שיעורי המרה הם אחוז האנשים שביקרו באתר ולאחר מכן ביצעו רכישה. זה יכול להיות מושפע מגורמים רבים כגון:
– עיצוב אתר
– מסרים שיווקיים
– מהירות טעינת האתר
– ביקורות והמלצות באינטרנט
– איכות מוצר
– שירות לקוחות
וכמובן תוכן וידאו לאתר כמו סרט אנימציה
אחוז המבקרים שמבצעים פעולה, כמו קניית מוצר או מילוי טופס. ניתן לחשב שיעור המרה לכל מטרה (כגון שליחת כתובת מייל, השלמת רכישה או הורדת תוכנה) בכל אתר אינטרנט.
שיעור ההמרה מחושב על ידי חלוקת מספר הפעולות הרצויות שבוצעו במספר המבקרים הכולל.
יחס המרה גבוה רצוי לכל עסק מכיוון שמשמעות הדבר היא שסביר יותר ללקוחות לבצע רכישה או להירשם לחשבון.
ניתן לחשב יחס המרה לכל פעולה רצויה, כמו הרשמה לחשבון באתר, רכישת מוצרים מחנות או שליחת פרטי התקשרות לניוזלטר או סרטון אנימציה לאתר המעודד את הגולשים לבצע את הפעולה הרצויה..
ניתן לחשב את שיעורי ההמרה גם בדפים ספציפיים באתרי אינטרנט כדי לגלות אילו דפים הם היעילים ביותר ביצירת המרות ואילו דפים טעונים שיפור.