עלות הפקה של סרטון תדמית איכותי לפי שניות: | ||
שניות | עלות כולל\לא כולל קריינות | מחיר |
30 | ללא | 900 |
30 | כן | 1200 |
45 | כן | 1800 |
אפשרות לסרטון תדמית עם דמויות מצוירות או אנימציה: | ||
45 | ללא | 900 |
45 | כן | 1200 |
60 | כן | 1500 |
כאשר מדברים על עולם הסרטונים ההולך והנפוץ בעידן האינטרנט, הרי שאין צורך להסביר – למה דווקא סרטונים. כל מי שמכבד את עצמו ברשת ורוצה להיות עם הכרה חייב לשווק את עצמו גם בעזרת סרטונים.
השאלה המתבקשת היא – כמה כדי להשקיע בסרטון? האם מספיק סרטון הערוך 'מלמעלה' בצורה חצי עצמאית או שעדיף סרטון תדמית איכותי? מה הוא ההבדל בין סרטון תדמית בלתי מושקע לסרטון תדמית איכותי?
בשביל להבין זאת, צריך לקחת מעט כלים מעולם הפסיכולוגיה. מהו הזמן בו אדם מחליט האם לצפות בסרטון שנפתח לפני עכשיו או לא?
לא דקה, גם לא חצי דקה ואפילו לא עשרים שניות. עלך פי מחקרים, הזמן שלוקח לאדם להחליט על המשך צפיה, הוא שלוש שניות בדיוק!
הבנו כעת מהו הזמן הדרוש כדי לשלוט על החלטתו של הצופה הפוטנציאלי, אך ננסה להעמיק, לפי מה הוא מחליט האם להמשיך בצפייתו או לא?
ככל שרמת הסרטון תהיה איכותית, גבוהה יותר ומושכת, הרי שהסיכויים שההחלטה של הצופה תהיה להמשיך – הינם גבוהים יותר. לעומת זאת, ככל שרמת הסרטון נמוכה יותר, הרי שהסבירות שהצופה יבחר להמשיך בצפייתו יורדת.
סרטון תדמית איכותי יכול לכלול בתוכו מגוון אלמנטים.
הוא יכול להיות בקונספט של דמות אנימציה משעשעת או דמות מצוירת הממחישה היטב את המסר. הוא גם יכול לשלב בתוכו תמונות חיות המשקפות את המציאות ואפילו קטעי הסרטה.
ההחלטה מה יכלול בתוכו הסרטון תדמית איכותי, מגיעה לאחר שקלול כל הנתונים של: מטרת הסרטון, האורך שלו, פלטפורמת הצפייה שלו ושיקולים נוספים אשר מתאימים כל מקרה לגופו של סרטון, כאשר המשותף בין כולם היא רמת העריכה והביצוע המאפיינים סרטון תדמית איכותי.
אם כבר משקיעים בסרטון, אין ספק כי מומלץ להשקיע בסרטון תדמית איכותי. ויותר מזה, פעמים רבות ההבדל בין סרטון תדמית בינוני ומטה לסרטון תדמית איכותי, אינו גבוה, קל וחומר לעומת התמורה של סרטון תדמית איכותי שמעפילה בהרבה על סרטון תדמית בינוני.
חשוב לדעת, כי לפעמים ההבדל באיכות הסרטון כלל אינו נובע ממחיר, אלא מרמת עריכה ומקצועיות צוות העורכים! ודווקא לכן, חשוב מאד לוודא עוד טרם הפקת הסרטון תדמית איכותי כי אנשי המקצוע העורכים את הסרטון הם ברמה גבוהה ועם הבנה וזיקה לעול ברטוני הווידיאו והטרנד העכשווי.
למרות שאין מטרת סרטוני תדמית לפעולה מידית אלא ליצירת תדמית, הרי שגם בסרטונים מסוג זה ישולבו משפטי הנעה לפעולה, אשר יבוזרו בסרטון בצורה נבונה ויאפשרו לצופים לבחור בפעולה מידית כבר עם סיום הצפייה בסרטון.
הסרטון יכול לכלול בתוכו אלמנטים מגוונים מבחינה וויזואלית, חזותית, ווקאלית, קולית ואפילו טקסטואלית ורעיונית.
האורך המומלץ הוא כדקה ולא יותר, על מנת שלא לייגע את הצופים ולפזר את המסר.
עוד מאמרים שיכולים לעניין אותכם.
אפשר ואף רצוי לשלב תמונות או הסרטות בסרטון. אך ההמלצה היא לשלב אותם רק כאשר הם ברמה גבוהה או נעימה לצפייה ולא ברזולוציה נמוכה או קשה לצפייה.
סרטון תדמית – כשמו כן הוא. בכוחו ליצור את התדמית של העסק אותו הוא מייצג. ודווקא לכן חשוב שהוא יהיה איכותי וברמה גבוהה, כדי שהמסר שיקבל הצופה, הוא כי יש לו עסק עם 'מקצוענים'.
בכל מקום אפשרי הנתון לשיקול דעתכם. ניתן להעלותו לפלטפורמות הסרטונים השונות כמו ווימאו או יוטיוב. וכמובן ניתן לפרסמו באתר החברה אם יש לכם אחד כזה.
יש שאלות ? נשמח לעזור