סרטון זה עוסק בסוכנות שיווק שהפיקה סרטים קצרים עבור לקוחותיה. הסרטון עוסק איך הם מפיקים את הסרטים האלה, מה הם עושים ומה היתרונות של השירות הזה.
אורך הסרטון הוא רק 30 עד 20 והוא כולל מגוון קליפים מסרטים שונים שיצרה החברה. הוא כולל גם ראיונות עם עובדים מהחברה כדי לתת יותר תובנה לגבי אופן העבודה שלהם.
הפקת סרטון שיווקי היא תהליך שיתופי המערב אנשים ומחלקות רבות. הסרט יכול להתחיל בתסריט, ואחריו לוח התכנון, ולבסוף הצילום.
כדי ליצור סרטון שיווקי אפקטיבי, אתה צריך שיהיה לך תסריט משכנע שישמור על מעורבות הצופים. לא תמיד קל לעשות זאת מכיוון שיש כל כך הרבה סוגים שונים של סרטונים וקהלים. התסריט צריך להיות קצר אך חזק מספיק כדי להעביר את המסר שלך בצורה מעניינת.
לוח התכנון הוא שלב חשוב נוסף בתהליך ההפקה מכיוון שהוא מראה לצוות שלך איך הסרטון יראה שהוא יסתיים. זה גם עוזר לך לוודא שכל הצילומים נחוצים כדי לספר את הסיפור שלך בצורה ברורה ותמציתית.
לבסוף, אחרי שסיימת את שלך