יצירת סרטון מונפש ב 1200 ש"ח מעולה


- קריין הבית
- תסריט מקצועי
- כולל סבב תיקונים

סרטי הנפשה מסוגלים להעביר את המסר שלך בצורה מרתקת ובלתי נשכחת

יצירת סרטים הנפשה עוזרים למשוך את הקהל שלכם. ישנם סוגים רבים ושונים של סרטונים מונפשים שתוכל ליצור מהנפשות דו-ממדיות ועד אנימציות תלת-ממדיות -החל מהנפשת לוגו ועד סרטון הסבר ועד מודעת וידאו מונפשת.

 

ניתן להשתמש בסרטון כדי לקדם מוצר או שירות, ללמד משהו או לספק מידע. זוהי גם יכולים ליצור מעורבות רבה באתר האינטרנט שלכם.

יצירת סרטון מונפש אינה קלה כמו שזה נשמע. זה דורש הרבה זמן, יצירתיות ומיומנויות כדי ליצור סרטון מרתק ומרתק: סרטוני הנפשה יעילים מאלה סטטיים מכיוון שהם יותר משעשעים ומושכים. הם יכולים לשמש גם למטרות שיווקיות מכיוון שהם בלתי נשכחים מתוכן מבוסס טקסט.

עם זאת, תהליך יצירת סרטון מונפש אינו קל ולוקח הרבה זמן לעשות אותו נכון. זה דורש יצירתיות, כישורים וניסיון כדי ליצור סרטון הנפשה משכנע שיעניין את הקהל שלך.

הסרטון מונפש צריך להתחיל בשם החברה ובלוגו, ולאחר מכן להציג את המשימה והמטרות של החברה. לאחר מכן, הסרטון אמור לעבור להדגמת מוצר, שתראה כיצד המוצר עובד בפירוט ומדוע הוא טוב יותר מהמתחרים. לבסוף, הסרטון צריך להסתיים בהסבר מה עושה את המוצר הזה כל כך נהדר ומדוע אנשים צריכים לקנות אותו.

כמו כן יצירת סרטון מונפש יכול לעלות מחיר לא גבוה

שניות

עלות כולל\לא כולל קריינות

מחיר

30

  ללא

900

30

כן

1200

45

כן

1800

סרטון וידאו ( לא מונפש) גם אופציה מעניינת

45

ללא 

900

45

כן

1200

60

כן

1500

המטרה ליצור קשר אישי  עם הקהל שלכם בעזרת יצירת סרטון הנפשה . הם גם עוזרים להעביר את המסר של הסרטון שלך בצורה מבדרת ומרתקת.

הדבר החשוב ביותר בעת יצירת סרטון הנפשה הוא לוודא שנקודות המפתח של הסרטון שלך מועברות בצורה ברורה ותמציתית. זה יעזור לך לוודא שהצופה מבין מה אתה רוצה שידע על המוצר, השירות או הרעיון שלך.

הסרטון צריך להיות באורך של דקה אחת לפחות, עם מקסימום שתי דקות

כמו כן יצירת סרטוני הנפשה יוכלו למשוך קהל ולספר סיפור. הם יכולים לשמש גם כדי להסביר מושגים מסובכים, כמו איך להשתמש במוצר או שירות או להדגים את התרבות והערכים של החברה שלך.

זו הסיבה שלא מעט חברות משקיעות בסרטוני הנפשה עבור מאמצי השיווק יכולים  לקדם את המוצר שלכם, בין אם זה משחק חדש או טלפון חדש. הם יכולים לשמש גם במצגות ובהרצאות כחלופה למצגות.

חלק זה יספק לך את הידע והמיומנויות הדרושים ליצירת סרטון אנימציה. זה יכול להיות תהליך מורכב מאוד, אבל החלק הזה יחלק אותו לשלבים ניתנים לניהול

) השלב הראשון הוא לתכנן את האנימציה. זה כולל החלטה על מה ההנפשה צריכה להיות, איזה סוג של דמויות צריך להיות, ובאיזו הגדרה הם צריכים לחיות. אתה יכול גם להחליט אם אתה רוצה שהטקסט יופיע על המסך או לא וכמה זמן אתה רוצה להשקיע בו כל סצנה.

2) לאחר מכן, צייר סקיצות של הדמויות והסצנות שלך וכן כתוב תסריט לסרטון שלך.

3) אז התחל להנפש! אתה יכול לעשות זאת מסגרת אחר מסגרת או שימוש בתוכנת מחשב המאפשרת הנפשה קלה בתוכנות להנפשה שונות.

הנפש היא צורת אמנות שקיימת כבר מאות שנים. זהו תהליך יצירת סדרה של תמונות שנותנות אשליה של תנועה כשהן מוצגות במהירות מספקת.

בנוסף יצירת סרטוני מונפשים  הופכים פופולריים מאד מכיוון שניתן להיעזר בהם כדי לספר סיפורים בצורה מרתקת יותר מסתם שימוש בתמונות סטילס. ניתן להציג ליצירת קשר רגשי עם הצופה, מה שהופך אותם למושלמים למטרות שיווקיות . למטרות רבות ושונות, כגון:

– הסבר על נושאים מורכבים

– מראה איך משהו עובד

– מתן סקירה כללית של אירוע או אירוע

– הצגת מוצרים ושירותים חדשים