ניתן להשתמש וידאו תדמיתי במגוון דרכים, כגון באנרים באתר, פוסטים ברשתות חברתיות או קמפיין שיווקי.
הפקת סרטון תדמיתי היא משימה קשה. זה ידרוש לא הרבה זמן,וכמעט ללא שום מאמץ בעזרתינו כמובן ויצירתיות שלנו.
ניתן לחלק את תהליך הייצור לשלושה חלקים: טרום-ייצור, ייצור ופוסט-פרודקשן.
קדם-הפקה עוסקת בתכנון והכנת הסטוריבורד, השחקנים ואנשי הצוות, כמו גם חיפוש אחר מקומות ואביזרים הנדרשים לצילומים.
ההפקה היא המקום שבו מתרחש כל הקסם – שחקנים מצלמים סצנות מול מצלמות בעזרת במאים וצלמים.
פוסט-פרודקשן הוא המקום שבו כל הצילומים מורכבים עם מוזיקה, אפקטים קוליים וגרפיקה על מנת לקבל אופציה מדהים שיעסיק את הצופים ויגרום להם לרצות לקנות את המוצר שלך או