סרטון על פרסום בפייסבוק נכתב רבות וקיימות מספר שיטות ואסטרטגיות שונות לפרסום בפייסבוק. הפקת סרטון לפייסבוק, למשל, היא האופציה המועדפת ביותר על יועצי שיווק ומקדמי אתרים, מכמה סיבות. ראשית, מחקרים מראים כי צפייה בסרטונים אינפורמטיביים מעבירים מסר באופן הרבה יותר קליל ויעיל לצופים, בטח בהשוואה לקריאת מאמרי תוכן. שנית, עקב נתח השוק שתופסים הסמארטפונים, האלגוריתם של פייסבוק – ובעקבותיו הפיד ההולך ומתעדכן – מתעדף סרטונים על פני פוסטים מילוליים. במילים אחרות, סרטון יקודם הרבה יותר מפוסט כתוב, בין אם מדובר במודעת וידאו ממומנת ובין אם מדובר בפוסט בשיטה האורגנית.