ניתן להשתמש בסרטוני אנימציה באתר בכל מיני דרכים, מהצגת מוצרים חדשים ועד פעולות הסברה כיצד להשתמש במוצר באתר או שירות . סרטון אנימציה באתר יכולים לשמש גם כדי להציג את תרבות החברה והצהרת הייעוד, כמו גם לקדם ולשפר מבחינה תדמיתית ולהדגיש את ערכי החברה.
הדבר החשוב ביותר בשימוש בסרטוני אנימציה באתר הוא שהוא צריך להיות רלוונטי ומרתק עבור קהל היעד שלכם כולל גולשים ולקוחות קבועים ו מזמנים
אתר אינטרנט הוא מקום שבו אנשים יכולים למצוא מידה על החברה שלכם, ללמוד מה אתה עושה וכיצד אתה יכול לעזור להם ולהחליט אם הם רוצים לעבוד איתך או לא. חברות פיתוח אתרים הן אלו שמעצבות ומפתחות אתר עבור החברה ממליצים בחום על תוספת של סרטון אנימציה לאתר.
בין עם מדובר באתר אינטרנט או דף נחיתה או אתר של ארגון, בכל מקרה סרטון אנימציה יכול להועיל משמעתית בעזרת הספת סרטון אנימציה לאתר .
כמה יעלה לכם סרטון אנימציה לאתר | ||
שניות | עלות כולל\לא כולל קריינות | מחיר |
30 | ללא | 900 |
30 | כן | 1200 |
45 | כן | 1800 |
סרטון לאתר מבוסס קטעי וידאו | ||
45 | ללא | 900 |
45 | כן | 1200 |
60 | כן | 1500 |
שיעורי המרה הם אחוז האנשים שביקרו באתר ולאחר מכן ביצעו רכישה. זה יכול להיות מושפע מגורמים רבים כגון:
– עיצוב אתר
– מסרים שיווקיים
– מהירות טעינת האתר
– ביקורות והמלצות באינטרנט
– איכות מוצר
– שירות לקוחות
וכמובן תוכן וידאו לאתר כמו סרט אנימציה
אחוז המבקרים שמבצעים פעולה, כמו קניית מוצר או מילוי טופס. ניתן לחשב שיעור המרה לכל מטרה (כגון שליחת כתובת מייל, השלמת רכישה או הורדת תוכנה) בכל אתר אינטרנט.
שיעור ההמרה מחושב על ידי חלוקת מספר הפעולות הרצויות שבוצעו במספר המבקרים הכולל.
יחס המרה גבוה רצוי לכל עסק מכיוון שמשמעות הדבר היא שסביר יותר ללקוחות לבצע רכישה או להירשם לחשבון.
ניתן לחשב יחס המרה לכל פעולה רצויה, כמו הרשמה לחשבון באתר, רכישת מוצרים מחנות או שליחת פרטי התקשרות לניוזלטר או סרטון אנימציה לאתר המעודד את הגולשים לבצע את הפעולה הרצויה..
ניתן לחשב את שיעורי ההמרה גם בדפים ספציפיים באתרי אינטרנט כדי לגלות אילו דפים הם היעילים ביותר ביצירת המרות ואילו דפים טעונים שיפור.
אורכו של סרטון לאתר נקבע לפי מה אתה רוצה להשיג איתו. אם אתה רוצה שהסרטון שלך יהיה אינפורמטיבי גרידא, אז אין צורך שהוא יהיה ארוך בכלל – רק כל עוד הוא אינפורמטיבי מספיק. אם אתם רוצים שהסרטון השיווקי שלכם יהיה משכנע יותר ויעודד מעורבות, אז הוא צריך להיות טיפה ארוך יותר אך לא יותר מ 60 שניות. חייבים למצוא את האיזון המושלם בין אורך הסרטון לאיכותו.
סרטון שיווקי באתר טוב צריך להיות קצר מספיק כדי שהצופים יוכלו לצפות בו בישיבה אחת, אבל ארוך מספיק כדי שהם יקבלו את המסר.
סוגי אנימציה שיתאימו לאתר אינטרנט שלכם : ישנם שלושה סוגים עיקריים של אנימציות שיווקיות שניתן להשתמש בהן ליצירת קמפיין שיווקי: סרטוני הסבר, גרפיקה בתנועה ואנימציות תלת מימד. לכל שלושת הסוגים יש תכונות ייחודיות משלהם, אך יש להשתמש בהם במצבים שונים להשפעה מירבית.
סרטוני הסבר: סרטונים אלו הם בדרך כלל קצרים (1-2 דקות) ומתמקדים בחינוך הצופה לגבי מוצר או שירות על ידי הסבר כיצד זה עובד ומדוע מועיל להם להשתמש בו. לעתים קרובות הם מונפשים ב-2D או 3D, אבל הם יכולים גם להיות אקשן חי עם קול אובר או דמויות מונפשות.
עוד מאמרים שיכולים לעניין אותכם.
יש שאלות ? נשמח לעזור