סרטון אנימציה למוצר החל 1200 ש"ח בלבד במחירהכי טוב בארץ

מה כולל מחיר לסרטון אנימציה למוצר:

- טקסט שיווקי
- קריין קול גבר
- עריכת אנימציה למוצר 2D כ 30 שניות
עלות הפקת סרטון אנימציה למוצר לפי אורך הסרט

אורך.

סרטון מוצר מחיר כולל קריינות

עלות.מחיר

30

  ללא

900

30

כן

1200

45

כן

1800

כמו קיימות אפשרויות שונות למוצרי סרטונים שיכולים להתראים לסרטון מוצר והינה האופציות

45

ללא 

900

45

כן

1200

60

כן

1500

מה הוא סרטון אנימציה למוצר:

סרטון אנימציה למוצר היא למעשה הדגמה עוקבת של איורים גרפיים שהוכנו מראש כדי לדמות את תנועת האובייקטים, המיושמת על ידי שינוי או ציור מחדש של כל פריים. דמות בסרטון אנימציה למוצרים יכולה להיות יצור חי או דומם או מוצר עצמו.אנימציה היא כלי יעיל למטרות פרסום של מוצר שחייבים הנפשה ולא ניתן לצלם אותו ולהראות באופן פיזי. סרטון אנימציה למוצר זוהי דרך מקורית ויעילה להציג כל המוצרים שלכם.

דוגמאות להפקת סרטון אנימציה למוצר

מה חשוב לדעת? או תכונות סרטוני אנימציה למוצרים.

סרטון אנימציה למוצר – הינו סרטון קצר בו בשלב הראשון ממציאים ומציירים את הרקע, הדמויות ובפרטים האחרים שיופיעו בסרטון . ניתן להשתמש בו לכל מיני מטרות שיווקיות כולל במהלך הצגת פרויקטים עסקיים, בחינוך ובתרבות, לצורך פרסום מוצרים ושירותים.

 

 המיוחד: יצירת סרטוני אנימציה למוצר היא היעדר כמעט מוחלט לתרחישים שונים, המאפשר למצואה פתרונות וויזואלים לא סטנדרטיים. הדמויות בסרטון מוצר מסוגלות לכל פעולה (אנשים עפים,בעלי חיים מדברים, חתולים שרים וכו ‘..)

 

באנימציית מוצר שעשו פעם קלאסית, אמנים היו מציירים כל סרט במסגרת פריים אחר, קטע אחרי קטע . כדי להימנע מקפיצות וכדי להבטיח תנועה חלקה והבעות פנים לדמויות, היו מציירים כל פריים בשינויים הקטנים ביותר. חידוד בשיטות דיגיטליות מתבצע לעיתים קרובות: קווי המתאר האובייקטים נמשכים ידנית, והגוון שלהם וצביעה מתבצע עם מעצבי גרפיקה.

 

 אנימציית FLASH  מכוונת לאינטרנט ויש לה תכונות שמקלות על העבודה איתם ומצמצמות את גודל הקובץ. ניתן ליצור את הסרטוני אנימציות למוצר מסגרת אחר מסגרת, על ידי העברה (באמצעות תנועת תנועה) או השלד. כמו כן לא הכל חייב לזוז, אלמנטים מסוימים עשויים לולאה ולא להשתנות על פני מספר פריימים.

יתרונות השימוש באנימציה לפרסום מוצר.

 גרפיקה מונפשת היא דרך נהדרת לבצע קמפיינים שיווקיים. “שפת” האנימציה מובנת לכל הגילאים, והעמים. זה יאפשר לכם להעביר רעיונות והצעות למותג למספר רב מאוד ותצליחו לעניין קהל היעד .

 פרסום מוצר באמצעותה עושה קידום מהיר ויעיל לשירותי החברה ומוצריו, וכן מגביר את נאמנות הלקוחות למותג. לפי הסטטיסטיקה, סרטון בעל עלילה מעניינת מגדיל את ההמרה באתר ב-עשרות אחוזים!

  משמשת לא רק בפרסום מסחרי ומוצרים , אלא גם בתחוםה חברתי. דמויות משורטטות יוכלו להעביר טוב יותר מידע שימושי לקהלים שונים. 

חשוב להבין לא רק כיצד ליצור סרטון אנימציה מוצר , אלא באילו מקרים הוא פשוט נחוץ.

להלן כמה מקרים שכדאי מאד לשקול ברצינות יצירת אנימציה למוצר:
מוצר עדיין לא קיים

 

  1. יש צורך להראות משהו שלא באמת קיים. נניח שפני המותג הם דמות בדיונית.



מוצר ילדים? רק אנימציה

 2.מוצרים או שירותים המיועדים לקהל ילדים.  יש צורך לדבר על היתרונות המותג בשם דמות הדומם (מקרר אומר שעדיף לסגור את הדלת). לא ניתן לבצע יום צילום לצלם את הפרסומת.

תקציב קטן

3.התקציב אינו מאפשר להזמין שחקנים מקצועיים לצלם – גם במקרה הזה סרטון אנימציה למוצר מתאים בצורה מושלמת. 

 ישנם יתרונות רבים מאוד לשימוש באנימציה בתחום הפרסום מוצרים. הראשון הוא פסיכולוגי. דמויות אנימציה מעוררות גישה חיובית יותר מגיבורי מודעות הווידאו המסורתיות. במקרה זה, הסרטון נתפס כבידור או כמשחק, ולא כדרך לאלץ את הצופה לרכוש מוצר או להזמין שירות.

 יתרונות אחרים הם בעלי אופי טכני. הודות לשימוש בטכניקות אנימציה, הסרטון מוצר משעשע וזכור יותר מאשר רצף הוידאו הרגיל. כמעט אין מגבלות בתסריט שלו או זה מאפשר ליישם כמעט כל רעיון.

 נציגי המותגים רבים מעוניינים כיצד ליצור סרטון מונפש למוצר גם בשל העובדה שהוא דורש פחות כסף כדי ליצור מאשר לצלם סרטון תדמית בוידאו. אין צורך לחפש שחקנים, במאים, צלמים, סטים לסרטים, להוציא כסף על הובלת ציוד ועו

הפקת אניציה למוצר - סרט במחיר.
הפקת סרטוני אניציה למוצר

 בא לכם לעשות לבד באו איך עשות סרטון אנימציה למוצר  לבד:

תשובות שאלות בנושא הפקת סרטון אנימציה למוצר :

כן סה המחיר ואנו נותנים פתרון לסרט מוצר  של 30 שניות בחיר זה, כמובן קיימות אופציות נוספטת