כשאנחנו רוצים לשכנע את הצד מולנו ולצרף אותו לצד שלנו, הרי שאנחנו חייבים כלי חזק וייחודי, שחודר עמוק לתוך הפסיכולוגיה של הצד שמולנו, נכנס היישר לתוך הנעליים שלו, ובצורה אלגנטית ומסוות היטב מעביר אותו היישר לצד שלנו ולרווח אליו אנחנו שואפים להגיע.
כאשר אנחנו עוסקים בסטרטאפ חדשני או בעסקי יזמות, ואנחנו מעוניינים להעביר לצידנו משקיעים פוטנציאלים, הרי שאנחנו חייבים להשתמש באומנות של ממש, על מנת לגרום להם להיות שותפים שלנו, להוטים כמעט כמונו, ועם אמון ואמונה במה שאנחנו מציעים להם.
איך אפשר לעשות זאת? הרי כל מה שנגיד או לא נגיד להם, כבר חוזר על עצמו, לעוס. הם כבר שמעו זאת אינספור פעמים מקולגות אחרים, למה דווקא מאיתנו ודווקא עכשיו ישתכנעו?
לו רק נשתמש בכלי מעמיק, שיערוך לצופים מעין ‘שטיפת מוח חיובית’ ויכניס להם לתודעה את כל היתרונות שלנו, הרי שנוכל לגייס אותם מידית לטובתנו. הם לא רק יסכימו להיות משקיעים, הם ירצו להיות משקיעים שלנו, ואת זאת נעשה בעזרת סרטון לגיוס משקיעים.