הפקת סרטון תלת מימד.

מה חשוב לדעת שמדובר בהפקת סרטון תלת מימד למי זה באמת מתאים ולמי כדאי לבחור אפשרויות אחרות להפקת וידאו או מסר שיווקי נקודה ברוב המקרים הדבר הראשון שעולה לראש זה להעתיק סרטון הדמיה סרטון תלת מימד שימציא בצורה מדוייקת אתה מוצר או שירות או משהו שאתם מעוניינים לפרסם, אבל אין לשכוח שמדובר בשירות שהוא בכלל לא זול זה יכול בחלק מהמקרים ובחלקם התחומים להסתכם בעשרות אלפי שקלים במספר דו ספרתי. ולכן כדאי טוב טוב לדעת לפני שמקבלים החלטה כזו ושופכים לא מעט כסף של התלת מימד זה בדיוק מה שמתאים לכם לעסק שלכם ובתקופת זמן הנכונה. למה אני כל כך מתעקש ומדגיש את הדברים האלו כי חשוב שהסרטון יחזיר את ההשקעה שלו ויהווה איזה שם מנוף לצמיחה בתוך העסק ולא סתם סרטון תלת מימד נוסף שהוא ישאר לכם במגירה ולא תדעו מה לעשות איתו. וכמובן אם הייתם יודעים שקיים עוד אופציות נוספות שם הרבה יותר זולות אולי היא טמפונים את פניכם לכיוון הזה ובוחרים באפשרות של הפקת סרטון וידאו או הפקת סרטון אנימציה לעומת הפכה יקרה עם שובו של אלפי שקלים שהיא יכולה להעלות בסרטון תלת מימד.

סרטון תלת מימד

שניות

עלות כולל\לא כולל קריינות

מחיר

30

  ללא

 

30

כן

 

45

כן

 

 

45

ללא 

 

45

כן

 

60

כן

 

אז באיזה מקרים באמת כדאי לבחור בהפקת סרט תלת מימד?

האפשרות של בחירה כזו היא מאוד תלויה במה אתם הולכים לפרסם לקדם או מה השמות בסרטון, ברוב המקרים במידה והמוצר או השירות שלכם הוא לא קיים פיזית ולא ניתן לצלם אותו אז רק במקרים כאלה ופונים לאפשרות של תלת מימד ומייצרים סרט שהוא מבוסס על מודלים של מוצרים על פי 10 תותים ומפיקים אותו בצורה כזו שניתן לצופה שבכלל לא מבין מה מדובר לא מכיר בצורה דיין מדוייקת ולתת לו להרגיש. אין ספק שמדובר במשימה היא משימה לא פשוטה ומורכבת והיא תלויה בכמה וכמה פרמטרים על מנת שזה באמת יצא מוצלח אז מה השלבים שהם יכולים להיות בהפקת סרטון מסוג זה סרטוני תלת מימד נוספים.

שלב ראשון הפקת סרטוני תלת מימד.

השלב הראשון שכדאי לעשות זה להכין תסריט שהוא תסריט מדוייק שהוא כולל שני חלקים החלק של שומעים משהו שישמע את הקריירה וחלק של רואים משהו שאת סופי יראה על המסך. הטקסט שמיועד לקריין הוא צריך להיות טקסט מדוייק ברור ומשכנע שהוא מסביר מכל הבחינות ומכל הכיוונים על היתרונות יכולות אפשרויות של המוצר או השירות שלכם שאתם מציעים ואתם רוצים להטיס אותו. עוד כמה מילים לגבי תסריט של חלק שומעים מה אתה קריין יגיד במהלך סרטון תלת מימד חשוב להדגיש החלק הזה הוא חלק מאוד חשוב ואסור לוותר על איכות של תסריט ולא להתחיל להפוך מחלק של רואים ומה אנחנו רוצים להראות לאותו צופים. הנטייה שלנו זה להשתמש באיורים ויזואלים אבל יחד עם זה אותו מסר שמעבירה קריין חייב להיות ברור ומדויק משכנע וללא ספק מובן לכל מי ששומע אפילו לא רואה את הסרטון תלת מימד.

השלב השני בהפקת סרטון תלת מימד.

השלב השני שהוא לא פחות חשוב זה חלק שלם רואים מה אנחנו הולכים לראות במהלך הסרטון תלת מימד יש לנו. הדרך הנכונה לבצע זאת זה לבנות טבלה שבצד שמאל היה רשום מה שומעים ובצד ימין יהיה רשום מה רואים ולהתאים את החלקים האלה זו עלינו לפי אותו טקס שהקריא נמכרים. אני קצת ארכיב על מנת שזה יהיה באמת ברור ולא יהיה שום ספק שלא טעינו משהו חשוב. לדוגמה אם אנחנו פונים לאיזה שקל מסוים אנחנו יכולים לראות אותו בנאדם שאנחנו פונים עליו אם אנחנו משמים איזה שהיא תרומות אנחנו יכולים להראות את האייקונים אם התחלנו לדבר על המוצר עצמו ולמה דיל שלא ואופן הפעולה כאן נכנסת החלק של תלת מימדי זאת אומרת כן אנחנו הולכים לראות תכונות פעולה מבחינה ויזואלית בתוך הסרטון תלת מימד ולהשתמש דווקא באותם כלים תלת-מימדיים שיש ברשותנו.

הגענו לחלק החשוב של תלת מימד.

ברגע שאתה שרית של הקריין לסרטון מוכן וברגע שהחלטנו מה אנחנו רוצים להראות כאן אנחנו צריכים להסתכל על המצב הקיים מה יש ברשותינו מבחינה ויזואלית. במידה ומדובר במוצר אז צריך להבין אם המוצר קיים פיזית אז צריכים להכין מודל תלת מימדי לאותו מוצר במקרה כזה פשוט מצלמים אותו מכל הכיוונים שולחים עורך תלת מימד והוא כבר מתחיל מודל על בסיס של מים שהוא קיבל. אבל מה לעשות במידה והמוצר בכלל לא קיים ויש רק את השרטוט פה המצב הוא יותר קשה אבל עדיין ניתן לעשות על פי שרטוטים מודל תלת מימד שימו לב והיזהרו בדרך כלל התמחור של יצירת מודל לסרטון מתומחרת בנפרד ומשלמים על זה לפעמים לא מעט כסף זה מאוד תלוי אם רק מרים אותו בצורה חיצונית, מבחוץ או יש צורך לראות איך המוצר עובד מבפנים…

שלב אחרון בהפקת סרטון תלת מימד.

אחרי שהכל  מוכן והמודל מוכן נשאר רק להעתיק את הסרטון, להפיץ אותו ולשלוח בין אם זה משקיעים בין אם זה לקוחות פוטנציאלים תלוי בכל פרויקט ופרויקט אנו מאחלים לכם בהצלחה בהפקת סרטון תלת מימד. 

לקבלת פרטים נוספים התקשרו עכשיו הוא השאירו פרטים ונשמח להיות חלק מהפרויקט שלכם בהפקת סרטון תלת מימד לעסק לגיוס משקיעים לסטארט-אפ או לכל מטרה אחרת שתבחרו כמובן יש לנו את כל האופציות וחלופות כולל וידאו ואנימציות.