עלות הפקה של סרטון גיוס משקיעים לפי שניות: | ||
שניות | עלות כולל\לא כולל קריינות | מחיר |
30 | ללא | 900 |
30 | כן | 1200 |
45 | כן | 1800 |
אפשרות לסרטון תדמית עם שילוב הפקת הסרטות: | ||
45 | ללא | 900 |
45 | כן | 1200 |
60 | כן | 1500 |
כשאנחנו רוצים לשכנע את הצד מולנו ולצרף אותו לצד שלנו, הרי שאנחנו חייבים כלי חזק וייחודי, שחודר עמוק לתוך הפסיכולוגיה של הצד שמולנו, נכנס היישר לתוך הנעליים שלו, ובצורה אלגנטית ומסוות היטב מעביר אותו היישר לצד שלנו ולרווח אליו אנחנו שואפים להגיע.
כאשר אנחנו עוסקים בסטרטאפ חדשני או בעסקי יזמות, ואנחנו מעוניינים להעביר לצידנו משקיעים פוטנציאלים, הרי שאנחנו חייבים להשתמש באומנות של ממש, על מנת לגרום להם להיות שותפים שלנו, להוטים כמעט כמונו, ועם אמון ואמונה במה שאנחנו מציעים להם.
איך אפשר לעשות זאת? הרי כל מה שנגיד או לא נגיד להם, כבר חוזר על עצמו, לעוס. הם כבר שמעו זאת אינספור פעמים מקולגות אחרים, למה דווקא מאיתנו ודווקא עכשיו ישתכנעו?
לו רק נשתמש בכלי מעמיק, שיערוך לצופים מעין 'שטיפת מוח חיובית' ויכניס להם לתודעה את כל היתרונות שלנו, הרי שנוכל לגייס אותם מידית לטובתנו. הם לא רק יסכימו להיות משקיעים, הם ירצו להיות משקיעים שלנו, ואת זאת נעשה בעזרת סרטון לגיוס משקיעים.
שאנחנו מגיעים ליצור סרטון גיוס משקיעים, אנחנו צריכים להיכנס טוב טוב לראש של הצופים שלנו. מנין הם באים? מה תפיסת העולם שלהם? מדוע דווקא אנחנו יכולים להתאים להם? איזו תועלת הם ימצאו בנו? ומה שיבחרו דווקא בנו? כאשר נענה לעצמנו על השאלות בצורה מסודרת, הרי שבעזרת הסרטון גם הצופים יוכלו לענות לעצמם על השאלות הללו, ולהבין לעומק ברגש וגם בשכל – כי כדי להם להיות משקיעים שותפים ביחד איתנו.
ולכן, כאשר ניגשים להפקת סרטון גיוס משקיעים, חשוב לערוך לפני כן עבודת מחקר מקיפה, אשר תנתח את האסטרטגיה של המשקיעים, ותענה להם על כל השאלות כמו גם החששות עוד לפני שהם יתעוררו.
סרטון גיוס משקיעים מוצלח, חייב להכיל את המרכיבים הבאים:
כאשר מדובר בהשקעה שעדיין לא יצאה לאור, הרי שסרטון גיוס משקיעים, יכול ליצור את הבלתי אפשרי, ולהעביר בצורה מוחשית על ידי הסרטון את התוצר הצפוי.
סרטון גיוס משקיעים, בשונה ממודעה או פודאקסט, מגייס יותר מחוש אחד של הצופה ולכן גורם לו ליתר חיבור ומשיכה, כיוון שהוא מתחבר גם דרך הראיה וגם דרך השמיעה.
בסרטון גיוס משקיעים חשוב לשמור על רמת מקצועיות גבוהה, שתשדר אתכם. הן מבחינת השפה העיצובית, הן מבחינת רמת העריכה והן מבחינת הטקסט הכתוב.
עוד מאמרים שיכולים לעניין אותכם.
את כתיבת התסריט השיווקי, תקבלו כחלק מחבילת הסרטון במתנה, כבונוס מפנק!
סרטן יכול למקד בזמן קצר הרבה מלל והסברים מייגעים. במקום למרוח את המשקיעים ברשימות אינסופיות ובנתונים בלתי נגמרים, או לנסות לתאר להם בצורה מגומגמת את העתיד הצפוי, ניתן לשלב את הכול לסרטן קליל, מושך וממחיש.
אכן. תוכלו להפיק גם סרטון באנגלית עבור משקיעים מחו"ל, ואף סרטונים בשפות נוספות.
יש שאלות ? נשמח לעזור