הפקת סרטון אנימציה לקמפיין פרסום ביוטיוב ב 1200ש”ח בלבד.



- כולל תסריטים
- אנימציה לקמפיין עם קריינות
- מחיר אנימציה לקמפיין הגיוני
עלות הפקה של סרטון תדמית לאפליקציה לפי שניות:

שניות

עלות כולל\לא כולל קריינות

מחיר

30

  ללא

900

30

כן

1200

45

כן

1800

אפשרות לסרטון תדמית עם שילוב דמויות מצוירות:

45

ללא 

900

45

כן

1200

60

כן

1500

אנימציה נחשבת לאחד מסוגי התוכן היצירתיים ביותר. אז ברור מדוע סרטוני אנימציה הם בחירה פופולרית יותר ויותר עבור מסעות פרסום.

רוב אולפני האנימציה מתמחים בסוגים ספציפיים של אנימציה, בין אם זה לילדים, פרסומות בטלוויזיה או קדימונים לסרטים.

אנימציה היא צורה עשירה של סיפור שיכול להעביר מסרים בהומור או דרמה ויכולה לקחת אנשים לעולמות שאחרת לא יהיו נגישים.

אנימציה היא מדיום רב עוצמה שניתן להשתמש בו ליצירת סרטונים מכל הסוגים. זוהי דרך מצוינת למשוך קהל ולספר סיפור ויזואלי.

אנימציה לפרסום הופכת יותר ויותר פופולרית ככל שמפרסמים פונים אליה כדרך לגרום למסרים שלהם לבלוט ולהיזכר על ידי הצופה.

סוג זה של הפקת וידאו מתחיל ביצירת תסריט וסטוריבורד, המגדירים את הסצנה או השינויים בסצנה, דיאלוג ואפקטים קוליים. אלמנטים אלה מרכיבים את מה שנקרא האנימטי.

לאחר מכן ניתן את האנימטיק לחברת הפקת אנימציה כמו שלנו, לשם אנחנו לוקחים את זה משם!

הפקת סרטון אנימציה לקמפיין פרסום ביוטיוב מוצלחת יכולה להיות תהליך קשה לניהול.

עם זאת בחשבון, חברות רבות פונות לשירותי הפקת אנימציה כדי לפשט את התהליך ולהבטיח מוצר סופי מעולה.

הפקת סרטון אנימציה לקמפיין פרסום ביוטיוב הם דרך מצוינת לפרסם את המותג שלך או לספר את הסיפור שלך. הם אפילו טובים יותר כאשר הם נוצרים בעזרת שירותי הפקת אנימציה. למומחים הללו יש את כל הכישורים והניסיון הנדרשים כדי לייצר עבורך תוכן וידאו באיכות גבוהה.

יצרנו אנימציות עבור תעשיות רבות ושונות שנעו ממוצרי יופי, למותגי אופנה, ואפילו צעצועי ילדים!

מטרת הפקת סרטוני אנימציה לקמפיין פרסום ביוטיוב:

היא להראות כיצד נעשה שימוש במוצר מסוים במגוון דרכים.

האנימציה צריכה להיעשות עם לוח תכנון וליצור באמצעות טכניקות רוטוסקופיה.

אנימציה לקמפיין צריכה להכיל תנועה, אפקטים קוליים וקול אובר.

נושא הסעיף: סוגי שירותי כתיבת תוכן המוצעים על ידי סוכנות

מילות מפתח של המדור: סוגי שירותי כתיבת תוכן, סוגים שונים של שירותי כתיבת תוכן, כותב תוכן יצירתי לעומת כותב תוכן טכני, כותבי יצירה מול כותבים טכניים

הקדמה: החברה מציעה סוגים רבים של שירותים מקצועיים בצורת כתיבת תוכן. זה כולל מאמרים חינוכיים לסטודנטים שאינם אנשי מקצוע בתחום אותו הם לומדים. יחד עם הסוג הזה הם מציעים גם קופירייטינג יצירתי לכל מיני צורכי עסקים. בנוסף לכך הם מציעים קופירייטינג טכני או מיוחד

מטרה נוספת הפקת סרטון אנימציה לקמפיין פרסום ביוטיוב היא לייצר לידים לחברה.

הסרטון אנימציה לקמפיין מתחיל עם לוגו מונפש ואישה מונפשת מדברת. האישה מדברת על איך חייה השתנו כשגילתה משהו שהיה התשובה לתפילותיה. היא ממשיכה ואומרת שהיא לא יכולה לדבר על מה זה כי זה סוד, אבל היא תגיד לך אם אתה רוצה לדעת יותר. לאחר מכן היא אומרת, "אסור לי למסור שום מידע, אבל אם אתה רוצה ללמוד עוד, התקשר למספר הזה."

בסרטון יש ארבע סצנות:

סצנה 1 – אנימציית לוגו ואנימציית מבוא

סצנה 2 – אישה מונפשת מדברת על איך חייה השתנו כשגילתה משהו שהיה התשובה לתפילותיה

סצנה 3 – אישה מונפשת שמספרת לנו מה קרה לפניה

כאשר מדובר הפקת סרטון אנימציה לקמפיין פרסום ביוטיוב

ניתן לחלק את תהליך הפקת סרטון אנימציה לקמפיין לשלושה שלבים.

שלב 1: התסריט נכתב ולאחר מכן מתוקן על מנת לוודא שהוא מעודכן בטרנדים האחרונים.

שלב 2: אנימטורים מגויסים ל- story boarding, הסקיצות משורטטות על מנת ליצור רעיון כיצד המוצר הסופי אמור להיראות.

שלב 3: אנימטורים נבחרים לעבודת אנימציה על סמך מערכי הכישורים שלהם. אם אין אנימטורים עם כל סוג של כישורים, אז ניתן לבצע מיקור חוץ.

בעזרת סרטון אנימציה לקמפיין , הקהל יכול להיות הרבה יותר מעורב במה שהוא צופה בו. הסרטון יכול להציג סיפור גדול יותר ולהעביר מסר קל יותר.

הפקת סרטון אנימציה הולכת לקחת הרבה זמן ומאמץ. סרטוני אנימציה צריכים להיות מתוכננים בקפידה מראש ואז צוות צריך לעבוד יחד כדי ליצור אותם. חברות צריכות לשקול זאת לפני שמחליטות אם הן רוצות להפיק סרטון אנימציה לקמפיין הפרסום שלהן או לא.