של סרטוני נדלן שמתמקדת בשירות אחד ומותאמת לקהלי יעד שונים ומגוונים בצורה מדויקת, שיווקית וקולעת, וכמובן אפקטיבית ויעילה.
צוות היועצים של סמארטפוש עומד לרשותך, כדי להעמיק באסטרטגיה של כתיבת תוכן ועיצוב חלומי שיגרמו ללקוחות לבחור דווקא בך על פני המתחרים שלך. לכל שאלה תקבל תשובה מפורטת ומותאמת.