הפקת סרטון קצר כולל קריינות במחיר של 1200 ש”ח



- כתיבת תסריט קצר בפנים
- קריינות קצרה בפנים
- עריכה סופר מקצועית

סרטון קצר אפשרות להצלחה פרסום שלך במהירות ובקלות. סרטון קצר זה כלי נפלה כדי לספר סיפור, להציג מוצר או שירות או לשתף אירוע בקיצור מומלץ.

ישנם סוגים רבים ושונים של סרטונים קצרים שאתם יכולים להזמין אצלינו במחיר משתלם , אך הנפוצים ביותר הם:

הפקת סרטון קצר – “אנימציה”

שניות

עלות כולל\לא כולל קריינות

מחיר

30

  ללא

900

30

כן

1200

45

כן

1800

הפקת סרט קצר – וידאו

45

ללא 

900

45

כן

1200

60

כן

1500

הפקת סרטונים קצרים הסבר: סרטונים אלו מסבירים מוצר או שירות בפירוט

– סרט קצר הדגמות מוצר: סרטונים אלו מראים לאנשים כיצד להשתמש במוצר וכיצד הוא פועל. סרטונים אלה מראים כיצד אנשים השתמשו במוצר ואילו תוצאות הם השיגו. סרטוני קידום מכירות/פרסומות: סרטונים קצרים אלו מפרסמים מוצרים או שירותים כדי למכור אותם

לקוחות רבים בוחרים בהפקת סרטון קצר -מרתקת יותר יעיל יותר . זה יכול לשמש לשיווק, הדרכה, או פשוט לספר את הסיפור שלך.

ישנן דרכים רבות ושונות להפקת סרטונים קצרים והדרך הטובה ביותר תלויה למה אתם מעוניינים להשיג ואיזה מטרות שיווקיות. ישנם גם סוגים שונים של סרטונים שאתה יכול להפיק כמו סרטוני אנימציה, סרטוני אקשן חי, או אפילו אנימציות סטופ מושן.

סרטים קצרים שיווקיים לאינטרנט מופקים בדרך כלל בפחות כסף וזמן מאשר סרטים עלילתיים. הם יכולים להיעשות ביום אחד, או בתקציב של החל מ 1200 ש”ח בלבד. סרטים קצרים מצולמים או מבוססים קריינות בלבד לעתים קרובות כניסוי על ידי יוצרי סרטים חדשים כדי לחקור טכניקות ליצירת סרטים או לבחון רעיון לפני הפיכתו לסרט ארוך יותר.

ישנם כמה שלבים המעורבים בהפקת סרטון קצר שיווקי דבר לוקח זמן

השלב הראשון הוא להעלות רעיון לסרטון. לאחר מכן עושים מחקר ואז מחליטים מה לכלול בתסריט. השלב הבא הוא לגרום לשחקנים או דוגמניות לשחק את התפקידים בסרט, ולאחר מכן לצלם ולערוך אותו, לפני לפרסם אותו באינטרנט או לשדר אותו בטלוויזיה.

הסרט קצר מכסה את כל השלבים הללו בפירוט והוא באורכמה שניות בלבד, אז צפו בו כדי ללמוד עוד!4

הפקת סרטון שיווקי היא משימה חשובה ביותר עבור כל חברה. זו ההזדמנות שלהם לספר את הסיפור שלהם ולהעביר את המסר שלהם ללקוחות.

ניתן להפיק סרטון בדרכים רבות ושונות. בין אם זה לייב אקשן או סרטון אנימציה, ישנם הרבה גורמים התורמים לאיכותו ולהצלחתו.

יש הרבה כלים בחוץ שיכולים לעזור לכם ליצור סרטוני שיווקיים קצרים משלכם. כלי אחד כזה הוא FilmRise Video Maker אשר תוכנן במיוחד עבור הפקות בתקציב נמוך.

זהו אחד מסוגי הנפוצים ביותר המופקים בתעשיית השיווק הדיגיטלי – סרטון קצר . הם משמשים לעתים קרובות כדרך לפרסם מוצרים או שירותים לקהל שלהם. ניתן ליצור סרטוני קצרים בסגנונות ופורמטים רבים ושונים בהתאם לסוג המוצר או השירות שהם מפרסמים.

כיצד ליצור סרט קצר למטרות שיווק?

סרט קצר הוא רק סרט שאורכו פחות מ-30 דקות. הם יכולים לשמש למטרות רבות ושונות כמו קידום, בידור וחינוך. סרטים קצרים משמשים לעתים קרובות גם יחד עם צורות אחרות של מדיה כגון פרסומות ופרסומות כדי להבטיח שאנשים ישימו לב למסר המועבר.

הפקת סרטון שיווקי אינה תהליך חד פעמי. לרוב מדובר בתהליך ארוך שדורש הרבה אנשים להתכנס ולעבוד על הפרויקט. על הבמאי להתחיל בקבלת רעיון לסרטון, לאחר מכן עליהם לכתוב תסריט, להשיג שחקנים, למצוא לוקיישנים, ולבסוף לצלם ולערוך את הסרטון.

תהליך הכנת סרטון שיווקי יכול להיות מאוד מסובך. זה כרוך באנשים רבים ממחלקות שונות שמתאחדים כדי לעזור בפרויקט. הבמאי מתחיל בכך שממציא רעיון לסרטון, ואז הם כותבים תסריט, מוצאים שחקנים ומוצאים מקומות לצילומים  עורכים הכל ביחד.

סרטון זה עוסק בסוכנות שיווק שהפיקה סרטים קצרים עבור לקוחותיה. הסרטון עוסק איך הם מפיקים את הסרטים האלה, מה הם עושים ומה היתרונות של השירות הזה.

אורך הסרטון הוא רק 30 עד 20 והוא כולל מגוון קליפים מסרטים שונים שיצרה החברה. הוא כולל גם ראיונות עם עובדים מהחברה כדי לתת יותר תובנה לגבי אופן העבודה שלהם.

 

הפקת סרטון שיווקי היא תהליך שיתופי המערב אנשים ומחלקות רבות. הסרט יכול להתחיל בתסריט, ואחריו לוח התכנון, ולבסוף הצילום.

כדי ליצור סרטון שיווקי אפקטיבי, אתה צריך שיהיה לך תסריט משכנע שישמור על מעורבות הצופים. לא תמיד קל לעשות זאת מכיוון שיש כל כך הרבה סוגים שונים של סרטונים וקהלים. התסריט צריך להיות קצר אך חזק מספיק כדי להעביר את המסר שלך בצורה מעניינת.

לוח התכנון הוא שלב חשוב נוסף בתהליך ההפקה מכיוון שהוא מראה לצוות שלך איך הסרטון יראה שהוא יסתיים. זה גם עוזר לך לוודא שכל הצילומים נחוצים כדי לספר את הסיפור שלך בצורה ברורה ותמציתית.

לבסוף, אחרי שסיימת את שלך

אין לכם זמן פודקאסט