עלות הפקה של סרטון תדמית לאפליקציה לפי שניות: | ||
שניות | עלות כולל\לא כולל קריינות | מחיר |
30 | ללא | 900 |
30 | כן | 1200 |
45 | כן | 1800 |
אפשרות לסרטון תדמית עם שילוב דמויות מצוירות: | ||
45 | ללא | 900 |
45 | כן | 1200 |
60 | כן | 1500 |
בעולם של ימינו, רווי האפליקציות, ברי שכאשר עוסקים בפיתוח אפליקציה חדשנית ומעוניינים לפרסם אותה, יש לדעת כי ישנם כמה גורמים ליצירת תהודה לאפליקציה ושיווק שמשיג לקוחות.
הגורמים לאפליקציה מצליחה:
אפשר לעבוד קשה בכל שלושת המישורים הללו, ואפשר לתת להם ביטוי עמוק וחד באפשרות מרוכזת של סרטון תדמית לאפליקציה.
כאשר מדברים על סרטון תדמית לאפליקציה, חשוב להבין כיצד סרטון תדמית לאפליקציה אכן נותן את המענה בהתאם לקריטריונים המרכיבים אפליקציה וויראלית ברמת הפצה גבוהה.
סרטון תדמית לאפליקציה, בעצם גורם לצופה לתת אמון ישיר באפליקציה, ומדוע?
על ידי הסרטון, הצופה מקבל עוגן ישיר למהות האפליקציה ואופן השימוש בה, ובעצם מקבל טעימה ישירה מהאפליקציה, בלי לעבוד קשה. לאחר הצפייה בסרטון תדמית לאפליקציה, הצופה מקבל את התחושה שהוא כבר 'מכיר' אותה ויודע בדיוק איך היא פועלת מאחורי הקלעים, וממילא וודאי שהוא יכול לסמוך עליה ולתת בה אימון מירבי.
הסרטון מאפשר ללקוח לחוות את השימוש ללא מאמץ, ובעצם מהווה כטריגר לניסיון מעשי בשטח.
הסרטון מאפשר להמחיש בקלות ובפשטות את אופן השימוש באפליקציה, בלי סיבוכים מיותרים ועם הרבה חוויה שנוצרת כתוצאה מאופן עריכת הסרטון.
סרטון תדמית לאפליקציה מאפשר בנוסף לכל חשיפה מוגברת לכמה שיותר לקוחות. על מי מחקרים עדכניים, הרי שלסרטון ישנה תפוצה וויראלית פי כמה וכמה מתוכן כתוב. בנוסף, ישנה אפשרות לקדם את הסרטון תדמית לאפליקציה באמצעים אורגניים וממונים ובכך לאפשר רמת חשיפה גבוהה לכמה שיותר לקוחות רלוונטיות.
אלמנט מכריע במיוחד בהצלחת הסרטון – הוא אלמנט התסריט. כחלק מעסקת החבילה תקבלו יחד עם הסרטון תסריט מקצועי שיווקי וקולע, אשר יהיה כתוב בהתאם לאסטרטגיה המובנת של החברה ומטרות השיווק של האפליקציה.
בהתאם לתכנים ויכולות האפליקציה ישולבו במערך הסרטון אפקטים קוליים וויזואליים אשר יהפכו את ההנגשה למושכת קסומה ואפקטיבית.
אורך הסרטון המומלץ הוא כ-60 שניות, וזאת על מנת לא לייגע את הצופים מחד, אך לאפשר להם צפיה בכל המסרים הרלוונטיים מאידך.
עוד מאמרים שיכולים לעניין אותכם.
ככל שתגדירו טוב יותר את קהל היעד שלכם, הרי שישנו סיכוי גדול יותר שהסרטון תדמית לאפליקציה אכן יגרום לכמה שיותר לקוחות להשתמש באפליקציה שלכם. מחר קהל יעד הוא השלב הקריטי והראשון שעליכם לעשות עוד טרם בניית הסרטון.
הסרטון יפורסם בפלטפורמה המותאמת לקהל היעד שלכם. היכן שקהל היעד שלכם נמצא – שם אתם תפרסמו את הסרטון שלכם.
בוודאי. בסרטון ישולבו משפטי הנעה לפעולה במקומות המתאימים על מנת שתוכלו לראות תוצאות מיד עם פרסום הסרטון, כאשר בגמר הצפייה ינוצל המומנטום ואנשים יכוונו לכדי המרה מעשית הנובעת מהצפייה.
יש שאלות ? נשמח לעזור