הרבה מותגים משתמשים בקקליפ אנימציה כדי לקדם את המוצרים או השירותים שלהם. הם דרך מצוינת ליצור קשר רגשי עם הקהל שלהם. חברות מסוימות משתמשות בהן ככלי שיווקי למוצריהן, בעוד שאחרות משתמשות בהן כדי להדגים כיצד המוצר שלהן עובד.
שיווק בווידאו בעזרת קליפ אנימציה מאפשר להתחבר לקהל שלך ולבנות אמון. זו גם דרך מצוינת להגדיל את שיעורי ההמרה.
ניתן להשתמש בשיווק וידאו בדרכים רבות ושונות:
– מודעות וידאו זורם, שהן מודעות שמתנגנות בזמן שמשתמשים צופים בסרטונים בפלטפורמה לפי בחירתם.
– מודעות וידאו Outstream, שהן מודעות שמופיעות כאשר משתמשים מחפשים מילות מפתח מסוימות באינטרנט.
– שיווק באמצעות קליפ וידאו, שבו משווקים יוצרים ומשתפים סרטונים על המוצרים או השירותים שלהם.