קליפ אנימציה במחיר של 1200ש”ח

-30 שניות
- קריינות פרמיום עברית קול גבר
- תסריט שיווקי

קליפ אנימציה הוא טכנולוגיה חדשה יחסית ששימשה בפרסום ושיווק

קליפ האנימציה הוא טכניקה המשלבת אנימציה דו מימדית עם אנימציה תלת מימדית ליצירת אשליה של עומק, מוצר קליפ מונפש בשימוש בפרסום ושיווק כבר עשרות שנים, אבל הוא עדיין לא נפוץ כמו צורות אחרות של אנימציה, כמו דו-ממד או תלת-ממד.

קליפים אנימציות הופכים להיות דרך פופולרית ליצור תוכן שמושך תשומת לב. הם יכולים לשמש למגוון רחב של מטרות, כגון הוראה או הסבר כיצד משהו עובד.

קטעי האנימציה הטובים ביותר הם בדרך כלל אלו שנעשו באיכות ובקפדנות. הם צריכים להיות קצרים, בעלי מסר ברור וקלים מאד להבנה. ניתן להשתמש בקטעי אנימציה גם כדי לייצר הכנסות לחברה שמייצרת אותם.

הפקת קליפ אנימציה

שניות

עלות כולל\לא כולל קריינות

מחיר

30

  ללא

900

30

כן

1200

45

כן

1800

וידאו

45

ללא 

900

45

כן

1200

60

כן

1500

קליפ אנימציה הוא סרטון קצר שלרוב משולב בתוך האתר

סרטונים כאלו משמשים בדרך כלל כדי לשפר את חווית המשתמש של אתר אינטרנט או אפליקציה. זה יכול לשמש לפרסום, מיתוג, או כאלמנט אינטראקטיבי באתר.

קליפים מסוג אנימציה נוצרים בדרך כלל עם תוכנות כמו Adobe After Effects או תוכנה בשם – Premiere Pro ולאחר מכן מיוצאים כקובצי MP4 או בפורמט גיף (gif).

המומחים מצביעים קליפ אנימציה יכול למשוך את תשומת הלב של הצופים שלך ולספר להם על התוכן של העסק שלכם.

סיגמה אנימציה הם לא רק לילדים! הם יכולים לשמש לכל מיני מטרות, כמו הסבר כיצד מוצר עובד או לקידום אירוע קרוב. בחלק מהמקרים לעתים קרובות בקליפ אנימציה בשיווק ובמכירות כדי ליצור קשר אישי יותר עם הצופה. זה יכול לשמש כהקדמה או סיכום לסרטון, או שהוא יכול לשמש כמרכיב של גרפיקה בתנועה. ניתן גם לשלב קליפים אנימציה במצגות, מה שהופך אותן לדינמיות ואינטראקטיביות יותר.

למה קליפ אנימציה מסוגל לתפוס את התשומת הלב של הקהל הצופים שלכם

הרבה מותגים משתמשים בקקליפ אנימציה כדי לקדם את המוצרים או השירותים שלהם. הם דרך מצוינת ליצור קשר רגשי עם הקהל שלהם. חברות מסוימות משתמשות בהן ככלי שיווקי למוצריהן, בעוד שאחרות משתמשות בהן כדי להדגים כיצד המוצר שלהן עובד.

שיווק בווידאו בעזרת קליפ אנימציה מאפשר להתחבר לקהל שלך ולבנות אמון. זו גם דרך מצוינת להגדיל את שיעורי ההמרה.

ניתן להשתמש בשיווק וידאו בדרכים רבות ושונות:

– מודעות וידאו זורם, שהן מודעות שמתנגנות בזמן שמשתמשים צופים בסרטונים בפלטפורמה לפי בחירתם.

– מודעות וידאו Outstream, שהן מודעות שמופיעות כאשר משתמשים מחפשים מילות מפתח מסוימות באינטרנט.

– שיווק באמצעות קליפ וידאו, שבו משווקים יוצרים ומשתפים סרטונים על המוצרים או השירותים שלהם.

מה זה סרטון מצחיק או קליפ מצחיק?

זה יכול להיות כל דבר שמצחיק אותך. ישנם סוגים רבים של סרטונים מצחיקים, כולל מערכונים קומיים, סרטונים ויראליים ואפילו קטעי חיות.

זה יכול להיות כל דבר שמצחיק אותך. ישנם סוגים רבים של סרטונים מצחיקים, כולל מערכונים קומיים, סרטונים ויראליים ואפילו קטעי חיות או קליפים אחרים.

סרטון שווה אלף מילים. קליפ אנימציה מצחיק שווה מיליוני צחוקים.

נכון שהאינטרנט הקל על מציאת סרטונים, אבל עדיין יש מקרים שבהם אתם צריכים למצוא סרטון שמתאים לצרכים שלך ולא מצליח למצוא.

ישנן סיבות רבות מדועעסקים מעלים קליפים אנימציה מצחיקים ליוטיוב. חלקם מעלים אותם לבידור טהור ואחרים משתמשים בו ככלי חינוכי. כמובן קיימות הסיבות נוספות – הסרטונים האלה שינו את הדרך בה אנו רואים תוכן באינטרנט.