כאשר מדברים על עולם הסרטונים ההולך והנפוץ בעידן האינטרנט, הרי שאין צורך להסביר – למה דווקא סרטונים. כל מי שמכבד את עצמו ברשת ורוצה להיות עם הכרה חייב לשווק את עצמו גם בעזרת סרטונים.
השאלה המתבקשת היא – כמה כדי להשקיע בסרטון? האם מספיק סרטון הערוך ‘מלמעלה’ בצורה חצי עצמאית או שעדיף סרטון תדמית איכותי? מה הוא ההבדל בין סרטון תדמית בלתי מושקע לסרטון תדמית איכותי?
בשביל להבין זאת, צריך לקחת מעט כלים מעולם הפסיכולוגיה. מהו הזמן בו אדם מחליט האם לצפות בסרטון שנפתח לפני עכשיו או לא?
לא דקה, גם לא חצי דקה ואפילו לא עשרים שניות. עלך פי מחקרים, הזמן שלוקח לאדם להחליט על המשך צפיה, הוא שלוש שניות בדיוק!
הבנו כעת מהו הזמן הדרוש כדי לשלוט על החלטתו של הצופה הפוטנציאלי, אך ננסה להעמיק, לפי מה הוא מחליט האם להמשיך בצפייתו או לא?
ככל שרמת הסרטון תהיה איכותית, גבוהה יותר ומושכת, הרי שהסיכויים שההחלטה של הצופה תהיה להמשיך – הינם גבוהים יותר. לעומת זאת, ככל שרמת הסרטון נמוכה יותר, הרי שהסבירות שהצופה יבחר להמשיך בצפייתו יורדת.