שלבי יצירת אנימציה למטרות שיווקיות.
בואו נעבור יחד על כל השלבים שלב אחר שלב כיצד ליצור סרטון אנימציה.
קודם כל חובה להמציא ולגבש רעיון לסרטון אנימציה אתם רוצים לעשות בכוחות שלכם.
אז איך יוצרים אנימציה לעסק לבד בצורה נכונה?
1.תסריט. זהו טקסט מובנה שיעביר ביעילות ויסודיות את המסר העיקרי של החברה לקהל היעד שלה. בעת יצירת תסריט לפרסומת מונפשת משתמשים במודלים של קופירייטינג שונים
3.פיתוח איורים. אם הסרטון מניח נוכחות של דמויות, ראשית יוצרים אותם. לאחר מכן, הרקע ורכיבי עזר אחרים מפותחים.3
4.סטורי בורד לאנימציה לוח סיפור הוא סיפור בתמונות, מעין קומיקס של איורים המסודרים בסדר כרונולוגי. מאפשר להציג סצנות של הסרטון העתידיות . על בסיס סטורי בורד יוצרים אנימטיקה – מצגת בשקופיות מסגרות חתוכות.
- סגנון חזותי. סרטון פרסום הוא נקודת מגע בין חברה לקהל היעד שלה, דרך להעביר מסר ללקוח. אנימציה חייבת להכיל תמונות וסמלים של המותג, להתאים לסגנון הארגוני.
ונמשיך הלאה עם הסבר איך יוצרים אנימציה שיווקית ואיך עושים אותה מקסימום יעילה.
6.יצירת קריינות לאנימציה עם קל המסביר את המתרחש בסרטון, ומדבר גם על תכונות המוצר או השירות.