סרטוני תדמית ויראליים במחיר ללא תחרות 1200ש"ח

הפקת סרטוני תדמית ויראליים זה תהליך הדורש תכנון, אסטרטגיה וביצוע קפדניים למותגים חשוב להבין את החשיבות של שיווק וידאו ולהשקיע בהפקת תוכן בלתי נשכח עם יכולת ויראלית.

חשוב לדעת בעיקר שתהליך הפקת סרטון  ויראלי אינו קל כפי שהוא עשוי להיראות. זה דורש יצירתיות, מחקר והבנה של מה גורם לאנשים להגיב. ישנם משתנים רבים שצריך לקחת בחשבון בעת הפקת סרטונים מסוג זה, אך החשוב שבהם הוא התוכן עצמו.

סרטוני תדמית ויראליים מחיר הפקה אנימציה ויראלית

שניות

עלות כולל\לא כולל קריינות

מחיר

30

  ללא

900

30

כן

1200

45

כן

1800

סרטוני תדמית ויראליים מחיר הפקת וידאו

45

ללא 

900

45

כן

1200

60

כן

1500

מה אסור לפספס כשמדובר בסרטון ויראלי.. כן

סרטונים ויראליים הינו סוג של תוכן שגולשים משתפים באופן נרחב ברשת כמעט בצורה אוטומטית וללא  התערבות של ניהול קמפיין ממומן . לעתים קרובות יכולים להיות הומוריסטים או רגשיים – קצרים עד 15 שניות. יש הרבה יתרונות להפקת סרטונים ויראליים. ראשית, מסוגלים לשמש לקידום מוצרים או שירותים של מותג. אבל חשוב מכך, הם יוצרים תחושה של קהילה עם הצופים שלהם וזה לא יסולא בפז עבור כל חברה.

לא סוד – סרטונים ויראליים הופכים בזמן האחרון ברשת לכלי רב עוצמה לשיווק, ועוזרים לקבל משוב על המוצר או השירות שלך. בחלק זה נדבר על איך לייצר סרטונים ויראליים ומה  לעשות כדי לגרום להם להפוך לוויראליים.

– סרטון יכול להיות קצר ותמציתי. זה לא אמור להיות יותר מ-2 דקות. – הסרטון חייב  לכלול קריאה לפעולה שקל לצופה להבין ולפעול איתה. לדוגמה, "קנה עכשיו" או "הירשם לניוזלטר שלנו". – הסרטון חייב לכלול מלא גם ברגשות שימשכו את הצופה פנימה ויגרמו לו להרגיש שהוא יכול להתייחס לתוכן הסרטון. – סרטונים יכולים לכלול גם הומור, סרקזם א

סרטונים ויראליים אינם מיועדים רק למטרות בידור ומשמשים גם לשיווק, עסקים וחינוך.

לסרטונים יש גם רמת מעורבות גבוהה במדיה החברתית. אנשים צופים בסרטונים פייסבוק יותר מאשר קוראים מאמרים או פוסטים טקסטואליים. זו הסיבה שחשוב ליצור סרטונים ויראליים שישתפו ויצפו על ידי אנשים רבים בדיגיטל.

 

תוכלו למצואה סרטונים ויראלים כמעט בכל מקום, כמו כןמשמשים לרוב ככלי שיווק לקידום מוצר או שירות. דוגמה טובה היא הקמפיין של חברות גדולות  הפועלות  בעזרת חברת הפקת וידאו הוויראליות המוכרות בתחום, כדי שסרטון יהפוך לויראלי, עדיף שיהיה לו קשר רגשי חזק עם הקהל שלו. ניתן להשיג זאת על ידי הפיכת התוכן ליחסי באמצעות הומור.

על מנת ליצור סרטון ויראלי, מומלץ לבדוק מה קהל היעד רוצה ומה יגרום לו לשתף את הסרטון. ניתן להשיג זאת באמצעות מחקר ובדיקות

עבודה מול גורמים מוכרים בתחום כמו חברת הפקה מקצועית זה מתכון להצלחה, בעלי הבנה ברורה של מה קהל היעד  רוצה כדי שהסרטון יקבל טעם "ויראלי", על מנת לישם כל זה  חייבים לעשות מחקר מה יגרום לאנשים לרצות לשתף את הסרטון. 

הפקת סרטונים ויראליים הם דרך ליצור מעורבות עם הצופים ולקבל תנועה לאתר שלכם ועוד דבר: כדי להפיק סרטון ויראלי צריך ליצור את התוכן בצורה כזו שהוא ישותף על ידי כמות גדולה של גולשים.

סרטון ויראלי הוא סרטון משותף בהרחבה במדיה חברתית ובצורות אחרות של מדיה, בדרך כלל על ידי משתמשי אינטרנט, שמוצאים את התוכן מבדר או אינפורמטיבי. זה יכול לכלול סרטונים חינוכיים, כגון אלה על מדע או היסטוריה, כמו גם סרטונים על נושאים פוליטיים. הפקת סרטונים ויראליים יכולה להתבצע בדרכים רבות. חברות מסוימות משתמשות בהן כדי לקדם את המוצרים והשירותים שלהן בעוד שאחרות יוצרות אותם למטרות בידור. תהליך ההפקה כולל פיתוח תסריט, מציאת שחקנים ובניית תפאורות.

פיתוח סרטון ויראלי אינו משימה קלה. הסרטון צריך להיות בעל קונספט חזק, סיפור טוב וויזואליה מושכת את העין. זה גם צריך את העיתוי הנכון כדי להפוך לויראלי.