בכל הנוגע להפקת סרטון תדמיתי השאירו פרטים וקבלו במחיר 1200 ש"ח



- כולל תסריט תדמיתי
- גם קריינות לסרט

 יש הרבה היבטים שצריך לקחת בחשבון וצריך להיות מושך ויזואלית ובעל מסר ברור.

השלב הראשון הוא קביעת סוג וידאו שברצונך ליצור:

– הדגמה למוצר

– הדרכה “איך לעשות”.

– הסבר

– עדות

– הסבר מונפש

– סליל הדגמה חי.

לאחר שקבעתם את סוג סרטון התדמיתיי שברצונכם להפיק, הגיע הזמן להתחיל בסיעור מוחות. סיעור מוחות יכול להיעשות במספר דרכים: באמצעות פתקים דביקים, תוכנת מיפוי מחשבות או על ידי כתיבת מחשבותיך על נייר. ברגע שיש לך רעיון לתוכן ולסך הכל

מחיר סרטון תדמיתי על בסיס אנימטורי

שניות

עלות כולל\לא כולל קריינות

מחיר

30

  ללא

900

30

כן

1200

45

כן

1800

מחירי הפקה סרט תדמיתי מחומרים שנמסרו על ידי לקוח

45

ללא 

900

45

כן

1200

60

כן

1500

סרטון תדמיתי תצטרכו לעתים קרובות בקמפיינים שיווקיים במדיה חברתית

כמו כן  יכולים להיות מופקים על ידי צוות פנימי או חברת הפקה במיקור חוץ. תהליך ההפקה מתחיל בפיתוח התסריט יש לכתוב כך שיכלול קריאה לפעולה ומילות מפתח רלוונטיות למטרות SEO. לאחר מכן נוצר לוח התכנון כדי לעזור לדמיין ולהראות אילו צילומים יידרש לצילום. לאחר אישור לוח התכנון, צוות ההפקה מתחיל בהפקה קדם הכוללת ליהוק, סקאוטינג במיקום, השכרת ציוד, אביזרים ועיצוב תפאורה. ההפקה מתחילה ברגע שכל זה הושלם והצילומים מתחילים עם מצלמות שונות כולל DSLR או מצלמות וידאו כמו GoPros לפי

פעמים רבות סרטון תדמיתי  לקידום או שיווק מוצר או שירות. זה יכול לשמש כהקדמה למוצר של חברה, כדי להדגים איך המוצר עובד ולספק המלצות.

ניתן להפיק סרטון תדמיתי בדרכים שונות. למשל, אפשר להכין אותו בעזרת אולפני אנימציה עם גרפיקה תלת מימדית ואפקטים חזותיים. סוג זה של הפקת וידאו דורש מיומנויות וציוד מיוחדים. אפשרות נוספת היא צילום לייב אקשן במקום. סוג זה של הפקה דורש פחות מיומנות אבל יותר זמן וכסף.

אחד המטרות של הפקת סרטון תדמיתי היא להראות לקהל מה החברה מציעה ולמה כדאי לו לקנות אותו. התוכן צריך גם להיות מרתק ומושך את הצופה כדי לא לאבד את העניין שלו

ניתן להשתמש וידאו  תדמיתי במגוון דרכים, כגון באנרים באתר, פוסטים ברשתות חברתיות או קמפיין שיווקי.

הפקת סרטון תדמיתי היא משימה קשה. זה ידרוש לא הרבה זמן,וכמעט ללא שום מאמץ בעזרתינו כמובן  ויצירתיות שלנו.

ניתן לחלק את תהליך הייצור לשלושה חלקים: טרום-ייצור, ייצור ופוסט-פרודקשן.

קדם-הפקה עוסקת בתכנון והכנת הסטוריבורד, השחקנים ואנשי הצוות, כמו גם חיפוש אחר מקומות ואביזרים הנדרשים לצילומים.

ההפקה היא המקום שבו מתרחש כל הקסם – שחקנים מצלמים סצנות מול מצלמות בעזרת במאים וצלמים.

פוסט-פרודקשן הוא המקום שבו כל הצילומים מורכבים עם מוזיקה, אפקטים קוליים וגרפיקה על מנת לקבל אופציה מדהים שיעסיק את הצופים ויגרום להם לרצות לקנות את המוצר שלך או

הפקת סרטון תדמיתי יכולה להתבצע בדרכים רבות ושונות. הנפוצים ביותר הם:

– צילום במקום

– הקלטת באולפן

– שימוש בטכנולוגיית מסך ירוק

– שימוש באנימציה תלת מימדית ליצירת עולם וירטואלי עבור הצופה.

סרטון תדמיתי מסוגל לקדם שירות או ארגון. הוא נוצר למטרת פרסום וניתן למצוא אותו בפלטפורמות מדיה חברתית כגון YouTube. אורך סרטוני תדמיתי הוא בין דקה לשלוש דקות ולעיתים קרובות כוללים תמונות או צילומים של המוצר או השירות שנמצאים בשימוש.

תהליך ההפקה של סרטון תדמיתי עשוי להשתנות בהתאם לסוגהמופק אך כולל:

– תכנון: צוות ההפקה יצור לוח תכנון עם צילומים ודיאלוג

– טרום-הפקה: הצוות יצור לוחות תכנון לצילומים

– פוסט-פרודקשן: הצוות יערוך יחד קטעים כדי ליצור מוצר סופי מושך

חלק חשוב באסטרטגיה שיווקית זה הפקת סרטון תדמיתי מקצעוי בלא מעט ארגונים שונים. חייב להתבצע על ידי אנשי מקצוע שיש להם ידע בנושא ויכולים ליצור תוכן שיעסיק את הקהל

תהליך ההפקה מתחיל בטקסט שצריך לכתוב קודם. הרעיון צריך להעביר את המסר שאמור להכיל נתונים עובדתיות. לאחר מכן יש ליצור את לוח התכנון, שהוא ייצוג ויזואלי של איך כל סצנה תיראה ומה יקרה בה. לאחר מכן, הצילומים מתרחשים בו כל השחקנים מצולמים ועורכים יחד עם מוזיקה, אפקטים קוליים, קריינות וכו’. לאחר מכן מגיע הפוסט-פרודקשן שבו כל העריכות הסופיות מתבצעות לפני פרסומו בפלטפורמות שונות כמו מדיה חברתית או יוטיוב .