לדוגמא, סרטון אנימציה מקבל 80 לייקים, 8 אנשים משתפים בפייסבוק , פוסט מקבל 23 תגובות. אחרי שהופכים את הסרטון הזה למודעה, כל הלייקים, התגובות והשיתופים יישארו. וזה יעבוד נהדר עבור קהל חדש.
גישה זו דומה למבחן מפוצל מכיוון שיש טעם להשקיע בתוכן היעיל ביותר.
חשוב אם אתם משתמשים בפוסט קיים,זכרו שאתם לא יכולים לערוך אותו אחריי שסרטון אנימציה לפייסבוק מוכן והפכתם אותו לפרסומת, מכיוון ש ברגע שתלחצו על “פרסם”, לא תוכל לערוך פוסט קיים.
אתם יכולים ליצור מודעות חדשות גם כן, אך תאבדו את כל הנתונים הקודמים.