סרט תדמית רק ב₪1200

כולל:

- כתיבת תסריט לסרט תדמית

- קריינות מקצועית לסרט

- עריכת סרט תדמית באורך של 45 שניות

סרט תדמית - כל מה שאתם צריכים לדעת

מי לא רוצה לקדם את העסק שלו בגוגל? בין אם מדובר בעסקי שירותים ומסחר, עמותות, מוסדות חינוכיים או מקצועות חופשיים – כולם רוצים להיות הראשונים בתחומם במנוע החיפוש הפופולרי, להשפיע ולהיות בעלי משמעות. סרט תדמית לעסק שלך הוא אחד הכלים היעילים להגשמת המטרה הזו, ואנחנו נרחיב עליו במאמר הבא.

בהנחה שאתם בעלי מקצוע חופשי (רופאים פרטיים, עורכי דין, פסיכולוגים) או שאתם בעלים של עסק כלשהו (חברת בנייה, חברה לקידום אתרים, שיווק דיגיטלי) או שאתם בכלל מנהלים עמותה, בית ספר, עירייה או מוסד ציבורי כלשהו, ואתם מבינים את הכוח וההשפעה שיש לנוכחות גבוהה באינטרנט ומעוניינים להגיע לאחת, סרט תדמית זה בדיוק מה שאתם זקוקים לו.

 סרטון טוב יסייע לכם לייצר את הדימוי החיובי של העסק שלכם בעיני הלקוחות שלכם, יגדיל את הטראפיק באתר האינטרנט שלכם ויכול להוות כלי חשוב מאוד בקמפיין השיווק שלכם. סרטי תדמית מפולחים לכמה קטגוריות כאשר כל קטגוריה מתאימה למטרה ייחודית אחרת, ועל ההבדלים ביניהם נעמוד בפסקה הבאה.

סרט תדמית טבלת מחירים

אורך סרט תדמית

כולל קריין לסרטון

ש”ח

45

לא

900

45

כן

1200

60

כן

1500

סרט תדמית אנימציה מונפש פרמיום

30

לא

900

30

כן

1200

45

כן

1800



אפשרויות סרט תדמית - סוגים שונים.

כאמור, סרט תדמית מגיע בצורות שונות הנועדו לשרת מטרות שונות. סרטוני קידום מכירות הם הסוג הנפוץ ביותר של סרטוני התדמית. מדובר בסרט תדמית המופק לצורך קידום מוצר כלשהו. הסרט יסקור את יתרונות המוצר וידגיש את היכולות והפונקציות הייחודיות למוצר, יבליט אותו על פני אחרים ויסביר על אופן השימוש בו. 

סרט כזה מתאים לעסקים המייצרים ומשווקים מוצרים קיימים ללקוחות הקצה ולחברות סטארטאפ בתחילת הדרך במסעם לגייס הון ממשקיעים פוטנציאליים. קיימים גם סרטוני מוצר המיועדים למוצר ספציפי ומוקרנים בדרך כלל סמוך לתאריך ההשקה או לפני יציאתו. דוגמא טובה לכך היא הסמארטפונים: אפל, סמסונג ושאר ענקיות האלקטרוניקה מפיקות סרטוני תדמית למוצריהם בתפוקה גבוהה, על פי רוב לפני יציאת המוצר לקהל הרחב, ובדגש מיוחד על הסמארטפונים.

סרט תדמית במחירים מיוחדים לעסקים קטנים של 60 שניות באיכות קולנועית.

איך מפיקים סרט ?

אז לאחר שעמדנו על ההבדלים השונים בין הסרטונים והבנו שסרטוני התדמית הכלליים הם הסוג המועדף והנחוץ לנו, הגיע הזמן שנבין – בקצרה – איך עושים את זה. מתחילים עם עבודת תחקיר: עורכים היכרות יסודית ומעמיקה עם העסק שלנו ומבינים את הסיפור שלו, את קהל היעד, המתחרים, האפיון הכללי ועוד. על בסיס התחקיר הזה בונים תסריט.

 ואז נשאר רק לצלם, לערוך, לקריין, לראיין, ללהק, להלביש, לביים, לקדם, לשווק, לערוך פסקול, למחוק הכל ולהתחיל מחדש. בעצם, יש דרך קלה יותר: לפנות כבר היום אל SmartPush ולקבל שיחת ייעוץ מקצועית ללא עלות, ולתת לנו לעשות בשבילכם את כל העבודה. עם ניסיון של למעלה מ8 שנים בתחום ומאות סרטונים מכל הסוגים, אתם יכולים להיות בטוחים ורגועים שאתם נמצאים בידיים טובות.

תדמית כללי

סרט תדמית כללי אינו מתמקד במוצר ספציפי אלא מציג את החברה על מגוון מוצריה ושירותיה תוך שימת דגש רב על מאפיינים המבדילים אותה ממתחריה. הסרט יעסוק בהקניית אמינות, ערך מוסף ויוקרה בעיני לקוחות קיימים וחדשים ולצורך פריצה לשווקים חדשים והגדלת מעגל הלקוחות. כמו כן סרט תדמית יתמקד בניסיון החברה, בלקוחותיה הנוכחיים הממליצים עליה הדוגמאות לסרט ניתן לראות כאן.

 סרט כזה נחשב אפקטיבי מאוד בהשוואה למאמרי תוכן כיוון שהוא עושה שימוש במספר חושים בו זמנית והשפעתו על הצופה נחשבת גבוהה. נמצא כי גולשים מגיבים באופן חיובי פי 2.4 לווידאו בהשוואה לתמונה או טקסט, והדברים ידועים ומובנים לסוכניות שיווק דיגיטלי ולמקדמי אתרים רבים.

 

סרט הסברה

בחרנו להציג את שני הסוגים הבאים בקטגוריה נפרדת כיוון שמדובר בסרטונים הפונים לפלח שוק שונה וייעודם שונה בתכלית. סרט הסברה הוא סרטון קצר, לרוב באנימציה, שאינו פונה ללקוחות לצורך מכירה או הירשמות לשירות. מוסדות ציבור וכן עיריות ומשרדי ממשלה עושים שימוש נרחב בסרטוני הסברה המיועדים לקהל הרחב. 

נוכל לראות זאת היטב בתקופה האחרונה, כאשר משרד הבריאות וקופות החולים השונות יוצאים בסרטוני הסברה כחלק מקמפיינים מאסיביים שהם מקדמים בעד חיסוני הקורונה, עטיית מסכות ושמירת ריחוק חברתי. סרטוני הסברה מטרתם לברר מידע קריטי ונחוץ, לעתים בכמה שפות, לכמה שיותר אנשים. המניעים יכולים להיות מאוד מגוונים: שמירה על הבריאות (משרד הבריאות וקופות החולים) והסברים כלליים על שימושים שונים (משרד התחבורה, חברת החשמל).

סרט תדמית בעידן טכנולוגי של היום יכול להוות פריצת דרך לאולם דיגיטל שיווקי.
סרט תדמית יכול להיות פשוט אך להביא תוצאות טובות גם בקמפיינים שיווקיים עם תקציב נמוך.