סרטון תדמית צימר, להפוך את הצימר שלכם להרבה יותר ממבוקש.
אנשים אוהבים לצאת לנופש. אין מי שיוותר על כמה לילות מרגיעים בצימר נבחר, אבל דווקא בגלל שאנשים כל כך אוהבם נופש, ולוקח להם הרבה זמן עד שהם יוצאים לאודישן נופשי, הם רוצים לדעת שהם הולכים על בטוח, ומבטיחים לעצמם חווית נופש אדירה, בלי בעיות או תקלות לא צפויות.
איך לקוח יהיה בטוח שהצימר אותו הוא לקוח לנופש המדובר הוא אכן הצימר שיעניק לו את החוויה הקסומה המובטחת? סרטון תדמית צימר יעשה את העבודה הייטב, כיון שהוא יעניק לצופה הכרות פנים נרחבת עם מראה הצימר כמו גם הפינוקים שהוא כולל, בצורה שקופה, גלויה ואותנטית כמו שרק סרטון תדמית צימר יכול לגלם, כך שהצופה יוכל לבחור בצימר הנצפה ללא תהיות או חששות, הרי הוא ראה מקרוב איך הצימר נראה, בצורה מוחשית וחיה, כאילו ביקר בצימר עצמו ממש, והוא יכול להיות בטוח שאם בסרטון תדמית צימר זה התאים לו – במציאות גם וודאי הצימר יגרום לו להנאה מרובה.
טעם מתוק ומבטיח - סרטון תדמית צימר
לסרטון תדמית צימר, מלבד המטרה של שיקוף והעברת חוויה, ישנה גם עוד מטרת עומק שתגרום להזרמת לקוחות מרוצים.
כאשר יברה מייצרת גלידה חדשה, או משקה ממותק בטעם טרנדי, הרי שכדי להכניס את הטעם לתודעת הלקוחות היא נותנת דוגמיות – טעימות מיניאטוריות שהלקוחות מקבלים, טועמים – ואז גם מתמכרים, ורצים לקנות את המוצר שאותו טעמו.
גם צימר ניתן לטעום, לא בלשון ובחייך, אלא בעיניים ובאוזניים. סרטון תדמית צימר מגרה ומושך גורם לבלוטת הרוק לפעול ולגרום לצופה לרצות לממש כבר את הנופש החלומי בצימר בו הוא צופה כרגע.
הצימר שמועבר בסרטון בצורה חווייתית גורם לצופה, שאולי אפילו לא תכנן נופש – לרצות בכל מאודו להשתחרר עכשיו בצימר חלומי כמו זה שהוא רואה, ולהקליק על הטלפון שמופיע מתחת לסרטון ולשריין תאריך לנופש קסום.
קהל היעד של סרטון תדמית צימר
סרטון תדמית צימר ניתן להציג בפלטפורמות שונות ומגוונות, הרי כל אזרח ישראלי או אפילו כזה שגר בחוץ לארץ – הוא לקוח פוטנציאלי לסרטון התדמית, כך שקידום הסרטון הוא משתלם בהחלט, כיון שכל צופה יכול להפוך לרלוונטי ולליד חם, כי בינינו, מי לא יוצא לחופשה בצימר מידי פעם? זה לחם חוקו של כל אזרח עובד, וכאשר הלקוח הפוטנציאלי יצפה בסרטון בכל תזמון שהוא, הרי שהוא ידע כי את הנופש הבא הוא רוצה לעשות דווקא בצימר שלכם, כיון שעל ידי סרטון התדמית הוא התרשם ממנו, ולטובה.